Komunikaty PR

Żabka wdrożyła innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej Workai

2021-12-21  |  18:00
Biuro prasowe

Transformacja cyfrowa jest jednym z filarów rozwoju Grupy Żabka. Firma z sukcesem realizuje jej kolejne etapy, stawiając na nowoczesne i innowacyjne rozwiązania kierowane nie tylko do swoich klientów, ale także do pracowników. By zwiększyć ich zaangażowanie i usprawnić przepływ informacji wewnątrz organizacji, firma wdrożyła dostępną w chmurze wielokanałową platformę doświadczeń pracownika Workai. Narzędzie łączy funkcje intranetu, wewnętrznej bazy wiedzy, narzędzi analitycznych oraz pracowniczych mediów społecznościowych. Wdrożone w ciągu zaledwie kilku miesięcy rozwiązanie jest docenianym na rynku produktem – jednym z 10 najlepiej zaprojektowanych intranetów na świecie.[1]

– Cyfryzacja odgrywa coraz ważniejszą rolę w budowaniu relacji z pracownikami i pomiędzy pracownikami. Szczególnie widoczne stało się to wraz z wybuchem pandemii, która pokazała nam, jak ważne dla zarządzania firmą i kontynuowania funkcjonowania jest zaplecze technologiczne. W Żabce od lat dysponujemy systemami, dzięki którym nasi pracownicy mogą korzystać z zasobów firmy niezależnie od czasu i miejsca. Wdrożenie platformy Workai pozwoli nam jeszcze lepiej wspierać naszych blisko 3000 pracowników, w szczególności w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania wiedzą. Platforma posiada wiele modułów pozwalających na realizację naszych strategii komunikacyjnych – mówi Jolanta Bańczerowska, Członkini Zarządu ds. Strategii Personalnej w Grupie Żabka.  

Decydując się na wdrożenie Workai, firma kontynuuje pionierską na skalę branży retail strategię wdrażania innowacyjnych rozwiązań technologicznych, rozwijających cyfrowe doświadczenia pracowników zatrudnionych na wszystkich szczeblach organizacji. Dzięki platformie Żabka usprawni komunikację wewnętrzną i zarządzanie informacjami w rozproszonej organizacji, zarówno pomiędzy pracownikami wykonującymi swoje obowiązki w trybie stacjonarnym, jak i zdalnym czy hybrydowym. Co ważne, Workai nie wymaga technicznej wiedzy ani długiego procesu wdrażania.

Wdrożenie Workai w Żabce to dowód na to, że Żabka stawia nie tylko na budowanie nowych doświadczeń zakupowych dla klientów, ale również stawia na innowacyjne rozwiązania, z których w codziennej pracy może korzystać kilka tysięcy pracowników. Workai jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę usprawniania komunikacji, zaangażowania i produktywności wewnątrz firmy, szczególnie w przypadku organizacji rozproszonych z branży retail, takich jak Żabka – mówi Łukasz Skłodowski, CEO Workai.

Cyfrowa transformacja w Żabce wspierana jest przez najnowsze technologie chmurowe. Przy współpracy z Microsoft organizacja rozwija już innowacyjne technologie w obszarze Customer Experience (między innymi „Sklep jutra”), a z projektem wdrożenia Workai w chmurze Microsoft Azure obejmie nimi również obszar Employee Experience.

Żabka jest pionierem w realizacji kompleksowego procesu cyfrowej transformacji w oparciu o chmurę. W ten sposób firma tworzy wartość dla klientów, którzy zyskują większą wygodę zakupów. Wykorzystanie możliwości platformy Workai to kolejny projekt, który tym razem otwiera drogę do dalszej poprawy doświadczeń pracowników w bezpiecznym środowisku Microsoft Azure. Połączenie wiedzy i sprawnej komunikacji wewnętrznej to idealny przykład pokazujący w jaki sposób polskie firmy mogą kreować innowacje i budować cyfrową kulturę z korzyścią dla każdego członka organizacji – mówi Tomasz Wilecki, dyrektor ds. sektora retail w polskim oddziale Microsoft.

Dzięki partnerstwu z Workai i Microsoft, wdrożona w Żabce platforma komunikacji wewnętrznej pozwoli na szybki, spersonalizowany i bezpieczny dostęp do informacji wspierających procesy wewnętrzne dla wszystkich pracowników – od centrali po centra logistyczne.

Grupa Żabka wspiera swoich pracowników, korzystając z dostępnych na rynku nowoczesnych rozwiązań technologicznych, a także tworząc własne innowacyjne narzędzia. Na początku 2020 r. wdrożyła dla pracowników nowej centrali w Poznaniu aplikację mobilną żabway, zapewniającą szereg rozwiązań, które ułatwiają codzienną pracę, m.in. w czasie pandemii COVID-19 pomagają pracownikom bezpiecznie i przy zachowaniu reżimu sanitarnego korzystać z możliwości pracy biurowej. Narzędzie ułatwia przemieszczanie się po budynku czy rezerwację sal, ale także stanowi kompendium wiedzy o wdrożonych procedurach i zasadach organizacji pracy biurowej. Pracownicy mogą korzystać także z Akademii Żabki, która stanowi swoiste internetowe centrum wsparcia, oferujące szkolenia, webinary czy indywidualne konsultacje z ekspertami z wielu dziedzin. Z myślą o dzieciach pracowników, współpracowników oraz franczyzobiorców Żabki stworzono wyjątkowy projekt internetowy Żabka Play. To rozwijana we współpracy z Centralnym Domem Technologii platforma kreatywno-edukacyjna, w ramach której najmłodsi mogą korzystać z wielu gier, filmów i czerpać inspirację do zabawy.

_____________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej 7800 placówek prowadzonych przez 6300 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

____________________________

Kontakt dla mediów:

Biuro Prasowe
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 


[1] Wg niezależnej międzynarodowej agencji Nielsen Norman Group.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.