Zalasewo Park - więcej niż mieszkanie
W miejscowości Zalasewo k. Swarzędza, realizowane jest osiedle Zalasewo Park, z mieszkaniami o zróżnicowanych metrażach oraz nowoczesnymi apartamentami z antresolą. Pierwszy budynek jest już zamieszkały, a kolejne dwa deweloper KM Building realizuje zgodnie z założeniami.
Osiedle Zalasewo Park, to wyróżniający się w okolicy projekt mieszkaniowy. Dzięki swojej architekturze oraz artystycznym wykończeniom elewacji, cieszy się sporym zainteresowaniem. Planowo osiedle składać się będzie z 3 takich samych budynków wielorodzinnych, w którym każdy posiada 36 lokali mieszkalnych. Na parterze znajdują się mieszkania 2, 3 i 4 pokojowe, z ogródkami od 30 do 90 m2 lub balkonami. Na pierwszym piętrze zaplanowano taki sam typ lokali z balkonami. Natomiast ostatnia kondygnacja to przestronne apartamenty od 77 do 131 m2, z nowoczesną antresolą, na której można zagospodarować dodatkowe pokoje, a ich wnętrza dobrze doświetlają okna dachowe. Do każdego apartamentu przynależy także balkon. W budynkach mieszkańcy mają 36 stanowiskową halę garażową, z bezpośrednim dostępem do windy, na poziomie -1. Dodatkowo, przed budynkami zaplanowano miejsca parkingowe.
Pierwszy budynek jest już zamieszkały, natomiast kolejny jest na zaawansowanym etapie realizacji. – Aktualnie w drugim budynku Zalasewo Park wykonywana jest więźba dachowa, montowana jest stolarka okienna na parterze oraz trwają prace przy budowie ścianek działowych. Sprawna realizacja II etapu inwestycji oraz zróżnicowana oferta mieszkaniowa sprawiają, że sprzedaż przebiega zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Już połowa lokali z tego budynku znalazła swoich nabywców. – mówi Maciej Bartczak, współwłaściciel KM Building. Zakończenie realizacji drugiego budynku zaplanowano na koniec 2020 roku. Rozpoczęto także budowę trzeciego budynku, w którym wykonano już fundamenty oraz ściany hali garażowej, jak podaje deweloper. Lokale przygotowywane są w podwyższonym standardzie deweloperskim, z opcją wykończenia pod klucz.
Inwestycja Zalasewo Park, przyciąga nowych nabywców także dzięki lokalizacji. W najbliższym otoczeniu osiedla, mieszkańcy mają na wyciągnięcie ręki przedszkola, żłobki, szkoły, oraz punkty usługowe i handlowe. W kilkanaście minut można dojechać autem do Poznania, a do najbliższego przystanku komunikacji autobusowej mpk Poznań można dojść w około 10 minut, skąd kursuje linia nr 155, do ronda Rataje. Ponadto, okolica osiedla to także atrakcyjne miejsce dla osób aktywnych oraz doceniających ciszę i spokój poza miastem. W pobliżu znajdują się tereny rekreacyjne, w tym obiekty sportowe oraz ścieżki piesze i rowerowe.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.