Zainteresowanie Gas Station Simulator nie słabnie!

InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Gas Station Simulator: Car Junkyard – najnowszy płatny dodatek do Gas Station Simulator, po 72 godzinach od ogłoszenia na platformie Steam trafił do zestawienia Global TOP Wishlist. To jednoznacznie potwierdza, że zainteresowanie symulatorem i jego dodatkami nie maleje, co przekłada się na skuteczną monetyzację całego projektu od DRAGO entertainment. Dotychczas wszystkie wydane i ogłoszone dodatki awansują do listy najbardziej oczekiwanych gier platformy Steam już w ciągu pierwszych kilku dni.
Jednymi z popularnych dodatków do Gas Station Simulator są: Gas Station Simulator - Can Touch This DLC, który trafił już do ponad 200 tys. użytkowników oraz Gas Station Simulator - Airstrip DLC, który sprzedał się w nakładzie około 72 tys. sztuk.
- Jesteśmy podekscytowani ogromnym zainteresowaniem, jakie wywołał najnowszy dodatek do Gas Station Simulator. Po niemal trzech latach od globalnej premiery naszego flagowego tytułu na PC, zauważamy, że zainteresowanie zarówno podstawową wersją gry, jak i jej dodatkami, bardzo szybko zyskuje uznanie graczy i utrzymuje wysoki poziom. To nie tylko dowód na lojalność naszej społeczności, ale także rezultat efektywnej strategii rozwoju naszego długoterminowego bestsellera. – mówi Joanna Tynor, Prezes Zarządu w DRAGO entertainment S.A.
DRAGO jeszcze w tym roku planuje wydać cztery płatne DLC do Gas Station Simulator. Jednym z nich będzie ww. Gas Station Simulator: Car Junkyard, którego premiera została zaplanowana na II kwartał. Cena dodatków ma oscylować od 3/4 do pełnej wartości gry podstawowej.
W Gas Station Simulator Car Junkyard DLC gracze będą mogli odkryć fascynujący świat złomowiska, prowadzonego przez sympatycznego Benjamina i jego niezastąpioną papugę. Zadaniem graczy będzie pozyskiwanie materiałów ze złomowanych aut, stworzenie sieci lawet i ekspansja nowego biznesu.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.