Komunikaty PR

Żabka zapewnia dodatkowy bonus finansowy na dobry start

2021-11-05  |  13:30
Biuro prasowe

Siłę Żabki tworzą franczyzobiorcy prowadzący w całym kraju placówki pod jej szyldem. Doceniając ich ogromy wkład w rozwój organizacji, sieć postanowiła wesprzeć ich jeszcze bardziej na samym początku prowadzenia własnej działalności. Od 1 listopada br. wszyscy nowi franczyzobiorcy zyskują dodatkowe 10 tys. zł bonusu finansowego z okazji otwarcia ich placówki. Jednocześnie nadal mogą liczyć na 17 tys. zł przychodu gwarantowanego miesięcznie przez pierwszy rok współpracy z siecią. Żabka skutecznie wspiera przedsiębiorczość Polaków i mimo trudnej sytuacji na rynku daje możliwość prowadzenia stabilnego biznesu, zapewniając atrakcyjne warunki współpracy. Jest także pierwszą siecią w Polsce, która udostępniła przedsiębiorcom ubezpieczenie od ryzyka finansowego „Polisę na biznes”.

Jesteśmy dumni z kolejnych przedsiębiorczych osób, które dzięki Żabce realizują swoje marzenie o własnym biznesie. Chcemy razem z nimi świętować ten ważny, nowy rozdział w ich życiu, jakim jest otwarcie placówki pod naszym szyldem. W ramach naszej oferty dajemy im niezbędne narzędzia do stabilnego rozwoju, w tym szkolenia, sprawdzony przez lata model biznesowy i gwarancję przychodów w wysokości 17 tys. zł. miesięcznie. Teraz wszyscy nowi franczyzobiorcy otrzymują od nas również na start 10 tys. zł., które mogą przeznaczyć na dowolny cel. Wierzymy, że to dodatkowe wsparcie finansowe pozwoli pewniej stawiać pierwsze kroki w biznesie – zaznacza Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Oferowane przez Żabkę wsparcie zwiększa szansę powodzenia biznesu i ułatwia start na rynku także osobom bez wcześniejszego doświadczenia w handlu. Jak wynika z danych sieci, na 10 nowych przedsiębiorców aż 9 po pierwszym roku osiąga satysfakcjonujący poziom rozwoju sklepu. Dodatkowy bonus w wysokości 10 tys. zł, który nowi przedsiębiorcy otrzymują na początku współpracy, mogą przeznaczyć na rozwój biznesu czy pokrycie kosztów zatrudnienia pracowników.

Wszyscy kandydaci na franczyzobiorców muszą przejść pomyślnie etap rekrutacji i szkoleń oraz wnieść wkład własny wynoszący ok. 5 tys. zł, który wydatkowany jest na zakup kasy fiskalnej czy koncesji (ta refundowana jest po 3 miesiącach). Nowi przedsiębiorcy przystępujący do sieci zyskują tak jak do tej pory, poza bonusem w wysokości 10 tys. zł, przychód gwarantowany w wysokości 17 tys. zł miesięcznie przez pierwszy rok działalności. Otrzymują również nowoczesny, w pełni wyposażony i umeblowany sklep w starannie dobieranej lokalizacji. Sieć przekazuje im także swój know-how, zaplecze marketingowe i logistyczne oraz możliwość działania pod znaną marką, która przyciąga klientów. Dodatkowo, niedawno sieć wprowadziła nowy produkt w celu ochrony współpracujących z nią przedsiębiorców.  Jako jedyna sieć franczyzowa oferuje współpracującym z nią partnerom ubezpieczenie „Polisa na biznes”, gwarantując ochronę w przypadku wystąpienia ujemnego salda po rozwiązaniu umowy. Polisa na biznes dostępna jest dla wszystkich franczyzobiorców, a została  przygotowana we współpracy z TUW PZUW.

Współpracujący z Żabką zyskują pełne wsparcie franczyzodawcy na każdym etapie współpracy. Codziennie mogą zwracać się z trudnościami w zarządzaniu placówką do specjalnej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców, czy też bezpośrednio do Partnerów ds. sprzedaży, z którymi pozostają w stałym kontakcie. Przedsiębiorcy korzystają także z szeregu narzędzi ułatwiających prowadzenie przez nich placówek, jak na przykład aplikacja Cyberstore. Sieci zależy także na ciągłym podnoszeniu kompetencji franczyzobiorców, dlatego przez cały okres współpracy mają szansę korzystać z dedykowanych szkoleń dostępnych na nowoczesnej platformie edukacyjnej.

Dołączenie do grona franczyzobiorców poprzedza etap rekrutacji i szkoleń, w czasie którego kandydaci zapoznają się z modelem biznesowym oraz zasadami współpracy z Żabką. Każdy przedsiębiorca decydujący się na poprowadzenie swojego sklepu w ramach franczyzy może w każdej chwili zrezygnować, co nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami. Po podpisaniu umowy obie strony obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia. Sieć liczy obecnie ponad 6000 franczyzobiorców prowadzących ponad 7600 sklepów w całej Polsce.

Więcej o franczyzie z Żabką na www.zabka.pl/franczyza

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Kongres Rady Podatkowej

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.