Komunikaty PR

Zaangażowanie w jakość marki Herbalife Nutrition

2021-02-16  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Informacja ( 0.1 MB )

Budowanie trwałych relacji z Partnerami i ich klientami opiera się na podstawowym elemencie: zaufaniu. Od 1980 roku Herbalife Nutrition stara się utrzymać to zaufanie, inwestując w jakość produktów dla milionów klientów na całym świecie, którzy sięgają po nie na co dzień w ramach swoich planów odżywiania.

Jako chemik z wykształcenia pomagałem różnym firmom ulepszać produkty i jakość procesów. Odkąd dołączyłem do Herbalife Nutrition w 2009 roku, miałem zaszczyt zobaczyć na własne oczy, jak 300 milionów dolarów zainwestowanych w produkcję i jakość przynosi efekty, gwarantując, że każdy klient otrzymuje najlepsze produkty. Od Los Angeles po Dżakartę, od Winston-Salem po Changsha, nadzoruję jednolite globalne standardy jakości oraz zespół ponad 300 lekarzy i naukowców Herbalife Nutrition, którzy pomagają nam wyznaczać i utrzymywać nasze standardy oraz wspierają wysiłki na rzecz przestrzegania rządowych wymogów bezpieczeństwa na 94 rynkach – mówi Gary Swanson, Starszy Wiceprezydent, dział kontroli jakości.

 

Firma angażuje się w się zapewnienie jak najwyższych standardów jakości w pozyskiwaniu, produkcji i dystrybucji na skalę światową. Odzwierciedleniem tego są liczne certyfikaty i nagrody przyznane marce i jej produktom.

 

Od ziarna do produktu

Proces marki Od ziarna do produktu obejmuje wszystko, od pozyskiwania tylko najlepszych składników po spełnianie wymogów dobrych praktyk produkcyjnych lub nawet ich przewyższanie. Firma nieustannie testuje swoje produkty, poddając je rygorystycznym protokołom, by upewnić się, że spełniają najwyższe standardy jakości, czego przykładem jest stosowany 14-stopniowy system kontroli jakości. Oto ważne aspekty tego procesu:

  • Wszystko zaczyna się od wysokiej jakości surowców. Pierwsze trzy etapy – sadzenie, uprawa, zbiory – gwarantują pełną identyfikowalność składników aktywnych wykorzystywanych w produktach marki.
  • Następnie rozpoczyna się proces produkcyjny. Najnowocześniejsze technologie mieszania składników czy pakowania sprawiają, że marka może zagwarantować klientom w różnych zakątkach świata te same produkty wysokiej jakości, niezależnie od tego, czy kupują je we Francji, Polsce, Indiach czy Meksyku.
  • W trakcie całego procesu są prowadzone rygorystyczne testy. Przykładowo, za każdym razem, gdy trwa produkcja partii flagowego koktajlu Formuła 1, jest równocześnie przeprowadzanych ponad 300 testów.

Wiodąca rola nauki

Herbalife Nutrition posiada sześć ośrodków badawczo-rozwojowych i siedem laboratoriów kontroli jakości, z których jedno jest odpowiedzialne za sprawdzanie pracy pozostałych, by upewnić się, że wykonują swoje zadania prawidłowo. Zespół operacyjny liczy prawie 2000 pracowników na całym świecie, w tym ponad 300 naukowców, z których 50 ma tytuły doktorskie. To oni wyznaczają jednolite, globalne standardy firmy w zakresie jakości oraz nadzorują każdy aspekt rozwoju i produkcji. Ponadto, marka może poszczycić się szeregiem certyfikatów jakości z uwagi na zakłady i laboratoria, które spełniają lub przewyższają dobre praktyki produkcyjne. Laboratoria Herbalife Nutrition uzyskały najwyższy poziom akredytacji, który odzwierciedla przestrzeganie wiodących standardów branżowych. To m.in. certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO) 17025, który oznacza, że ​​firma przestrzega surowych norm dotyczących kompetencji technicznych personelu naukowego laboratoriów, dokładności metod badań mikrobiologicznych i chemicznych oraz walidacji sprzętu. Daje konsumentom dodatkową pewność, że testy laboratoryjne firmy są dokładne i wiarygodne.

 

Dobre praktyki produkcyjne NSF GMP (Certyfikaty NSF International) potwierdzają, że ​​produkty wytwarzane w danym zakładzie powstają w zgodzie z obowiązującymi przepisami, spełniając wymagania dotyczące specyfikacji i oświadczeń na etykietach. Certyfikat dla artykułów sportowych NSF gwarantuje również, że produkty Herbalife Nutrition nie zawierają substancji zakazanych przez międzynarodowe organizacje i ligi sportowe.

 

Ponadto, marka jest członkiem Koalicji Natural Health Products (NHP) z siedzibą na Uniwersytecie Guelph. NHP Research Alliance to inicjatywa mająca na celu opracowanie nowych, wspólnie uzgodnionych standardów uwierzytelniania składników roślinnych. Herbalife Nutrition wykorzystuje narzędzia oparte na DNA, by zagwarantować, że produkty zawierają dokładnie takie gatunki roślin, jakie są potrzebne do uzasadnienia oświadczeń zdrowotnych dotyczących towarów.

 

Procesy produkcyjne Herbalife Nutrition otrzymały liczne nagrody przyznane przez różne organizacje na całym świecie, które uznały, że marka przewyższa rynkowe standardy jakości.

 

Stałe zaangażowanie w jakość

 

Firma zdobyła wiodącą pozycję w światowej branży odżywiania, dzięki swojemu zaangażowaniu w jakość. Ta pozycja pozwala Herbalife Nutrition działać od ponad 40 lat, obecnie w 94 krajach. Dzięki temu zaangażowaniu marka może codziennie wspierać miliony Partnerów i ich klientów najlepszymi produktami do odżywiania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym Biuro prasowe
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie
Firma Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
2024-04-29 | 01:00

Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników

Badania pokazują, że 64% pracowników preferuje pracę zespołową, która ich zdaniem pozwala uzyskać lepsze efekty. Z kolei firmy, które promują współpracę w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.