Komunikaty PR

Bądź aktywna na swój sposób z podpaskami Always Platinum

2022-05-24  |  10:00
Biuro prasowe

Bądź aktywna na swój sposób z podpaskami Always Platinum

Okres to szczególny czas dla wszystkich kobiet, ale każda z nas inaczej go odczuwa. Część dziewczyn marzy o miękkim kocu i kawałku czekolady, a inne bez problemu przebiegłyby maraton. Niezależnie od tego jak chcemy, a przede wszystkim możemy spędzać czas w trakcie menstruacji, zawsze musimy mieć zapewnioną ochronę i komfort. Mając to na uwadze, marka Always przedstawia podpaski Always Platinum, dzięki którym każda kobieta podczas okresu może być aktywna na swój sposób. 

 

Różnorodność kobiecych potrzeb 

Wokół  miesiączki krąży mnóstwo mitów. Wiele osób twierdzi, że podczas okresu nie można zajść w ciąże, pływać w basenie, czy co ciekawe – piec ciasta. I choć ciało każdej z nas inaczej reaguje na menstruację, to powinnyśmy kierować się własnymi potrzebami
i możliwościami. Bez ograniczeń narzucanych na nas przez społeczeństwo czy przesądy. Wiele kobiet rezygnuje też z aktywności fizycznej podczas miesiączki. Istnieje mylne przekonanie, że sport nasila krwawienie i może wzmagać ból. To błąd! Ćwiczenia podczas okresu nie są niedozwolone – wręcz przeciwnie, pomagają łagodzić ból, mogą nawet relaksować i odprężać nasze ciało. Należy zwrócić jedynie uwagę na rodzaj wykonywanych ćwiczeń. Jak twierdzi edukatorka menstruacyjna i seksualna Kamila Raczyńska – Chomyn, delikatny ruch w zgodzie z potrzebami ciała to doskonały sposób na zmniejszenie dyskomfortu, a nawet bólu podczas miesiączki!

 

- Podstawowa zasada jest jedna – słuchaj ciała i do niczego się nie zmuszaj. Często najprzyjemniejszymi aktywnościami dla kobiet podczas menstruacji będą: spokojny spacer, ćwiczenia relaksacyjne, zwłaszcza skierowane na mięśnie dna miednicy, ćwiczenia oddechowe oraz wszystkie ruchy aktywujące miednicę (bujanie, przetaczanie miednicy, pozycje otwierające biodra i rozluźniające brzuch oraz dolny odcinek kręgosłupa). Warto pamiętać o oddechu, ponieważ to właśnie spokojny oddech, kierowany świadomie do brzucha, będzie nam obniżał ból i łagodził skurcze macicy. Ciało w bólu odruchowo się napina, co manifestuje się zaciśnięciem szczęk, płytkim oddechem, czy zwijaniem się w kulkę. Niestety wszystko to sprawia, że napinamy się jeszcze mocnej, co z kolei intensyfikuje ból. Tymczasem im więcej oddechu, miękkości i delikatnego ruchu wprowadzimy w ciało, tym łagodniej przejdziemy miesiączkę. Słuchajmy naszych ciał, one nas mądrze poprowadzą. – mówi Kamila Raczyńska Chomyn.

 

Always dba o komfort każdej kobiety

W trakcie okresu każda z nas powinna czuć się dobrze we własnym ciele, dokładnie tak, jak w pozostałe dni. Kluczowe jest poczucie odpowiedniego komfortu i ochrony. Aby tak było, marka Always zaprojektowała specjalną linię podpasek Always Platinum, z pięcioma obszarami komfortu zaprojektowanymi tak, abyśmy podczas okresu czuły jedynie ochronę. Obszary te to:

  • Skrzydełka ComfortLock – jedwabiście miękkie skrzydełka o asymetrycznym kształcie, które umożliwiają łatwiejsze zakładanie i ściąganie podpaski,
  • System 3D LeakGuard –  pomagający zapobiegać przeciekaniu,
  • Technologia OdourLock –  neutralizująca nieprzyjemne zapachy,
  • Kształt podpaski Soft&Fit – umożliwiający dopasowanie się podpaski do ciała,
  • 1000 mikropoduszeczek – dla zapewnienia dodatkowej miękkości.

- Celem marki Always jest wspieranie wszystkich kobiet w dążeniu do realizacji marzeń. Nic nie powinno ich zatrzymywać, nawet okres. Podpaski Always Platinum zostały zaprojektowane tak, by zapewniać miękkość i idealne dopasowanie każdej kobiecie. Teraz każda z nas może czuć się komfortowo podczas okresu i być aktywna na swój sposób – mówi Mariola Mirek, Dyrektor Komunikacji Procter & Gamble, Always.

 

Always dla Ciebie i z Tobą

Marka Always od ponad 35 lat wspiera budowanie pewności siebie u dziewczyn na całym świecie. Cel ten realizowany jest wielotorowo m.in. poprzez edukację na temat dojrzewania i innych kwestii związanych z kobiecością, walkę z ubóstwem menstruacyjnym oraz zapewnianie dostępu do produktów menstruacyjnych najwyższej jakości. Poprzez program edukacyjny - ”Między nami kobietkami” - docieramy każdego roku do niemal 20 milionów dziewcząt w 60 krajach na świecie od ponad 30 lat. W Polsce program ten działa od ponad 25 lat i dotarł do ponad 90% 12 letnich dziewcząt (lekcja o dojrzewaniu, pewności siebie). Kolejny z programów marki Always to akcja spoleczna  #JakDziewczyna, mająca na celu zwalczanie barier stawianych dziewczynom oraz kobietom. Z kolei #AkcjaDonacja zapewnia dostęp do podpasek dla potrzebujących dziewcząt.

 

Marka Always

Always jest światowym liderem kategorii produktów ochrony kobiecej. Oferuje szeroką gamę produktów dla kobiet, dostosowaną do indywidualnych preferencji, różnych typów budowy ciała, zróżnicowanego miesiączkowania. Portfolio Always zawiera następujące linie produktów: podpaski Always Ultra, Always Sensitive, Always Platinum, wkładki Always. Więcej informacji znajdziesz na: http://www.everydayme.pl/,

Procter&Gamble

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Blend-a-med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Vicks®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com , aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

 

Kontakt prasowy:

Procter & Gamble

Mariola Mirek

Communications Manager

tel: 668 458 401

mirek.m@pg.com

MSLGROUP

Paulina Janiszewska

Junior Account Manager

tel: 538 531 857

paulina.janiszewska@mslgroup.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu Biuro prasowe
2024-12-28 | 13:15

BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu

  Ochrona zdrowia od wielu dekad nie jest niestety priorytetem kolejnych rządów, mimo przedwyborczych deklaracji, że takowym priorytetem będzie objęta. Na przeszkodzie stała
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.