Komunikaty PR

Żabka wdrożyła rozwiązanie chmurowe dostarczone przez Salesforce

2021-05-28  |  12:45
Biuro prasowe

Żabka Polska wdrożyła unikalne, oparte o chmurę narzędzie do zarządzania siecią franczyzową bazujące na rozwiązaniach Salesforce. Nowy System Zarządzania Relacjami z Franczyzobiorcami integruje w jednym miejscu dane dotychczas dostępne w różnych aplikacjach, zapewniając jeszcze lepszą i szybszą obsługę blisko 6000 franczyzobiorców sieci Żabka. Dzięki uproszczeniu i przyspieszeniu wielu procesów skalowalna platforma będzie wspierać potrzeby firmy związane z jej rozwojem. Partnerem technologicznym odpowiedzialnym za wdrożenie systemu jest Accenture w Polsce.

Wprowadzenie nowego narzędzia zarządzania danymi i kontaktami z franczyzobiorcami jest kolejnym krokiem na drodze do lepszego dopasowania usług i produktów do dynamicznie zmieniających się potrzeb. Tym samym Żabka weszła na kolejny etap transformacji cyfrowej organizacji.

Franczyzobiorcy, których już blisko 6000 współpracuje z naszą siecią, są od zawsze w centrum naszej uwagi, dlatego systematycznie podnosimy jakość ich obsługi. Wdrożenie Salesforce umożliwiło nam stworzenie wielowarstwowego ekosystemu, łączącego funkcjonalnie i procesowo zespoły centrali oraz kadry operacyjnej (korzystające z FRM) z franczyzobiorcami i partnerami ds. sprzedaży (korzystającymi z aplikacji Cyberstore). Narzędzia FRM i Cyberstore współpracują ze sobą w czasie rzeczywistym. Pozwalają nam m.in. prowadzić scentralizowany model rekrutacji, pobudzają transformację sieci terenowej dzięki profilowanej komunikacji czy umożliwiają monitoring wydajności usług sklepowych w czasie rzeczywistym. Wierzymy, że nowy system pomoże nam jeszcze lepiej wspierać naszych franczyzobiorców, co z kolei przełoży się na wzrost ich zaangażowania i zwiększenie satysfakcji ze współpracy z siecią Żabka – podkreśla Tomasz Blicharski, dyrektor zarządzający Żabka Future.

Dzięki nowemu rozwiązaniu w chmurze Żabka zbudowała unikalny system, umożliwiający dostęp
do zagregowanych danych (360 view) o franczyzobiorcach i sklepach na potrzeby bezpośredniej komunikacji z franczyzobiorcami i partnerami ds. sprzedaży, realizowanej za pośrednictwem aplikacji Cyberstore. Dostępny model danych i funkcjonalności umożliwiają proste i wygodne zarządzanie relacjami z franczyzobiorcą po stronie zespołów centrali i kadry operacyjnej oraz zapewniają narzędzia efektywnej obsługi procesów wewnętrznych i komunikacji związanej ze wsparciem franczyzobiorców.

Rozwiązania dostarczone przez Salesforce (m.in. Salesforce Communities, Salesforce Service Cloud, Applications i Platform) pozwoliły na optymalizację wielu procesów biznesowych, ale także istniejących już systemów kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem (ERP), czy wsparcia back-office. Dopasowanie rozwiązań do potrzeb Żabki pozwala na stopniowe migrowanie procesów biznesowych z wielu systemów do jednego miejsca, uproszczając i przyśpieszając prace niemal wszystkich działów.

Jesteśmy dumni, że Żabka Polska dołączyła do grona naszych klientów. Dzięki naszemu ogromnemu doświadczeniu możemy tworzyć najlepsze na świecie rozwiązania dostosowane do potrzeb franczyzobiorców, korzystając z Salesforce, które doceniły największe sieci handlowe na świecie. Żabka ze swoim bardzo szybkim tempem ekspansji potrzebowała rozwiązania, które jest łatwo skalowalne i podąża za tempem rozwoju, ale także zmieniającymi się oczekiwaniami. Przykład Żabki pokazuje, że ekosystem Salesforce to nie tylko CRM, ale wiele innych rozwiązań kompleksowo wspierających transformację cyfrową – komentuje Petra Jenner, Dyrektor Generalny i Starszy Wiceprezes na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Emerging Markets w Salesforce.

Wykorzystując swoje doświadczenie technologiczne i branżowe, Accenture w Polsce jest partnerem technologicznym odpowiedzialnym za wdrożenie systemu FRM. Ze względu na pandemię projekt prowadzony był zdalnie, obejmując kilkadziesiąt warsztatów i szkoleń biznesowych.

Jacek Borek, Dyrektor Zarządzający Accenture Technology w Polsce dodaje: - Nasze doświadczenie przy dużych transformacjach IT na bazie platformy Salesforce pozwoliło ponad 30-osobowemu zespołowi Accenture sprawnie przejść przez wszystkie etapy projektu: analizę wymagań, budowę architektury rozwiązania, konfigurację, development, deployment, testy, szkolenia i utrzymanie systemu na produkcji. Z rozwiązania korzysta już ponad 300 użytkowników biznesowych Żabki z centrali i lokalizacji regionalnych, a kolejnych 300 dołączy w najbliższych tygodniach. Salesforce pozwoli im szybciej i sprawniej wykonywać codzienne obowiązki, zapewniając przyjazny interfejs, który centralizuje informacje o kandydatach, franczyzobiorcach i sklepach.

Nowy system poprawił wydajność i efektywność działań terenowych, co przełożyło się na wzrost zaangażowania franczyzobiorców i partnerów ds. sprzedaży. Umożliwił także monitoring poziomu świadczonych usług i wydajności dostawców zewnętrznych oraz wewnętrznych w czasie rzeczywistym, co pozwala na podejmowanie decyzji natychmiast i w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo budowa Salesforce Competence Center docelowo ma pozwolić Żabce na samodzielną rozbudowę własnej platformy kompetencyjnej, umożliwiającej dalszy rozwój i skalowalność, dostosowanej do potrzeb ekspansji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.