Zdrowie w organizacji - nowa przewaga konkurencyjna w popandemicznym świecie

Rada ds. Komunikacji Zdrowia Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji (EACA) informuje o opublikowaniu broszury zatytułowanej „Zdrowie w organizacji – nowa przewaga konkurencyjna w popandemicznym świecie”. Publikacja jest wspólnym dziełem członków Rady – ekspertów w dziedzinie komunikacji zdrowotnej – oraz Sir Cary'ego Coopera, profesora Psychologii Zdrowia i Organizacji w Szkole Alliance MBS Uniwersytetu Manchesterskiego. Zbadali oni kluczowe czynniki mające wpływ na zdrowie w organizacji oraz jej sukcesy, tak w miejscu pracy, jak i poza nim.
Broszura zawiera przykłady najlepszych praktyk stosowanych przez najważniejsze agencje z obszaru komunikacji. Zwraca jednocześnie uwagę na sześć kluczowych obszarów, które organizacje z różnych branż powinny uwzględnić, chcąc poprawić wyniki, zwiększyć satysfakcję pracowników i podwyższyć efektywność. Do obszarów tych należą: przywództwo, ukierunkowanie, zdrowie i dobrostan, innowacje, uczenie się i rozwój oraz warunki w miejscu pracy.
Publikacja broszury „Zdrowie w organizacji – nowa przewaga konkurencyjna w popandemicznym świecie”, to kamień milowy w rozwoju branży, szczególnie w kontekście występującego obecnie niedoboru pracowników oraz tzw. Wielkiej Rezygnacji (zjawiska masowej rezygnacji z pracy na skutek pandemii Covid-19).
„Jesteśmy głęboko przekonani, że sukces agencji czy każdej innej firmy zależy od efektywności jej działania na poziomie organizacji i od dobrego samopoczucia jej pracowników” – podkreśla Philip Chin, przewodniczący Rady ds. Komunikacji Zdrowia EACA. „Publikacja jest cennym narzędziem i źródłem informacji. Będzie pretekstem do podjęcia ważnych rozmów między firmami i specjalistami chcącymi tworzyć solidne, zrównoważone organizacje, które swoich pracowników traktują priorytetowo i wspierają kulturę wzrostu, innowacji i dobrostanu”.
Pełna treść publikacji oraz kroki, które należy podjąć na rzecz wzmocnienia zdrowia w organizacji, dostępne są na stronie http://bitly.ws/Hs7w
O EACA
Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (EACA) reprezentuje ponad 2500 organizacji z niemal 30 państw europejskich – instytucji, które bezpośrednio zatrudniają ponad 120.000 osób (agencji reklamowych, medialnych, cyfrowych, brandingowych i PR). EACA promuje uczciwe i skuteczne praktyki reklamowe oraz wysokie standardy zawodowe. Buduje też świadomość roli reklamy w gospodarce wolnorynkowej. Zachęca przy tym do ścisłej współpracy między agencjami, reklamodawcami i mediami w ramach europejskich organizacji reklamowych. EACA blisko współpracuje z instytucjami UE, by móc wspierać swobodę kreatywnej, odpowiedzialnej reklamy.
O Radzie ds. Komunikacji Zdrowia:
Rada ds. Komunikacji Zdrowia, będąca częścią EACA, zajmuje się rozwijaniem doskonałości i innowacji w komunikacji zdrowotnej. Radę współtworzą liderzy branży oraz eksperci – wspólnie kształtują przyszłość komunikacji medycznej, promując najlepsze praktyki w branży.

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Zrób sercu przysługę tego lata
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.