Zakup pierwszego mieszkania – wybór na lata

Agata Zambrzycka
Aurec Home Holding Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 111A
02-231 Warszawa
press|aurechome.com| |press|aurechome.com
696 847 743
www.aurechome.pl
Rozpoczęcie dorosłego życia to czas podejmowania ważnych decyzji. Jedną z nich jest wybór pierwszego mieszkania – miejsca, które stanie się przestrzenią do realizacji marzeń, nauki samodzielności i budowania przyszłości. Młodzi ludzie, stając przed tym wyzwaniem, poszukują rozwiązań, które łączą komfort z funkcjonalnością i bezpieczeństwem. Mieszkania od dewelopera są więc idealnym wyborem na start – oferują nowoczesne standardy, dogodną lokalizację i szeroki wachlarz udogodnień. Co więcej, zakup takiego lokalu to inwestycja, która z czasem tylko zyska na wartości. Co zatem zyska młody człowiek, jeśli zdecyduje się na zakup nowego mieszkania od dewelopera?
Dogodna lokalizacja - kluczowy atut
Jednym z największych atutów mieszkań deweloperskich jest ich lokalizacja. Deweloperzy, projektując osiedla z myślą także o młodych ludziach, oferują lokalizacje dobrze skomunikowane z miastem – przede wszystkim z jego centralną częścią. Dogodny i bezpośredni dostęp do komunikacji miejskiej jest więc dla młodych osób kluczową wartością. Dojazdy do pracy, na uczelnię czy spotkania ze znajomymi nie mogą stanowić problemu dla osób, które często korzystają z transportu publicznego. Aurec Home, doświadczony deweloper, doskonale rozumie potrzeby młodych ludzi. Przykładem inwestycji, wyróżniającej się strategiczną lokalizacją, jest Fabrica Ursus.
Osiedle położone jest w pobliżu stacji PKP Ursus, skąd mieszkańcy w zaledwie kilkanaście minut mogą dotrzeć do centrum Warszawy, korzystając z Szybkiej Kolei Miejskiej (SKM) lub Kolei Mazowieckich (KM). Dodatkowo pobliska autostrada A2 zapewnia szybki wyjazd poza miasto. W sąsiedztwie znajdują się sklepy, restauracje i centra handlowe, takie jak Lidl (300 m), Outlet Factory Ursus (700 m) czy Blue City (6 km). Z kolei tuż obok powstaje nowoczesne centrum kultury z salą widowiskową, kinem i przestrzenią do zajęć artystycznych.
Nowoczesność i wysoki standard
Mieszkania od deweloperów, takich jak Aurec Home, charakteryzują się nowoczesnym designem i wysokim standardem. Dzięki temu ich wykończenie będzie łatwym i przyjemnym aspektem. Alternatywą jest często opcja „wykończenia pod klucz”. Tu młode osoby, które dotąd nie zajmowały się remontami, mają do wyboru różne style wykończenia, konsultują szczegóły z architektem i zlecają wszystkie prace doświadczonym fachowcom. W finale wprowadzają się do gotowego i często już umeblowanego mieszkania.
Dostępność różnych metraży i funkcjonalność przestrzeni
Młodzi ludzie chcą mieć możliwość nieograniczonego wyboru także w kwestii metrażu. Dlatego tak chętnie sięgają po propozycje firm deweloperskich, które oferują szeroki wybór metraży, od kompaktowych kawalerek, przez rozkładowe dwójki po większe mieszkania trzypokojowe, co daje elastyczność w dopasowaniu oferty do ich indywidualnych potrzeb. Na początku mogą preferować mniejsze i tańsze lokale, a w przyszłości zmienić na większe, jeśli np. zdecydują się założyć rodzinę.
- W inwestycji Fabrica Ursus, charakteryzującej się ciekawym połączeniem industrialnych i oryginalnych murów dawnej fabryki Ursus z nowoczesnymi i ekologicznymi rozwiązaniami, nabywcy mają do wyboru zarówno kawalerki od 32 m², 45-metrowe mieszkania dwupokojowe jak i przestronne apartamenty do nawet 80 m². Zależy nam, aby każdy, bez względu na wiek czy potrzeby, znalazł tu swoje wymarzone mieszkanie. Stąd różnorodność powierzchni i wiele możliwości wyboru - wyjaśnia Agata Zambrzycka, dyrektorka ds. sprzedaży i marketingu w Aurec Home.
Nowoczesne układy mieszkań gwarantują optymalne wykorzystanie każdego metra, duże okna zapewniają odpowiednią ilość światła dziennego, a dodatkowe powierzchnie takie jak prywatne ogródki, balkony czy loggie powiększają przestrzeń mieszkalną, co jest szczególnie cenne w miesiącach letnich
Udogodnienia i jakość życia
Mieszkania od dewelopera to nie tylko funkcjonalne lokale mieszkalne, ale także dostęp do licznych udogodnień. Nowoczesne osiedla oferują tereny zielone, siłownie, miejsca parkingowe, strefy rekreacyjne, a także przestrzenie wspólne, które sprzyjają sąsiedzkiej integracji. Dlatego we wspomnianej już inwestycji „Fabrica Ursus” przyszli mieszkańcy będą mieli dostęp do stref relaksu, fontann czy terenów zielonych – wszystko tuż po wyjściu z mieszkania.
- Co więcej, nieopodal osiedla „Fabrica Ursus”, przy ul. Gierdziejewskiego powstaje nowoczesne dwupiętrowe centrum kultury, w którym znajdzie się sala widowiskowa na 500 osób, kameralne kino dla blisko 150 widzów oraz kawiarenka. Na parterze znajdzie się przestrzeń animacji dla dzieci i galeria z oddzielnym wejściem. Wyżej, w 20. Salach, odbywać się będą zajęcia plastyczne, teatralne, filmowe, taneczne oraz muzyczne. Zaplanowano również pomieszczenia klubowe oraz studio nagrań. Na drugim piętrze powstanie także hol z ogrodem zimowym – uzupełnia Agata Zambrzycka.
Mieszkanie jako inwestycja na przyszłość
Zakup mieszkania od dewelopera to nie tylko komfortowe miejsce do życia, ale przede wszystkim doskonała inwestycja. Wartość nieruchomości w Warszawie stale rośnie, co pozwala zabezpieczyć kapitał przed inflacją.
- Ceny nieruchomości, szczególnie w dużych miastach, mają tendencję do wzrostu, co sprawia, że zakup nowego mieszkania, którego wartość z roku na rok tylko rośnie, może przynieść spory zysk nawet po wielu latach od zakupu. Młode osoby, które decydują się na kupno swojego pierwszego mieszkania, zyskują stabilność i mogą spać spokojnie, ponieważ posiadanie wartościowej nieruchomości jest świetnym zabezpieczeniem na przyszłość. Bez względu na to, czy kupią industrialne mieszkanie w inwestycji Fabrica Ursus, czy wygodne wnętrza w Miasteczku Jutrzenki, dokonają właściwego wyboru – mówi Shraga Weisman, CEO Aurec Home.
Innym, wartym przemyślenia rozwiązaniem, jest zakup mieszkania z myślą o jego wynajmie w całości lub tylko jednego pokoju.
- Mieszkania deweloperskie, zwłaszcza te w atrakcyjnych lokalizacjach, cieszą się dużym zainteresowaniem najemców – studentów, singli czy osób pracujących. Mogą więc zapewnić stabilny miesięczny dochód, który z czasem może stać się istotnym źródłem zysków — puentuje Shraga Weisman.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.