Bądź aktywna na swój sposób z podpaskami Always Platinum
Bądź aktywna na swój sposób z podpaskami Always Platinum
Okres to szczególny czas dla wszystkich kobiet, ale każda z nas inaczej go odczuwa. Część dziewczyn marzy o miękkim kocu i kawałku czekolady, a inne bez problemu przebiegłyby maraton. Niezależnie od tego jak chcemy, a przede wszystkim możemy spędzać czas w trakcie menstruacji, zawsze musimy mieć zapewnioną ochronę i komfort. Mając to na uwadze, marka Always przedstawia podpaski Always Platinum, dzięki którym każda kobieta podczas okresu może być aktywna na swój sposób.
Różnorodność kobiecych potrzeb
Wokół miesiączki krąży mnóstwo mitów. Wiele osób twierdzi, że podczas okresu nie można zajść w ciąże, pływać w basenie, czy co ciekawe – piec ciasta. I choć ciało każdej z nas inaczej reaguje na menstruację, to powinnyśmy kierować się własnymi potrzebami
i możliwościami. Bez ograniczeń narzucanych na nas przez społeczeństwo czy przesądy. Wiele kobiet rezygnuje też z aktywności fizycznej podczas miesiączki. Istnieje mylne przekonanie, że sport nasila krwawienie i może wzmagać ból. To błąd! Ćwiczenia podczas okresu nie są niedozwolone – wręcz przeciwnie, pomagają łagodzić ból, mogą nawet relaksować i odprężać nasze ciało. Należy zwrócić jedynie uwagę na rodzaj wykonywanych ćwiczeń. Jak twierdzi edukatorka menstruacyjna i seksualna Kamila Raczyńska – Chomyn, delikatny ruch w zgodzie z potrzebami ciała to doskonały sposób na zmniejszenie dyskomfortu, a nawet bólu podczas miesiączki!
- Podstawowa zasada jest jedna – słuchaj ciała i do niczego się nie zmuszaj. Często najprzyjemniejszymi aktywnościami dla kobiet podczas menstruacji będą: spokojny spacer, ćwiczenia relaksacyjne, zwłaszcza skierowane na mięśnie dna miednicy, ćwiczenia oddechowe oraz wszystkie ruchy aktywujące miednicę (bujanie, przetaczanie miednicy, pozycje otwierające biodra i rozluźniające brzuch oraz dolny odcinek kręgosłupa). Warto pamiętać o oddechu, ponieważ to właśnie spokojny oddech, kierowany świadomie do brzucha, będzie nam obniżał ból i łagodził skurcze macicy. Ciało w bólu odruchowo się napina, co manifestuje się zaciśnięciem szczęk, płytkim oddechem, czy zwijaniem się w kulkę. Niestety wszystko to sprawia, że napinamy się jeszcze mocnej, co z kolei intensyfikuje ból. Tymczasem im więcej oddechu, miękkości i delikatnego ruchu wprowadzimy w ciało, tym łagodniej przejdziemy miesiączkę. Słuchajmy naszych ciał, one nas mądrze poprowadzą. – mówi Kamila Raczyńska Chomyn.
Always dba o komfort każdej kobiety
W trakcie okresu każda z nas powinna czuć się dobrze we własnym ciele, dokładnie tak, jak w pozostałe dni. Kluczowe jest poczucie odpowiedniego komfortu i ochrony. Aby tak było, marka Always zaprojektowała specjalną linię podpasek Always Platinum, z pięcioma obszarami komfortu zaprojektowanymi tak, abyśmy podczas okresu czuły jedynie ochronę. Obszary te to:
- Skrzydełka ComfortLock – jedwabiście miękkie skrzydełka o asymetrycznym kształcie, które umożliwiają łatwiejsze zakładanie i ściąganie podpaski,
- System 3D LeakGuard – pomagający zapobiegać przeciekaniu,
- Technologia OdourLock – neutralizująca nieprzyjemne zapachy,
- Kształt podpaski Soft&Fit – umożliwiający dopasowanie się podpaski do ciała,
- 1000 mikropoduszeczek – dla zapewnienia dodatkowej miękkości.
- Celem marki Always jest wspieranie wszystkich kobiet w dążeniu do realizacji marzeń. Nic nie powinno ich zatrzymywać, nawet okres. Podpaski Always Platinum zostały zaprojektowane tak, by zapewniać miękkość i idealne dopasowanie każdej kobiecie. Teraz każda z nas może czuć się komfortowo podczas okresu i być aktywna na swój sposób – mówi Mariola Mirek, Dyrektor Komunikacji Procter & Gamble, Always.
Always dla Ciebie i z Tobą
Marka Always od ponad 35 lat wspiera budowanie pewności siebie u dziewczyn na całym świecie. Cel ten realizowany jest wielotorowo m.in. poprzez edukację na temat dojrzewania i innych kwestii związanych z kobiecością, walkę z ubóstwem menstruacyjnym oraz zapewnianie dostępu do produktów menstruacyjnych najwyższej jakości. Poprzez program edukacyjny - ”Między nami kobietkami” - docieramy każdego roku do niemal 20 milionów dziewcząt w 60 krajach na świecie od ponad 30 lat. W Polsce program ten działa od ponad 25 lat i dotarł do ponad 90% 12 letnich dziewcząt (lekcja o dojrzewaniu, pewności siebie). Kolejny z programów marki Always to akcja spoleczna #JakDziewczyna, mająca na celu zwalczanie barier stawianych dziewczynom oraz kobietom. Z kolei #AkcjaDonacja zapewnia dostęp do podpasek dla potrzebujących dziewcząt.
Marka Always
Always jest światowym liderem kategorii produktów ochrony kobiecej. Oferuje szeroką gamę produktów dla kobiet, dostosowaną do indywidualnych preferencji, różnych typów budowy ciała, zróżnicowanego miesiączkowania. Portfolio Always zawiera następujące linie produktów: podpaski Always Ultra, Always Sensitive, Always Platinum, wkładki Always. Więcej informacji znajdziesz na: http://www.everydayme.pl/,
Procter&Gamble
P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Blend-a-med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Vicks®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com , aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.
Kontakt prasowy:
Procter & Gamble Mariola Mirek Communications Manager tel: 668 458 401 mirek.m@pg.com | MSLGROUP Paulina Janiszewska Junior Account Manager tel: 538 531 857 paulina.janiszewska@mslgroup.com |

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Biznes z misją. Diagnostyka podsumowała działania w obszarze ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE przywraca ograniczenia handlowe z Ukrainą. Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram
5 czerwca wygaśnie obecny system wolnego handlu między Ukrainą a Unią Europejską. Wrócą kontyngenty taryfowe i cła na część produktów rolnych. Do czasu zawarcia nowego, długoterminowego porozumienia handlowego ma obowiązywać tymczasowy mechanizm przejściowy: 7/12 rocznych kontyngentów taryfowych. – To będą trudne negocjacje, bo to też jest etap przygotowania całego procesu przyszłej integracji Ukrainy z Unią Europejską – ocenia minister rolnictwa dr Czesław Siekierski.
Finanse
Więcej mieszkań może powstawać na gruntach Skarbu Państwa. Trwa zagospodarowywanie 800 ha

Szacuje się, że w Polsce wciąż brakuje 1,5–2 mln mieszkań, mimo oddawanych przez dekady inwestycji deweloperskich i kilku programów wsparcia dla młodych na pierwsze mieszkanie. W tym kontekście wiele mówi się o konieczności przyspieszenia rozwoju społecznego budownictwa czynszowego, ale do tego potrzebne są grunty. Na ten cel przeznaczono 800 ha gruntów Skarbu Państwa, które znajdują się w Krajowym Zasobie Nieruchomości i które są zagospodarowywane wspólnie z samorządami. Ta pula gruntów nadających się pod budownictwo mieszkaniowe może być nawet trzykrotnie większa.
Farmacja
Innowacyjne leki zmieniają oblicze rzadkich chorób neurologicznych uznawanych dotychczas za nieuleczalne. Tak jest w przypadku rdzeniowego zaniku mięśni

Jeszcze kilka lat temu rokowania w SMA były niekorzystne. Zmieniło je uruchomienie w styczniu 2019 roku modelowego programu lekowego B.102, w którym pacjenci otrzymali pierwszą na świecie terapię – nusinersen. Kolejnym krokiem milowym w walce z chorobą było uruchomienie badań przesiewowych noworodków w kierunku SMA, dzięki którym dzieci otrzymują leczenie, zanim wystąpią pierwsze objawy choroby. We wrześniu 2023 roku udostępnione zostały dwie kolejne terapie zarejestrowane w Europie, co mogło sugerować, że wachlarz możliwości terapeutycznych w Polsce został wyczerpany. Tymczasem Ministerstwo Zdrowia poszło o krok dalej – w kwietniu ubiegłego roku podjęto decyzję o kontynuacji leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży pierwszym zarejestrowanym terapeutykiem.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.