1-SZA KONFERENCJA „ZIKO DERMO BEAUTY FORUM”. SPOTKANIA Z DOSTAWCAMI, SZKOLENIA.
Już jutro, 24 maja rozpoczyna się pierwsza edycja Konferencji Naukowo-Szkoleniowej „Ziko Dermo Beauty Forum” organizowanej dla personelu drogerii Ziko Dermo. Miejscem spotkań, warsztatów i prelekcji będzie Aparthotel „Termy Uniejów”. Podczas wydarzenia personel Ziko Dermo będzie miał okazję spotkać się z przedstawicielami największych, światowych i polskich marek dermokosmetycznych, pogłębić wiedzę na temat produktów, substancji aktywnych, nowinek dermokosmetycznych. Spotkanie będzie również okazją do wymiany doświadczeń i opinii oraz dyskusji o nowych trendach rynkowych. Konferencja Ziko Dermo Beauty Forum rozpoczyna serię wydarzeń związanych ze świętowaniem 10-lecia drogerii Ziko Dermo!
W 2022 Ziko Dermo kończy 10 lat. A urodziny to czas na świętowanie, na podsumowania i na nowe propozycje dla Klientów. Pierwsza drogeria pod szyldem Ziko Dermo została otwarta właśnie w maju 2012 roku w Krakowie na os. Jagiellońskim. Dlatego też zorganizowana w maju Konferencja Ziko Dermo Beauty Forum rozpocznie serię wydarzeń – promocji i eventów związanych ze świętowaniem tego wyjątkowego jubileuszu.
Już od 10 lat każdego dnia w drogeriach Ziko Dermo pomagamy naszym Klientom dobrać pielęgnację dostosowaną do indywidualnych potrzeb i dokonywać najlepszych wyborów dotyczących dermokosmetyków. Podstawą naszej działalności jest profesjonalny i zaangażowany w swoją pracę personel. Tworzą go wykwalifikowane dermokonsultantki i dermokonsultanci, którzy posiadają szeroką wiedzę na temat pielęgnacji skóry, składników aktywnych i potrafią doradzić każdemu Klientowi w kwestii odpowiedniego doboru dermokosmetyków. Ich wiedza wynika z gruntownego wykształcenia zawodowego, licznych wewnętrznych, jak i zewnętrznych szkoleń merytorycznych.
Konferencja Ziko Dermo Beauty Forum będzie doskonałą okazją do dalszego rozwoju personelu drogerii Ziko Dermo w celu przeniesienia obsługi Klienta w naszych drogeriach na jeszcze wyższy poziom.
W pierwszym dniu naszego wydarzenia zespół dermokonsultantek i dermokonsultatów drogerii Ziko Dermo spotka się z przedstawicielami największych firm dermokosmetycznych takich jak: L’Oréal Polska, LABORATOIRE NATIVE GALDERMA POLSKA, NUXE Polska, Perrigo Poland, Dr Irena Eris S.A., LABORATOIRES EXPANSCIENCE Polska. Przy specjalnie przygotowanych przez dostawców stoiskach będzie można porozmawiać m.in. o nowych produktach i liniach kosmetycznych oraz przetestować preparaty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów. Spotkania te będą również okazją do wymiany doświadczeń, opinii i dyskusji o nowych trendach rynkowych. Program konferencji został przygotowany w taki sposób, aby każdy z wystawców mógł się zaprezentować szerokiej publiczności i opowiedzieć o swojej firmie, jej planach i rozwoju dotyczącym asortymentu.
Drugi dzień Konferencji zapowiada się również bardzo intensywnie. Będzie to czas wypełniony warsztatami i szkoleniami, podczas których Dermokonsultantki i Dermokonsultanci pogłębią swoją wiedzę na temat nowoczesnych metod obsługi klienta oraz zasad holistycznej pielęgnacji. Praktyczne warsztaty z wykorzystaniem rzeczywistych case study będą z pewności inspirujące i pouczające.
Ziko Dermo Beauty Forum to także doskonała okazja do bliższego poznania się wszystkich pracowników drogerii Ziko Dermo. Konferencja da im możliwość wymiany opinii, doświadczeń, umiejętności, a także pogłębienia relacji koleżeńskich.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.