Komunikaty PR

Zaangażowanie w jakość marki Herbalife Nutrition

2021-02-16  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Informacja ( 0.1 MB )

Budowanie trwałych relacji z Partnerami i ich klientami opiera się na podstawowym elemencie: zaufaniu. Od 1980 roku Herbalife Nutrition stara się utrzymać to zaufanie, inwestując w jakość produktów dla milionów klientów na całym świecie, którzy sięgają po nie na co dzień w ramach swoich planów odżywiania.

Jako chemik z wykształcenia pomagałem różnym firmom ulepszać produkty i jakość procesów. Odkąd dołączyłem do Herbalife Nutrition w 2009 roku, miałem zaszczyt zobaczyć na własne oczy, jak 300 milionów dolarów zainwestowanych w produkcję i jakość przynosi efekty, gwarantując, że każdy klient otrzymuje najlepsze produkty. Od Los Angeles po Dżakartę, od Winston-Salem po Changsha, nadzoruję jednolite globalne standardy jakości oraz zespół ponad 300 lekarzy i naukowców Herbalife Nutrition, którzy pomagają nam wyznaczać i utrzymywać nasze standardy oraz wspierają wysiłki na rzecz przestrzegania rządowych wymogów bezpieczeństwa na 94 rynkach – mówi Gary Swanson, Starszy Wiceprezydent, dział kontroli jakości.

 

Firma angażuje się w się zapewnienie jak najwyższych standardów jakości w pozyskiwaniu, produkcji i dystrybucji na skalę światową. Odzwierciedleniem tego są liczne certyfikaty i nagrody przyznane marce i jej produktom.

 

Od ziarna do produktu

Proces marki Od ziarna do produktu obejmuje wszystko, od pozyskiwania tylko najlepszych składników po spełnianie wymogów dobrych praktyk produkcyjnych lub nawet ich przewyższanie. Firma nieustannie testuje swoje produkty, poddając je rygorystycznym protokołom, by upewnić się, że spełniają najwyższe standardy jakości, czego przykładem jest stosowany 14-stopniowy system kontroli jakości. Oto ważne aspekty tego procesu:

  • Wszystko zaczyna się od wysokiej jakości surowców. Pierwsze trzy etapy – sadzenie, uprawa, zbiory – gwarantują pełną identyfikowalność składników aktywnych wykorzystywanych w produktach marki.
  • Następnie rozpoczyna się proces produkcyjny. Najnowocześniejsze technologie mieszania składników czy pakowania sprawiają, że marka może zagwarantować klientom w różnych zakątkach świata te same produkty wysokiej jakości, niezależnie od tego, czy kupują je we Francji, Polsce, Indiach czy Meksyku.
  • W trakcie całego procesu są prowadzone rygorystyczne testy. Przykładowo, za każdym razem, gdy trwa produkcja partii flagowego koktajlu Formuła 1, jest równocześnie przeprowadzanych ponad 300 testów.

Wiodąca rola nauki

Herbalife Nutrition posiada sześć ośrodków badawczo-rozwojowych i siedem laboratoriów kontroli jakości, z których jedno jest odpowiedzialne za sprawdzanie pracy pozostałych, by upewnić się, że wykonują swoje zadania prawidłowo. Zespół operacyjny liczy prawie 2000 pracowników na całym świecie, w tym ponad 300 naukowców, z których 50 ma tytuły doktorskie. To oni wyznaczają jednolite, globalne standardy firmy w zakresie jakości oraz nadzorują każdy aspekt rozwoju i produkcji. Ponadto, marka może poszczycić się szeregiem certyfikatów jakości z uwagi na zakłady i laboratoria, które spełniają lub przewyższają dobre praktyki produkcyjne. Laboratoria Herbalife Nutrition uzyskały najwyższy poziom akredytacji, który odzwierciedla przestrzeganie wiodących standardów branżowych. To m.in. certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO) 17025, który oznacza, że ​​firma przestrzega surowych norm dotyczących kompetencji technicznych personelu naukowego laboratoriów, dokładności metod badań mikrobiologicznych i chemicznych oraz walidacji sprzętu. Daje konsumentom dodatkową pewność, że testy laboratoryjne firmy są dokładne i wiarygodne.

 

Dobre praktyki produkcyjne NSF GMP (Certyfikaty NSF International) potwierdzają, że ​​produkty wytwarzane w danym zakładzie powstają w zgodzie z obowiązującymi przepisami, spełniając wymagania dotyczące specyfikacji i oświadczeń na etykietach. Certyfikat dla artykułów sportowych NSF gwarantuje również, że produkty Herbalife Nutrition nie zawierają substancji zakazanych przez międzynarodowe organizacje i ligi sportowe.

 

Ponadto, marka jest członkiem Koalicji Natural Health Products (NHP) z siedzibą na Uniwersytecie Guelph. NHP Research Alliance to inicjatywa mająca na celu opracowanie nowych, wspólnie uzgodnionych standardów uwierzytelniania składników roślinnych. Herbalife Nutrition wykorzystuje narzędzia oparte na DNA, by zagwarantować, że produkty zawierają dokładnie takie gatunki roślin, jakie są potrzebne do uzasadnienia oświadczeń zdrowotnych dotyczących towarów.

 

Procesy produkcyjne Herbalife Nutrition otrzymały liczne nagrody przyznane przez różne organizacje na całym świecie, które uznały, że marka przewyższa rynkowe standardy jakości.

 

Stałe zaangażowanie w jakość

 

Firma zdobyła wiodącą pozycję w światowej branży odżywiania, dzięki swojemu zaangażowaniu w jakość. Ta pozycja pozwala Herbalife Nutrition działać od ponad 40 lat, obecnie w 94 krajach. Dzięki temu zaangażowaniu marka może codziennie wspierać miliony Partnerów i ich klientów najlepszymi produktami do odżywiania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie? Biuro prasowe
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.