Komunikaty PR

Zaangażowanie w jakość marki Herbalife Nutrition

2021-02-16  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Informacja ( 0.1 MB )

Budowanie trwałych relacji z Partnerami i ich klientami opiera się na podstawowym elemencie: zaufaniu. Od 1980 roku Herbalife Nutrition stara się utrzymać to zaufanie, inwestując w jakość produktów dla milionów klientów na całym świecie, którzy sięgają po nie na co dzień w ramach swoich planów odżywiania.

Jako chemik z wykształcenia pomagałem różnym firmom ulepszać produkty i jakość procesów. Odkąd dołączyłem do Herbalife Nutrition w 2009 roku, miałem zaszczyt zobaczyć na własne oczy, jak 300 milionów dolarów zainwestowanych w produkcję i jakość przynosi efekty, gwarantując, że każdy klient otrzymuje najlepsze produkty. Od Los Angeles po Dżakartę, od Winston-Salem po Changsha, nadzoruję jednolite globalne standardy jakości oraz zespół ponad 300 lekarzy i naukowców Herbalife Nutrition, którzy pomagają nam wyznaczać i utrzymywać nasze standardy oraz wspierają wysiłki na rzecz przestrzegania rządowych wymogów bezpieczeństwa na 94 rynkach – mówi Gary Swanson, Starszy Wiceprezydent, dział kontroli jakości.

 

Firma angażuje się w się zapewnienie jak najwyższych standardów jakości w pozyskiwaniu, produkcji i dystrybucji na skalę światową. Odzwierciedleniem tego są liczne certyfikaty i nagrody przyznane marce i jej produktom.

 

Od ziarna do produktu

Proces marki Od ziarna do produktu obejmuje wszystko, od pozyskiwania tylko najlepszych składników po spełnianie wymogów dobrych praktyk produkcyjnych lub nawet ich przewyższanie. Firma nieustannie testuje swoje produkty, poddając je rygorystycznym protokołom, by upewnić się, że spełniają najwyższe standardy jakości, czego przykładem jest stosowany 14-stopniowy system kontroli jakości. Oto ważne aspekty tego procesu:

  • Wszystko zaczyna się od wysokiej jakości surowców. Pierwsze trzy etapy – sadzenie, uprawa, zbiory – gwarantują pełną identyfikowalność składników aktywnych wykorzystywanych w produktach marki.
  • Następnie rozpoczyna się proces produkcyjny. Najnowocześniejsze technologie mieszania składników czy pakowania sprawiają, że marka może zagwarantować klientom w różnych zakątkach świata te same produkty wysokiej jakości, niezależnie od tego, czy kupują je we Francji, Polsce, Indiach czy Meksyku.
  • W trakcie całego procesu są prowadzone rygorystyczne testy. Przykładowo, za każdym razem, gdy trwa produkcja partii flagowego koktajlu Formuła 1, jest równocześnie przeprowadzanych ponad 300 testów.

Wiodąca rola nauki

Herbalife Nutrition posiada sześć ośrodków badawczo-rozwojowych i siedem laboratoriów kontroli jakości, z których jedno jest odpowiedzialne za sprawdzanie pracy pozostałych, by upewnić się, że wykonują swoje zadania prawidłowo. Zespół operacyjny liczy prawie 2000 pracowników na całym świecie, w tym ponad 300 naukowców, z których 50 ma tytuły doktorskie. To oni wyznaczają jednolite, globalne standardy firmy w zakresie jakości oraz nadzorują każdy aspekt rozwoju i produkcji. Ponadto, marka może poszczycić się szeregiem certyfikatów jakości z uwagi na zakłady i laboratoria, które spełniają lub przewyższają dobre praktyki produkcyjne. Laboratoria Herbalife Nutrition uzyskały najwyższy poziom akredytacji, który odzwierciedla przestrzeganie wiodących standardów branżowych. To m.in. certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO) 17025, który oznacza, że ​​firma przestrzega surowych norm dotyczących kompetencji technicznych personelu naukowego laboratoriów, dokładności metod badań mikrobiologicznych i chemicznych oraz walidacji sprzętu. Daje konsumentom dodatkową pewność, że testy laboratoryjne firmy są dokładne i wiarygodne.

 

Dobre praktyki produkcyjne NSF GMP (Certyfikaty NSF International) potwierdzają, że ​​produkty wytwarzane w danym zakładzie powstają w zgodzie z obowiązującymi przepisami, spełniając wymagania dotyczące specyfikacji i oświadczeń na etykietach. Certyfikat dla artykułów sportowych NSF gwarantuje również, że produkty Herbalife Nutrition nie zawierają substancji zakazanych przez międzynarodowe organizacje i ligi sportowe.

 

Ponadto, marka jest członkiem Koalicji Natural Health Products (NHP) z siedzibą na Uniwersytecie Guelph. NHP Research Alliance to inicjatywa mająca na celu opracowanie nowych, wspólnie uzgodnionych standardów uwierzytelniania składników roślinnych. Herbalife Nutrition wykorzystuje narzędzia oparte na DNA, by zagwarantować, że produkty zawierają dokładnie takie gatunki roślin, jakie są potrzebne do uzasadnienia oświadczeń zdrowotnych dotyczących towarów.

 

Procesy produkcyjne Herbalife Nutrition otrzymały liczne nagrody przyznane przez różne organizacje na całym świecie, które uznały, że marka przewyższa rynkowe standardy jakości.

 

Stałe zaangażowanie w jakość

 

Firma zdobyła wiodącą pozycję w światowej branży odżywiania, dzięki swojemu zaangażowaniu w jakość. Ta pozycja pozwala Herbalife Nutrition działać od ponad 40 lat, obecnie w 94 krajach. Dzięki temu zaangażowaniu marka może codziennie wspierać miliony Partnerów i ich klientów najlepszymi produktami do odżywiania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Handel

Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.