Komunikaty PR

Żabka powołała Grupę Ambasadorów franczyzy

2024-02-01  |  10:00
Biuro prasowe

W nowym roku Żabka uruchomiła projekt „Ambasador Franczyzy”. Do tego elitarnego grona powołanych zostało 50 franczyzobiorców, jako wyraz uznania dla ich zaangażowania, profesjonalizmu oraz chęci ciągłego rozwoju. Przedsiębiorcy uczestniczyć będą m.in. w wydarzeniach branżowych, a niektórzy z nich staną się bohaterami serii podcastów prowadzonych przez znanego dziennikarza i przedsiębiorcę Jarosława Kuźniara.

Program Ambasadorki, który powołaliśmy, jest inspirującym sposobem na angażowanie naszych franczyzobiorców w szerszą działalność oraz aktywność w lokalnych społecznościach. Wybrani przedsiębiorcy identyfikują się z wartościami naszego modelu biznesowego i chcą współtworzyć wiarygodny wizerunek franczyzy. Posiadają głęboką wiedzę na temat wszystkich aspektów współpracy, są świadomi wsparcia, jakie oferujemy, oraz trudności jakie, mogą pojawić się w prowadzeniu działalności pod naszym szyldem. Szczerość i prawdziwość jest ich największą przewagą – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

W projekcie uczestniczy 50 franczyzobiorców w różnym wieku, mających za sobą różne doświadczenie życiowe i zawodowe, pochodzących zarówno z dużych miast, jak i niewielkich miejscowości, również z zagranicy. Celem inicjatywy jest ułatwienie bezpośredniego kontaktu z Ambasadorami osobom, które rozważają założenie własnego biznesu i chcą poznać opinię przedsiębiorcy znającego ten biznes od podszewki. Franczyzobiorców będzie można spotkać podczas wielu wydarzeń lokalnych czy branżowych. Wielu z nich planuje budować swoją markę osobistą za pośrednictwem kanałów społecznościowych.

Częścią inicjatywy jest seria 25 wywiadów z franczyzobiorcami, które w każdą środę począwszy od 31 stycznia br. są publikowane m.in. na kanale YouTube Żabka Biznes, w aplikacjach podcastowych oraz na www.zabka.pl/podcasty. Gospodarzem każdego spotkania jest Jarosław Kuźniar. Znany i ceniony dziennikarz, a także przedsiębiorca, podczas rozmowy porusza często trudne tematy związane z prowadzeniem własnej działalności, pyta o przełomowe momenty w życiu zawodowym, ale również docieka co jest ich przepisem na sukces.

Wspólnym mianownikiem wszystkich rozmów jest dążenie naszych franczyzobiorców do osiągania jak najlepszych wyników i chęć ciągłego rozwoju. Dzięki wsłuchaniu się w rozmowę odbiorcy będą w stanie lepiej zrozumieć model franczyzowy, poznać ludzi, którzy zdecydowali się otworzyć własny biznes i emocje towarzyszące im podczas wypełniania codziennych obowiązków w roli franczyzobiorcy – dodaje Przemysław Kijewski.

Aktualnie już ponad 8600 przedsiębiorców, prowadzących swoje sklepy pod szyldem sieci, korzysta z ponad 25-letniego doświadczenia Żabki, jej partnerstwa oraz szerokiego wsparcia w rozwoju biznesu od jego startu.

Więcej na temat franczyzy Żabki oraz Programu Ambasadorskiego na: https://www.zabka.pl/franczyza

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu Biuro prasowe
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Prawo

Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.

Handel

Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.