Align Technology świętuje uzyskanie 10 milionów pacjentów Invisalign
Globalna kampania #10MInvisalignSmiles zachęca użytkowników na całym świecie do dzielenia się uśmiechem w mediach społecznościowych
Jeśli wierzyć stwierdzeniu, że „uśmiech wyraża więcej niż tysiąc słów”, to system Invisalign pozwolił uzyskać ich już ponad 10 milionów – dokładnie tyle przekroczyła w tym miesiącu liczba pacjentów korzystających z tej metody leczenia wad zgryzu.
Uzyskanie pierwszego miliona pacjentów Align Technology świętowało ponad dziesięć lat temu. Od tamtej pory firma intensywnie się rozwija i każdego roku odnotowuje milionowy wzrost liczby pacjentów. Aż 2,5 miliona z nich stanowią nastolatkowie. To niezwykle ważne osiągnięcie nie tylko dla firmy, ale również dla lekarzy ortodontów i stomatologów na całym świecie, którzy zaufali tej metodzie leczenia i stosują ją u dorosłych, młodzieży i dzieci powyżej 6. roku życia. Invisalign to najbardziej zaawansowany system przezroczystych nakładek na świecie(*1) – o tym fakcie świadczy już ponad 10 milionów szczęśliwych uśmiechów.
Z leczenia systemem Invisalign korzysta rekordowa jak dotąd liczba pacjentów, w tym 2 miliony w regionie EMEA. Metoda ta staje się coraz bardziej powszechna na całym świecie. Leczenie nakładkami Invisalign zapewnia osiągnięcie dobrych rezultatów przy minimalnej ingerencji w tryb życia pacjenta i zgodnie z planem opracowanym przez lekarza.
Pozyskanie 10-milionowego pacjenta korzystającego z systemu Invisalign skomentował Joe Hogan, dyrektor generalny Align Technology:
- To niesamowite, w jak szybkim tempie rozrastamy się i wdrażamy system Invisalign na całym świecie. Uzyskanie pierwszego miliona pacjentów zajęło nam 10 lat. Obecnie kolejny milion użytkowników Invisalign przybywa każdego roku. Ponad ćwierć miliona użytkowników systemu Invisalign stanowią nastolatkowie. Jesteśmy niezwykle wdzięczni naszym partnerom, lekarzom, pacjentom oraz dwudziestu tysiącom pracowników na całym świecie, którzy pomogli nam osiągnąć ten cel. Chcąc uczcić uzyskanie 10 milionów pacjentów Invisalign, przekazaliśmy 10 milionów dolarów na fundusz Align Foundation, aby wspierać organizacje, które podzielają naszą wizję: odmienianie uśmiechów i życia, wspieranie i edukowanie nastolatków oraz wzmacnianie pozycji naszych lekarzy poprzez współpracę z placówkami kształcenia i fundacjami. Rozpoczynamy również kampanię „10 milionów uśmiechów – 10 milionów podziękowań”, w której z pomocą naszych pacjentów pokażemy prawdziwą moc leczenia Invisalign. Tym sposobem chcemy podziękować i zainspirować wszystkich do dzielenia się uśmiechem za pomocą hashtaga #10MInvisalignSmiles.
- Bardzo się cieszę, że zostałam 10-milionową pacjentką Invisalign i nie mogę się doczekać poprawy mojego uśmiechu dzięki nakładkom Invisalign. Na co dzień pracuję z ludźmi, więc uśmiech i umiejętność dobrego komunikowania się są dla mnie bardzo ważne. Spośród różnych opcji wybrałam leczenie systemem Invisalign, ponieważ umożliwia on poprawę uśmiechu, nie ingerując w mój wygląd i sposób mówienia. Już za osiem miesięcy zyskam zupełnie nowy uśmiech, który zwiększy moją pewność siebie. Nawet mój mąż od czasu do czasu pyta, czy w danej chwili mam założone nakładki. Zabawnie jest usłyszeć to od kogoś, kto tak dobrze mnie zna i widzi codziennie! – mówi Gabriela Silva, 10-milionowa pacjentka Invisalign.
Cieszę się, że moja pacjentka, Gabriela Silva, została 10-milionową pacjentką Invisalign. Ta rewolucyjna metoda pozwala zobaczyć przewidywane efekty leczenie jeszcze przed jego rozpoczęciem. Gdy pacjenci otrzymują symulację przemiany swojego uśmiechu za pomocą nakładek Invisalign, zyskują jeszcze większą motywację do podjęcia leczenia, co nie jest możliwe w przypadku tradycyjnych metod. Jako ortodonta wiem z pierwszej ręki, w jakim stopniu technologie cyfrowe, takie jak system Invisalign i skaner iTero, rewolucjonizują ortodoncję. Ich zastosowanie całkowicie odmieniło naszą klinikę i na stałe wprowadziło nas w świat cyfrowej stomatologii – podkreśla dr Eunice Blind, lekarz prowadzący leczenie Gabrieli Silvy.
Dołącz do wspólnego świętowania: oznacz swoje zdjęcie, story lub filmik hashtagiem #10MInvisalignSmiles i podziel się swoim uśmiechem z całym światem.
Źródło:
(1) Według ankiety przeprowadzonej wśród 2 752 lekarzy Invisalign, zapytanych, w jakim stopniu zgadzają się ze stwierdzeniem „Invisalign to najbardziej zaawansowany system cyfrowy w leczeniu ortodontycznym”. Ankietę przeprowadzono wśród lekarzy z USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Włoch, Chin, Japonii, Australii i Nowej Zelandii. Dane z 10 lipca 2020. (*Dane dostępne w firmie Align Technology, stan na 23 września 2020 r.)
Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie
Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.