Arabskie perfumy w olejku –zapachy dla fanów orientu
Arabskie perfumy w olejku –zapachy dla fanów orientu
Zapach orientu zamknięty w małej buteleczce roll-on? To możliwe. Polski rynek podbijają właśnie arabskie perfumy, praktyczne w użyciu w każdych okolicznościach. A czym się wyróżniają? Odpowiadamy.
Orientalny zapach towarzyszący cały dzień
Ich sekret jest prosty - perfumy w olejku są trwalsze niż tradycyjne na bazie alkoholu. - Dzięki temu piękny zapach podąża za nami przez cały dzień – tłumaczy Ewa Harasimczuk, właścicielka marki Hrabina Rzewuska, oferującej perfumy arabskie w olejku. - Bazą naszych perfum jest olej jojoba, który ze względu na swoje właściwości świetnie sprawdza się przy produkcji perfum- dodaje. Efekt? Perfumy nie powodują reakcji alergicznych, olej jojoba nie wpływa na zapach perfum, kosmetyk zachowuje ważność przez długie lata, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, jest odporny na wysokie temperatury.
Perfumy arabskie – dla kogo?
Orientalne perfumy arabskie to doskonałe rozwiązanie dedykowane osobom świadomym, poszukującym wyszukanych zapachów. Mężczyznom i kobietom lubiącym podkreślić swój charakter, wyróżniać się w tłumie. Osobom, które chcą roztaczać wokół siebie magiczną aurę. Są to zapachy, które potrafią przenieść w inny świat. Świat Orientu. Zmysłowości perfumom nadaje piżmo, ambra, wanilia, paczula, przyprawy korzenne i nuty drzewne. W towarzystwie orzeźwiających nut owocowych i z uwodzicielskim aromatem kwiatów powstają piękne kompozycje.
Marka Hrabina Rzewuska
To rodzinna firma z Białegostoku, która powstała z miłości i pasji do perfum w olejku. Paroletnie życie w Katarze pozwoliło właścicielom wniknąć w orientalny świat zapachów i rozkochać się w nich. Marka oferuje 4 intrygujące zapachy, ciepłe, odurzające, tajemnicze: Pearl, Katara, Zekreet, Lusail.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.