Arabskie perfumy w olejku –zapachy dla fanów orientu
Arabskie perfumy w olejku –zapachy dla fanów orientu
Zapach orientu zamknięty w małej buteleczce roll-on? To możliwe. Polski rynek podbijają właśnie arabskie perfumy, praktyczne w użyciu w każdych okolicznościach. A czym się wyróżniają? Odpowiadamy.
Orientalny zapach towarzyszący cały dzień
Ich sekret jest prosty - perfumy w olejku są trwalsze niż tradycyjne na bazie alkoholu. - Dzięki temu piękny zapach podąża za nami przez cały dzień – tłumaczy Ewa Harasimczuk, właścicielka marki Hrabina Rzewuska, oferującej perfumy arabskie w olejku. - Bazą naszych perfum jest olej jojoba, który ze względu na swoje właściwości świetnie sprawdza się przy produkcji perfum- dodaje. Efekt? Perfumy nie powodują reakcji alergicznych, olej jojoba nie wpływa na zapach perfum, kosmetyk zachowuje ważność przez długie lata, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, jest odporny na wysokie temperatury.
Perfumy arabskie – dla kogo?
Orientalne perfumy arabskie to doskonałe rozwiązanie dedykowane osobom świadomym, poszukującym wyszukanych zapachów. Mężczyznom i kobietom lubiącym podkreślić swój charakter, wyróżniać się w tłumie. Osobom, które chcą roztaczać wokół siebie magiczną aurę. Są to zapachy, które potrafią przenieść w inny świat. Świat Orientu. Zmysłowości perfumom nadaje piżmo, ambra, wanilia, paczula, przyprawy korzenne i nuty drzewne. W towarzystwie orzeźwiających nut owocowych i z uwodzicielskim aromatem kwiatów powstają piękne kompozycje.
Marka Hrabina Rzewuska
To rodzinna firma z Białegostoku, która powstała z miłości i pasji do perfum w olejku. Paroletnie życie w Katarze pozwoliło właścicielom wniknąć w orientalny świat zapachów i rozkochać się w nich. Marka oferuje 4 intrygujące zapachy, ciepłe, odurzające, tajemnicze: Pearl, Katara, Zekreet, Lusail.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.