Żabka już po raz trzeci nagrodziła Mistrzów Jakości!
3300 – tylu franczyzobiorców Żabki nagrodzonych zostało w ramach III edycji konkursu „Liga Mistrzów Jakości”. Pula finansowa nagród osiągnęła tym razem ponad 6 mln złotych. O zwycięstwie decydowały takie czynniki, jak utrzymywanie najwyższych standardów prowadzenia sklepów, obsługa klienta, dostępność placówki, a także realizacja szkoleń rozwojowych przez franczyzobiorców. W ciągu wszystkich dotychczasowych edycji nagrody o łącznej wartości 16 mln zł, otrzymało ponad 8000 przedsiębiorców z całej Polski.
– W czasach dużej konkurencji oraz rosnącej świadomości i wymagań ze strony klientów powinniśmy zadbać o dostarczanie im jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Te bowiem wpływają na ocenę i budują pozytywną relację z marką. Orientacja na doświadczenia klientów przejawia się między innymi w dbałości o zachowanie wysokich standardów prowadzenia sklepów. Z tą ideą utożsamiają się współpracujący z nami franczyzobiorcy, którzy słusznie upatrują w tym budowanie przewagi konkurencyjnej. Przedsiębiorcom zależy na tworzeniu satysfakcjonujących doświadczeń zakupowych m.in. dzięki zapewnieniu jak najlepszej obsługi, świeżości i dostępności wysokiej jakości produktów. W trzeciej edycji programu właśnie na jakość – wraz ze swoimi zespołami – postawiło blisko 8 tys. franczyzobiorców. Cieszymy się, że moglibyśmy nagrodzić najbardziej zaangażowanych – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Zakończona właśnie edycja ruszyła w styczniu br., zaś Gala Finałowa, podczas której zostali ogłoszeni zwycięzcy, odbyła się 19 lipca br.
W projekcie uczestniczyło 90% franczyzobiorców, ubiegając się o zwycięstwo i tytuł Mistrza Jakości w swoich Regionach Sprzedaży. To miano zyskało 10 osób prowadzących sklepy pod zielonym logo, a nagrody finansowe trafiły łącznie do 3300 przedsiębiorców. Ich wysokość uzależniona była od miejsca, na którym uplasował się franczyzobiorca w ramach Regionalnego Rankingu. Za pierwsze miejsce Mistrz Jakości uzyskał 15 tys. zł, za II miejsce – 13 tys. zł, zaś franczyzobiorcy, którzy zajęli III lokatę – po 10 tys. zł.
– Uczestniczyłam w projekcie „Liga Mistrzów Jakości" od samego początku. Dwukrotnie miałam przyjemność znaleźć się w gronie zwycięzców – w pierwszej oraz trzeciej edycji. To wspólny sukces mój i mojego zespołu, ale nie byłby on możliwy także bez zadowolonych, chętnie wracających do nas klientów. Odczuwam ogromną satysfakcję z wysokiej oceny, jaką uzyskał mój sklep w ramach wieloczynnikowej weryfikacji przez sieć. Duże zaangażowanie z mojej strony oraz entuzjazm, pracowitość, dbałość o czystość i wysoką jakość obsługi ze strony moich pracowników przełożyły się na tytuł Mistrza Jakości Żabki – podkreśla Ilona Franusik, franczyzobiorczyni z Rajczy.
Finalny ranking powstał na podstawie bieżącej punktacji i weryfikacji standardów jakości, które były stale sprawdzane. Bazowano na takich kryteriach jak: dbałość o wysoki standard obsługi placówek, ich dostępność dla klientów, a także świeżość produktów czy atrakcyjność usług. We wszystkich edycjach programu wzięło udział ponad 90 proc. przedsiębiorców. To pokazuje, że odpowiednie dbanie o potrzeby klientów i ich wrażenia zakupowe przekładają się bezpośrednio na budowanie więzi i lojalności wśród konsumentów, a to ma realny wpływ na osiągane przez franczyzobiorców wyniki finansowe.
Przez pierwszą część roku sieć realizowała Regionalne Rankingi Jakości, odrębne dla każdego Regionu Sprzedaży. Nad prawidłowością konkursu pieczę sprawowała Komisja Konkursowa, składająca się z przedstawicieli m.in. Działu Wsparcia Sprzedaży i Działu Rozwoju Franczyzobiorców. W okresie trwania programu przedsiębiorcy mieli możliwość uczestnictwa w dodatkowych szkoleniach powiązanych bezpośrednio z tematyką „Ligi Mistrzów Jakości”, w tym dbałością o sklep, obsługą klienta czy zwiększeniem sprzedaży.
W pierwszej i drugiej edycji „Ligi Mistrzów Jakości” pula nagród wyniosła po 5 milionów złotych i trafiła w obu przypadkach do 2,4 tys. franczyzobiorców.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.