Komunikaty PR

Żabka zwiększa dostawy maseczek i środków do dezynfekcji

2020-10-21  |  14:55
Biuro prasowe

Sklepy Żabka to miejsce, gdzie każdy przy okazji zakupów może zaopatrzyć się w środki ochrony osobistej. W stałej ofercie sieci są żele i płyny do dezynfekcji rąk oraz powierzchni, chusteczki do dezynfekcji, chusteczki antybakteryjne oraz jednorazowe maseczki. Żabka chce, by każdy klient mógł zaopatrzyć się w niezbędne w czasie pandemii środki ochrony osobistej, dlatego w ostatnich dniach, w placówkach, w których odnotowano wzmożone zainteresowanie klientów tego typu asortymentem, zwiększono ich dostawy. W związku z objęciem całego kraju tzw. żółtą strefą, Żabka ruszyła także z akcją przypominającą franczyzobiorcom oraz ich pracownikom, jak ważne są utrzymanie reżimu sanitarnego oraz konieczność zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej.

Wszystkie działania Żabki są zgodne m.in. z instrukcjami przekazanymi przez NFZ i zaleceniami WHO, zapisami specustawy oraz rządowymi wytycznymi.

- Od początku pandemii podejmujemy szereg działań, mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa naszych klientów, franczyzobiorców i pracowników. Zapewniliśmy szeroki dostęp do maseczek w bardzo niskiej cenie. Do dzisiaj sprzedaliśmy prawie 38 mln sztuk – średnio już każdy Polak ma maseczkę z Żabki. Wraz z TÜV NORD Polska wdrożyliśmy unikatowy na rynku i ponadstandardowy program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach o nazwie „Bezpieczeństwo i Higiena +”. Regularnie informujemy też naszych franczyzobiorców o obecnych i nowych zaleceniach sanitarnych, a w związku z ostatnimi decyzjami rządu po raz kolejny przypomnieliśmy im wszystkie aktualnie obowiązujące w naszej sieci zasady. Apelujemy także do klientów, by pamiętali o obowiązku zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej oraz w czasie każdej, nawet najkrótszej wizyty w sklepie. Wywiązując się z tego nakazu, okazujemy troskę nie tylko o własne zdrowie, ale również o zdrowie osób przebywających w naszym otoczeniu – mówi Anna Grabowska Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska.

Dodatkowo sklepy Żabka zostały wyposażone w unikalne, bezdotykowe stacje dezynfekcyjne. Urządzenia te zostały zaprojektowane i stworzone specjalnie na potrzeby sieci – dzięki nim podczas zakupów w Żabce, w całkowicie bezpieczny sposób, tj. bezdotykowo, można zdezynfekować nie tylko dłonie, ale także zakupione właśnie produkty.

W należących do sieci sklepach regularnie prowadzona jest także dezynfekcja, m.in.: kas samoobsługowych, klamek, blatów, lad, terminala, skanera, stoiska kawowego i wielu innych elementów sklepu. Do zabiegów dezynfekcji stosowane są środki przeznaczone do powierzchni mających kontakt z żywnością, które są zarejestrowane w wykazie środków biobójczych i posiadają działanie dezynfekujące.

W celu zwiększenia bezpieczeństwa pracowników oraz klientów w sklepach Żabka  wprowadzono możliwość samodzielnego skanowania produktów, a także maksymalnie ograniczono czas dostaw oraz wejścia kierowcy do sklepu. Zmieniono również strefę Żabka Café, m.in. wszystkie rozpakowane akcesoria zostały skompletowane w specjalnie przygotowany i zapakowany zestaw kawowy, składający się z kubka, wieczka, mieszadełka i serwetki.

Dużą popularnością wśród klientów Żabki cieszy się usługa obsługi przesyłek kurierskich, dlatego również na tym polu sieć zadbała o bezpieczeństwo. Obecnie podczas przyjmowania i wydawania przesyłek kurierowi obsługa sklepu nie ma konieczności poświadczania tej czynności podpisem na urządzeniu mobilnym przewoźnika czy na dokumentach przewozowych. Natomiast przy odbiorze paczki to sprzedawca, a nie klient może wprowadzić indywidualny kod PIN. Ostatnio, sieć postanowiła jeszcze bardziej ułatwić i przyspieszyć ten proces, dodając do aplikacji mobilnej żappka nową funkcjonalność – Żappka Post. Pozwala ona śledzić zamówioną przesyłkę i ułatwia jej odbiór.

Pomimo wielu działań Żabka chciała pójść krok dalej, dlatego wdrożyła unikatowy na rynku i ponadstandardowy program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach o nazwie „Bezpieczeństwo i Higiena +”. W jego ramach audytorzy Działu Weryfikacji Standardów Żabka Polska, wspólnie z niezależną akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV NORD Polska, sprawdzają m.in. stan czystości, higienę na sali sprzedaży, na stoisku Żabka Café czy w otoczeniu sklepu, stan techniczny wyposażenia placówek oraz dostępność dla klientów i pracowników środków ochrony osobistej. Placówki, które pozytywnie przejdą audyt, otrzymują znak BiH+, potwierdzający spełnienie wymagań programu oraz wymagań w zakresie utrzymywania reżimu sanitarnego związanego z sytuacją pandemiczną.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.