1-SZA KONFERENCJA „ZIKO DERMO BEAUTY FORUM” ZAKOŃCZONA SUKCESEM.
W dniach 24-25 maja 2022 w Aparthotel „Termy Uniejów” odbyła się pierwsza Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Ziko Dermo Beauty Forum” organizowana dla personelu drogerii Ziko Dermo. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 170 osób – kierowników drogerii, dermokonsultantek i dermokonsultantów. W trakcie dwudniowego forum uczestnicy mogli wysłuchać prelekcji przedstawicieli największych, światowych i polskich marek dermokosmetycznych, porozmawiać o produktach i nowościach rynkowych, ale również wziąć udział w warsztatach i szkoleniach dotyczących obsługi Klienta. Była to też okazja do świętowania jubileuszu 10-lecia drogerii Ziko Dermo.
Dwudniowa Konferencja Ziko Dermo Beauty Forum zakończyła się olbrzymim sukcesem. Była okazją do spotkania personelu Ziko Dermo z producentami dermokosmetyków. Mogli oni porozmawiać, wymienić poglądy i opinie oraz nawiązać bliższe relacje biznesowe.
Podczas pierwszego dnia Konferencji, przedstawiciele takich firm jak: L’Oréal Polska, LABORATOIRE NATIVE GALDERMA POLSKA, NUXE Polska, Perrigo Poland, Dr Irena Eris S.A. oraz LABORATOIRES EXPANSCIENCE Polska omawiali plany i kierunki rozwoju swoich marek oraz prezentowali najnowsze linie dermokometyczne i produkty, które lada moment wejdą na polski rynek.
Konferencji towarzyszyły targi, gdzie na stoiskach wystawienniczych dostawców toczyły się żywe dyskusje w kwestii pielęgnacji, sprzedawanych produktów, potrzeb klienta, czy dermokonsultacji. Specjalistki ds. kosmetologii Ziko Dermo opowiadały producentom dermokosmetyków m.in. o swoich doświadczeniach z Klientami oraz najczęściej zadawanych przez Klientów pytaniach. Z kolei dostawcy szczegółowo opisywali zastosowania różnych dermokosmetyków, opowiadali o najnowszych badaniach w dziedzinie kosmetologii, czy informowali o popularnych składnikach, olejach i ekstraktach, które obecnie są chętnie stosowane na rynku dermokosmetycznym. Można było również przetestować produkty tj. sprawdzić ich konsystencje, zapach, wchłanianie itp.
Drugi dzień Konferencji wypełniły wykłady i warsztaty o tematyce dotyczącej obsługi klienta, rozwijające umiejętności dotyczące rozpoznania jego potrzeb i komunikacji. Uczestnicy szkoleń opisywali własne doświadczenia, zadawali pytania i wspólnie zastanawiali się nad możliwymi rozwiązaniami.
„Celem Konferencji Ziko Dermo Beauty Forum było spotkanie przedstawicieli reprezentujących dwa najważniejsze filary marki Ziko Dermo: naszych Pracowników z producentami asortymentu dostępnego w naszych drogeriach. Wiemy, że aby zapewnić Klientom najwyższy poziom świadczonych usług niezbędna jest ścisła współpraca z dostawcami, ciągła wymiana doświadczeń i stałe poszerzanie wiedzy. Producenci doskonale znają swoje produkty, śledzą trendy rynkowe i kreują nowe rozwiązania. Z kolei Dermokonsultantki i Dermokonsultanci najlepiej znają potrzeby Klientów Ziko Dermo, ich codzienne pytania i oczekiwania. Cieszę się, że udało się nam połączyć te perspektywy, bo to właśnie synergia naszych działań buduje wyjątkowość miejsca, jakim jest Ziko Dermo – drogeria inna niż wszystkie .” – podsumowuje Pani Beata Kmieć Prezes Ziko Dermo.
Zaufanie, szacunek, wsparcie - to elementy budujące dobre relacje biznesowe, a dzięki Konferencji Ziko Dermo Beauty Forum udało się je umocnić.
BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu
Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.