Bądź aktywna na swój sposób z podpaskami Always Platinum
Bądź aktywna na swój sposób z podpaskami Always Platinum
Okres to szczególny czas dla wszystkich kobiet, ale każda z nas inaczej go odczuwa. Część dziewczyn marzy o miękkim kocu i kawałku czekolady, a inne bez problemu przebiegłyby maraton. Niezależnie od tego jak chcemy, a przede wszystkim możemy spędzać czas w trakcie menstruacji, zawsze musimy mieć zapewnioną ochronę i komfort. Mając to na uwadze, marka Always przedstawia podpaski Always Platinum, dzięki którym każda kobieta podczas okresu może być aktywna na swój sposób.
Różnorodność kobiecych potrzeb
Wokół miesiączki krąży mnóstwo mitów. Wiele osób twierdzi, że podczas okresu nie można zajść w ciąże, pływać w basenie, czy co ciekawe – piec ciasta. I choć ciało każdej z nas inaczej reaguje na menstruację, to powinnyśmy kierować się własnymi potrzebami
i możliwościami. Bez ograniczeń narzucanych na nas przez społeczeństwo czy przesądy. Wiele kobiet rezygnuje też z aktywności fizycznej podczas miesiączki. Istnieje mylne przekonanie, że sport nasila krwawienie i może wzmagać ból. To błąd! Ćwiczenia podczas okresu nie są niedozwolone – wręcz przeciwnie, pomagają łagodzić ból, mogą nawet relaksować i odprężać nasze ciało. Należy zwrócić jedynie uwagę na rodzaj wykonywanych ćwiczeń. Jak twierdzi edukatorka menstruacyjna i seksualna Kamila Raczyńska – Chomyn, delikatny ruch w zgodzie z potrzebami ciała to doskonały sposób na zmniejszenie dyskomfortu, a nawet bólu podczas miesiączki!
- Podstawowa zasada jest jedna – słuchaj ciała i do niczego się nie zmuszaj. Często najprzyjemniejszymi aktywnościami dla kobiet podczas menstruacji będą: spokojny spacer, ćwiczenia relaksacyjne, zwłaszcza skierowane na mięśnie dna miednicy, ćwiczenia oddechowe oraz wszystkie ruchy aktywujące miednicę (bujanie, przetaczanie miednicy, pozycje otwierające biodra i rozluźniające brzuch oraz dolny odcinek kręgosłupa). Warto pamiętać o oddechu, ponieważ to właśnie spokojny oddech, kierowany świadomie do brzucha, będzie nam obniżał ból i łagodził skurcze macicy. Ciało w bólu odruchowo się napina, co manifestuje się zaciśnięciem szczęk, płytkim oddechem, czy zwijaniem się w kulkę. Niestety wszystko to sprawia, że napinamy się jeszcze mocnej, co z kolei intensyfikuje ból. Tymczasem im więcej oddechu, miękkości i delikatnego ruchu wprowadzimy w ciało, tym łagodniej przejdziemy miesiączkę. Słuchajmy naszych ciał, one nas mądrze poprowadzą. – mówi Kamila Raczyńska Chomyn.
Always dba o komfort każdej kobiety
W trakcie okresu każda z nas powinna czuć się dobrze we własnym ciele, dokładnie tak, jak w pozostałe dni. Kluczowe jest poczucie odpowiedniego komfortu i ochrony. Aby tak było, marka Always zaprojektowała specjalną linię podpasek Always Platinum, z pięcioma obszarami komfortu zaprojektowanymi tak, abyśmy podczas okresu czuły jedynie ochronę. Obszary te to:
- Skrzydełka ComfortLock – jedwabiście miękkie skrzydełka o asymetrycznym kształcie, które umożliwiają łatwiejsze zakładanie i ściąganie podpaski,
- System 3D LeakGuard – pomagający zapobiegać przeciekaniu,
- Technologia OdourLock – neutralizująca nieprzyjemne zapachy,
- Kształt podpaski Soft&Fit – umożliwiający dopasowanie się podpaski do ciała,
- 1000 mikropoduszeczek – dla zapewnienia dodatkowej miękkości.
- Celem marki Always jest wspieranie wszystkich kobiet w dążeniu do realizacji marzeń. Nic nie powinno ich zatrzymywać, nawet okres. Podpaski Always Platinum zostały zaprojektowane tak, by zapewniać miękkość i idealne dopasowanie każdej kobiecie. Teraz każda z nas może czuć się komfortowo podczas okresu i być aktywna na swój sposób – mówi Mariola Mirek, Dyrektor Komunikacji Procter & Gamble, Always.
Always dla Ciebie i z Tobą
Marka Always od ponad 35 lat wspiera budowanie pewności siebie u dziewczyn na całym świecie. Cel ten realizowany jest wielotorowo m.in. poprzez edukację na temat dojrzewania i innych kwestii związanych z kobiecością, walkę z ubóstwem menstruacyjnym oraz zapewnianie dostępu do produktów menstruacyjnych najwyższej jakości. Poprzez program edukacyjny - ”Między nami kobietkami” - docieramy każdego roku do niemal 20 milionów dziewcząt w 60 krajach na świecie od ponad 30 lat. W Polsce program ten działa od ponad 25 lat i dotarł do ponad 90% 12 letnich dziewcząt (lekcja o dojrzewaniu, pewności siebie). Kolejny z programów marki Always to akcja spoleczna #JakDziewczyna, mająca na celu zwalczanie barier stawianych dziewczynom oraz kobietom. Z kolei #AkcjaDonacja zapewnia dostęp do podpasek dla potrzebujących dziewcząt.
Marka Always
Always jest światowym liderem kategorii produktów ochrony kobiecej. Oferuje szeroką gamę produktów dla kobiet, dostosowaną do indywidualnych preferencji, różnych typów budowy ciała, zróżnicowanego miesiączkowania. Portfolio Always zawiera następujące linie produktów: podpaski Always Ultra, Always Sensitive, Always Platinum, wkładki Always. Więcej informacji znajdziesz na: http://www.everydayme.pl/,
Procter&Gamble
P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Blend-a-med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Vicks®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com , aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.
Kontakt prasowy:
Procter & Gamble Mariola Mirek Communications Manager tel: 668 458 401 mirek.m@pg.com | MSLGROUP Paulina Janiszewska Junior Account Manager tel: 538 531 857 paulina.janiszewska@mslgroup.com |

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Zrób sercu przysługę tego lata
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.