Zapachowa podróż do słonecznych Włoch z limitowaną kolekcją SIDOLUX
Włochy – kraina, gdzie oliwki i pomarańcze dojrzewają w blasku słońca, a z okolicznych gajów unosi się zapach aromatycznych cytrusów i kwiatów. SIDOLUX inspirowany klimatem słonecznej Italii wprowadza nową, limitowaną linię zapachową produktów do sprzątania Ciao Italia, której współtwórczynią jest Urszula Chincz, znana jako Ula Pedantula.
Nie od dzisiaj wiadomo, że Italia skradła serca Polaków i jest jednym z najpopularniejszych i najchętniej wybieranym kierunkiem podczas wakacyjnych podróży. Tylko w 2022 roku Italia była wiodącym miejscem turystycznych wyjazdów zagranicznych wśród mieszkańców naszego kraju, który przynajmniej raz odwiedziło 17% wyjeżdżających.
Dzięki marce SIDOLUX klimat słonecznej Italii można poczuć nie tylko w trakcie podróży, ale również podczas codziennych obowiązków we własnych czterech kątach. Nowa linia zapachów Ciao Italia to produkty inspirowane podróżami, które przeniosą nas myślami na słoneczny i uwielbiany przez Polaków Półwysep Apeniński.
- Od teraz odkrywanie magii włoskich krajobrazów i zmysłowych aromatów jest niezwykle proste! Wspólnie z Ulą Pedantulą, ambasadorką marki SIDOLUX stworzyliśmy wyjątkową, limitowaną kolekcję produktów do sprzątania Ciao Italia, inspirowaną włoskim klimatem, naturą i roślinnością. Ula Chincz, jest nie tylko ekspertką od porządków, ale również miłośniczką i znawczynią tematyki włoskiej, a od niedawna również mieszka w tym pięknym
kraju, którego uroki odkrywa właśnie dla nas. – mówi Marta Całus, Trade & Marketing
Manager Sidolux.
Poczuj zapach słonecznej Italii w swoim domu
CIAO ITALIA to seria składająca się płynów uniwersalnych, płynów do mycia szyb i luster oraz produktów do pielęgnacji podłóg drewnianych i paneli o wyjątkowych aromatach inspirowanych podróżą do słonecznych Włoch. W portfolio serii znajdziemy zapachy takie jak: Jaśmin Toskanii, Kwiaty Ligurii, Lazurowe Capri oraz Pomarańcze Sycylii. Każdy z nich reprezentuje poszczególną część Włoch, sprawiając, że jej wyjątkowy aromat możemy poczuć również w domowym wnętrzu. Produkty CIAO ITALIA to linia charakteryzująca się ponad 90% składnikami naturalnymi, w tym olejkami zapachowymi oraz sprawdzoną recepturą gwarantującą 100% czystości. Sprzedaż limitowanej kolekcji rozpocznie się w sklepach sieci Lidl, następnie w Aldi i Kauflandzie oraz w sklepie internetowym www.sklep-sidolux.pl. Wprowadzeniu nowej limitowanej serii CIAO ITALIA towarzyszyć będzie materiał wideo autorstwa ambasadorki marki Sidolux i współtwórczyni linii CIAO ITALIA, Uli Pedantuli. W swoim filmie Ula opowie o zapachach słonecznych Włoch, które stały się inspiracją dla tworzenia nowej, limitowanej kolekcji marki SIDOLUX –„CIAO ITALIA”. Premiera specjalnego filmu na kanale Ula Pedantula na YouTube już 15 kwietnia.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.