Komunikaty PR

Zamów online w Empiku z dostawą do Żabki, a odbierzesz paczkę i słodki prezent!

2020-11-25  |  15:00
Biuro prasowe

„Przesyłki kurierskie” to najbardziej rozpoznawalna usługa w ofercie pakietu „Wygodnych Usług” dostępnych w Żabce. Aż 77% klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Jej popularność znacząco rośnie w okresie przedświątecznym – w grudniu ub.r. liczba odbieranych w Żabce paczek wzrosła aż o 60% w stosunku do listopada 2019 r. Dlatego w tym wyjątkowym okresie marka rozpoczęła współpracę z Empikiem, rozszerzając sieć punktów odbioru zamówień z Empik.com o swoje sklepy w całej Polsce. W ramach specjalnej oferty, na każdego, kto do 22 grudnia odbierze w Żabce zakupy z Empik.com, czeka słodka niespodzianka – czekolada Milka. Jednocześnie Żabka usprawnia usługę odbioru paczek – nowa funkcjonalność w Żappka Post umożliwia ich bezpieczny, bezdotykowy odbiór przy użyciu kodu kreskowego.

Według Raportu Gemius Polska „E-commerce w Polsce 2020” w kraju jest już ponad 28 mln internautów, aż 73% z nich robiło zakupy przez internet. Decydujemy się na nie coraz chętniej, bo są wygodne i dają większe możliwości: wyboru, porównania cen, dostępności towaru. Zmieniają się jednak nasze preferencje co do odbioru przesyłek: zamiast zamawiać dostawę kurierem do domu lub pracy, wolimy maszyny paczkowe. Równie chętnie korzystamy z możliwości wygodnego odbioru przesyłek w znajdującym się najbliżej naszego domu sklepie[1].

W 2019 roku Żabka obsłużyła ponad 12 mln przesyłek. To zainteresowanie rośnie z miesiąca na miesiąc – tylko w pierwszym kwartale br. zanotowaliśmy o  ponad 130% wzrost liczby obsługiwanych paczek rok do roku. Niewątpliwie jest to związane ze skalą działalności naszej sieci – ponad 6600 sklepami na terenie całej Polski – i aktywną współpracą, jaką prowadzimy ze sklepami internetowymi. Z naszych analiz wynika, że ponad 5 mln Polaków jest zainteresowanych odbiorem lub nadaniem przesyłki właśnie w Żabce. Klienci, ceniąc swój czas, doceniają wygodę i szybkość odbioru czy nadania paczki podczas codziennych zakupów. Dodatkowo zmianę przyzwyczajeń zakupowych wymusiła na nas wszystkich pandemia – aktualnie zakupy przez internet robimy częściej, nawet w kategoriach, które jeszcze do niedawna kupowaliśmy w sklepach stacjonarnych. W Żabce reagujemy na te trendy, dlatego poszukujemy i wdrażamy kolejne projekty, które jeszcze bardziej zwiększą zainteresowanie usługą wygodnego odbioru przesyłek w sklepach naszej sieci – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.

Przykładem jest nawiązana właśnie współpraca z Empikiem, w ramach której klienci mogą wybrać dowolny sklep Żabka jako punkt odbioru swoich zakupów z Empik.com. Przy zamówieniach powyżej 40 zł, dla członków bezpłatnego programu Empik Premium Free ta forma dostawy dostępna jest za darmo. Wszyscy, którzy zdecydują się skorzystać z nowej usługi między 25 listopada a 22 grudnia br., mogą liczyć na dodatkowy upominek – bon upoważniający do darmowego odbioru wybranej czekolady Milka.

Niezwykle cieszymy się z nawiązania współpracy z siecią sklepów Żabka, która oznacza powiększenie listy punktów odbioru paczek zamówionych na Empik.com o ponad 6,6 tys. kolejnych miejsc w Polsce. To szczególnie ważne we wzmożonym okresie przedświątecznych zakupów. Od teraz klienci będą mogli zamówić do najbliższej Żabki, która często znajduje się kilka kroków od domu, m.in. prezenty świąteczne, książki, zabawki, kosmetyki, małe AGD, dekoracje domowe i tysiące innych produktów. A co ważne, przy zakupach powyżej 40 zł, dla członków programu Empik Premium Free ta forma dostawy jest bezpłatna – mówi Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce Empiku.

Za dostarczenie złożonych na Empik.com zamówień do sklepów Żabka odpowiada Poczta Polska S.A.

Klienci polubili Odbiór w PUNKCIE, z roku na rok rośnie udział tej formy dostawy. Teraz już 25% paczek naszych klientów jest odbieranych właśnie w jednym z naszych punktów, a przewidujemy, że w okresie przedświątecznym takich przesyłek może być nawet 30%. Współpraca z Empik.com i Żabką umożliwi naszym klientom korzystanie z wygodnej firmy odbioru internetowych zakupów – mówi Artur Więckowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.

Jednocześnie Żabka wprowadza kolejne udogodnienie w aplikacji mobilnej żappka – możliwość odbioru przesyłki przy użyciu kodu kreskowego. To ten sam kod, który pokazują sprzedawcy klienci zbierający żappsy za zakupy lub korzystający z usługi Żappka Pay. Po jego zeskanowaniu, sprzedawca wyda nam naszą paczkę. Oznacza to, że nie będziemy już musieli podawać sprzedawcy numeru przesyłki ani kodu pin, uprawniającego do jej odbioru, co znacznie przyspieszy cały proces.

By skorzystać z nowej funkcjonalności Żappka Post należy pobrać najnowszą wersję żappki i uzupełnić w niej aktualny numer telefonu. Od tego momentu użytkownik żappki będzie dostawał na podany numer telefonu powiadomienia o wszystkich wysyłanych do sklepów sieci Żabka przesyłkach.

Żappka jest jedną z najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji mobilnych na polskim rynku – zgromadziła już ponad 3,5 mln użytkowników. Od końca maja 2019 r. aplikacja jest dostępna dla klientów i zyskuje coraz to nowe funkcjonalności. Oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę tworzoną z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody. Dzięki niej łatwo można także zlokalizować najbliższy sklep Żabka.


[1] Raport Gemius Polska „E-commerce w Polsce 2020” https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/e-commerce-w-polsce-2020.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.