Komunikaty PR

Żabka rozwija zespół sprzedaży, by lepiej wspierać franczyzobiorców

2021-11-25  |  11:00
Biuro prasowe

Żabka to lider w tworzeniu rozwiązań modern convenience i jedna z najprężniej rozwijających się sieci handlowych w Europie. Sklepów z uśmiechniętym, zielonym logotypem przybywa, regularnie rośnie też liczba osób decydujących się na współpracę z Żabką w ramach umowy franczyzowej. Aktualnie sieć w całej Polsce poszukuje ok. 30 partnerów ds. sprzedaży, inicjując przy tym oryginalną kampanię rekrutacyjną. Żabka zapewnia im szeroki pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną, elastyczny czas pracy oraz indywidualnie dopasowany model szkoleń.

Z Żabką współpracuje blisko 300 partnerów ds. sprzedaży, czyli partnerów biznesowych franczyzobiorców prowadzących placówki w  danym regionie. Doradzają oni franczyzobiorcom jak osiągnąć cele sprzedażowe, doskonalić obsługę klienta czy jak zapewnić wysokie standardy jakościowe w sklepach. Ponadto planują i wdrażają działania mające wpływ na wzrost obrotów. Do zadań partnerów ds. sprzedaży należy także prowadzenie połączonych z coachingiem szkoleń dla franczyzobiorców.

- Żabka nieustannie się rozwija – do sieci każdego dnia dołączają nowi franczyzobiorcy. Aby jak najlepiej przygotować ich do prowadzenia sklepów, zapewniamy im nie tylko odpowiednio wyposażoną placówkę, wsparcie marketingowe, ale także codzienną pomoc partnerów ds. sprzedaży. Poszukujemy aktualnie osób, które chcą wspierać franczyzobiorców w prowadzeniu ich biznesu. Zachęcam wszystkich, by dołączyli do jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Współpraca z Żabką to szansa na rozwój zawodowy – mówi Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. Operacyjnych.

Przed rozpoczęciem współpracy partnerzy ds. sprzedaży mogą liczyć na dwumiesięczne szkolenie przygotowujące, zakończone egzaminem uprawniającym do objęcia obowiązków. W kolejnych czterech miesiącach Żabka zapewnia im szkolenia poszerzające wiedzę. Raz w miesiącu mogą również wziąć udział w „Dniu rozwojowym”, w czasie którego odbywają się szkolenia miękkie z zarządzania komunikacją i sprzedażą lub narzędziowe – wprowadzające np. nowe produkty. Sieć – w ramach Akademii Żabki – bada indywidualne potrzeby rozwojowe i buduje szkolenia kompetencyjne.

- Bycie partnerem ds. sprzedaży to ciągła praca z ludźmi. Moją rolą jest wspomaganie franczyzobiorców w prowadzeniu sklepów Żabka. Pomagam im w rozwiązywaniu problemów, które napotykają podczas codziennych obowiązków. Gdy mają jakąś wątpliwość lub potrzebują porady, zawsze mogą się ze mną skontaktować. Do każdego franczyzobiorcy podchodzę indywidualnie, badając jego potrzeby i określając wyzwania. Nie można w tej pracy działać szablonowo – mówi Dorota Miśkiewicz, partner ds. sprzedaży w Żabce.

- To dla mnie ważne, że zawsze mogę liczyć na wsparcie partnera ds. sprzedaży. Sieć regularnie wprowadza do sklepów nowe produkty, nowe promocje czy wdraża narzędzia, które mają ułatwić moją codzienną pracę. Dzięki współpracy z partnerem ds. sprzedaży wiem, jak rozwijać mój biznes – podkreśla Katarzyna Bąk-Nowicka, franczyzobiorczyni sklepu Żabka.

Żabka, szukając partnerów ds. sprzedaży, inicjuje oryginalną kampanię rekrutacyjną. Do pracy w sieci zachęcają kolorowe, z lekkim humorem materiały promocyjne, zwracające uwagę na kluczowe kompetencje, jakich szuka Żabka. Do poszukujących nowych wyzwań zawodowych z barwnych materiałów reklamowych „mówią” przedstawiciele świata zwierząt. „Odważnie podchodzisz do zadań?” – pyta lew. „Lubisz pracę w terenie?” – zagaduje orzeł. „Łatwo nawiązujesz kontakty?” – dopytuje papuga. Na wszystkie pytania pada jedna odpowiedź: „Zostań partnerem ds. sprzedaży w Żabce”.  Za kreację odpowiada agencja JUST.

Formularz rekrutacyjny można znaleźć na stronie Oferty pracy – Pracuj.pl

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej 7700 placówek prowadzonych przez 6300 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.