Za co lubisz kabanosy „Nasze Polskie”? – ruszył konkurs ZM Silesia
Kupno kabanosów „Nasze Polskie” może opłacić się podwójnie dzięki udziałowi w konkursie Zakładów Mięsnych Silesia. Do wygrania jest m.in. skuter Peugeot Django. Wystarczy wypełnić formularz i opisać, za co się lubi kabanosy „Nasze Polskie”.
Konkurs ZM Silesia rozpoczął się w 24 sierpnia i potrwa do 1 września 2020 r. Jego celem jest promocja kabanosów „Nasze Polskie” pod marką „Duda”, produkowanych w zakładach mięsnych Silesia. Więcej informacji o tych produktach znajduje się na stronie internetowej:
http://www.duda.pl/strona/nasze-polskie oraz na profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/DudaBezczelnieSmaczne/
Aby wziąć udział w konkursie należy kupić TYLKO jedną paczkę kabanosów „Nasze Polskie” (kabanosy wieprzowe, wieprzowo-drobiowe i pikantne) i zachować paragon. Produkty konkursowe oznaczone są specjalną naklejką konkursową i ustawione na dedykowanych standach.
Następnie na stronie internetowej konkursu – https://www.konkursnaszepolskie.pl/ należy podać swoje dane niezbędne do weryfikacji zgłoszenia, numer paragonu oraz odpowiedzieć na pytanie: Za co lubię kabanosy „Nasze Polskie”?
Dla autorów najlepszych i najciekawszych odpowiedzi przewidziano nagrody. Główną z nich jest skuter Peugeot Django Nagrody dodatkowe to dwa smartfony Samsung S10. Przewidziano też 50 nagród uzupełniających – bonów zakupowych o wartości 100 zł.
– Poprzez konkurs chcemy budować wśród konsumentów pozytywne doświadczenie związane z marką, a także zachęcić do zakupu i spróbowania kabanosów „Nasze Polskie”. Planujemy kolejne tego typu akcje – deklaruje Beata Mroziuk, dyrektor marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia. Jak zaznacza konkurs jest jednym z elementów strategii promocji kabanosów „Nasze Polskie”, realizowanej w ostatnich miesiącach.
Od połowy lipca do końca sierpnia ZM Silesia prowadzi np. w nadbałtyckich kurortach akcję pt. „W 30 dni dookoła smaku”. W jej ramach bezpłatnie rozda wypoczywającym nad polskim morzem 50 tys. porcji kabanosów. – Odbiór tej akcji jest bardzo pozytywny. Ludzie interesują się i chętnie próbują kabanosy „Nasze Polskie”. Oceniają ich smak jako rewelacyjny. Wiele osób po ich skosztowaniu deklaruje, że kupi te wyroby, jak tylko wróci do domu. Jesteśmy przekonani, że osoby wracające znad Bałtyku będą częściej sięgać po kabanosy „Nasze Polskie” – mówi Beata Mroziuk.
Informacja o konkursie znajdzie się na profilach społecznościowych ZM Silesia: Facebook i Instagram.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów
Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Firma
Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.
Ochrona środowiska
Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.