Komunikaty PR

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

2025-06-24  |  09:30
Biuro prasowe
Bausch Health Companies Inc

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej ekspansji.

Bausch Health Companies Inc. (NYSE:BHC)(TSX:BHC), globalna, zdywersyfikowana firma farmaceutyczna, poinformowała dziś o zawarciu strategicznego partnerstwa z YUN NV, innowacyjnym liderem w dziedzinie rozwiązań pielęgnacji skóry opartej na mikrobiomie. Współpraca ta ma zrewolucjonizować sektor pielęgnacji skóry, rozpoczynając od wprowadzenia jeszcze w tym roku na polski rynek probiotycznych produktów YUN do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku.

YUN, spółka znana z pionierskich probioterapii, oraz Bausch Health, lider rynku, łączą siły, aby dostarczyć nowym pacjentom oparte na mikrobiomie rozwiązania do pielęgnacji skóry. Pierwsza faza partnerstwa będzie związana z wprowadzeniem na polski rynek jeszcze w tym roku opartej na probiotykach linii produktów YUN przeznaczonych do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku. Te oparte na mikrobiomie rozwiązania dermokosmetyczne wykorzystują żywe probiotyki w celu przywrócenia naturalnej równowagi mikrobiomu skóry, oferując nowoczesne, oparte na nauce podejście do pielęgnacji skóry ze skłonnością do powstawania trądziku. Partnerstwo to stanowi istotny krok w rozszerzaniu portfolio firmy Bausch Health o rozwijającą się przestrzeń probioterapii - podejścia do pielęgnacji skóry opartego na mikrobiomie.

- W Bausch Health nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które wzbogacają życie ludzi. Partnerstwo z YUN to ekscytujący krok naprzód w dostarczaniu najnowocześniejszych technologii opartych na mikrobiomie, przeznaczonych do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku w Polsce, wraz z planami ekspansji na inne kraje - powiedział Cees Heiman, starszy wiceprezes w Europie i Kanadzie firmy Bausch Health.

- Jesteśmy zaszczyceni możliwością współpracy z firmą Bausch Health, której silna pozycja rynkowa i troska o dobro pacjentów współgrają z naszą misją wspierania ludzi i przywracania równowagi poprzez wspomaganie mikrobiomu oraz oferowanie naturalnych, skutecznych rozwiązań wykraczających poza leczenie samych objawów - powiedział Tom Verlinden, dyrektor generalny i założyciel YUN NV. - To partnerstwo potwierdza naszą wizję naukową i terapeutyczną, łącząc wspólną ambicję pełnego wykorzystania potencjału mikrobiomu w pielęgnacji skóry.

Obie firmy łączy zaangażowanie w poprawę zdrowia dzięki innowacyjnym, opartym na dowodach naukowych rozwiązaniom. Łączą one siły, aby oferować możliwość poprawy zdrowia skóry, wykorzystując wiedzę o mikrobiomie.

Informacje o Bausch Health

Bausch Health Companies Inc. (NYSE:BHC)(TSX:BHC) to globalna, zdywersyfikowana firma farmaceutyczna wzbogacająca życie dzięki nieustannemu dążeniu do zapewniania lepszych wyników klinicznych w opiece zdrowotnej. Opracowujemy, wytwarzamy i wprowadzamy na rynek szeroką gamę produktów, głównie w dziedzinach gastroenterologii, hepatologii, neurologii, dermatologii, stomatologii, medycyny estetycznej, międzynarodowych produktów farmaceutycznych oraz zdrowia oczu, poprzez nasze dominujące udziały w korporacji Bausch + Lomb. Naszą ambicją jest być zintegrowaną w skali globalnej firmą w branży opieki zdrowotnej, darzoną zaufaniem przez pacjentów, pracowników ochrony zdrowia, własnych pracowników i inwestorów. Więcej informacji na temat firmy Bausch Health znajduje się na stronie www.bauschhealth.com, a także w serwisie LinkedIn.

Informacje o Yun NV

YUN to belgijska firma biotechnologiczna redefiniująca codzienną higienę dzięki nauce o mikrobiomie. Założona w 2016 r. firma YUN opracowała opatentowaną platformę YUN Probiotherapy™, obejmującą żywe probiotyki i formuły przyjazne mikrobiomowi zaprojektowane w taki sposób, by respektować i wspomagać naturalną równowagę skóry. Dzięki innowacjom w obszarze dermatologii, higieny jamy ustnej, zdrowia niemowląt, higieny intymnej oraz pielęgnacji uszu, firma YUN dostarcza oparte na nauce i jakości, inspirowane naturą rozwiązania dla świadomych pod względem zdrowotnym pacjentów i konsumentów - dziś i dla przyszłych pokoleń. Więcej informacji na temat firmy YUN znajduje się na stronie www.yun-probiotherapy.com, a także w serwisie LinkedIn.

Stwierdzenia odnoszące się do przyszłości

Niniejszy komunikat prasowy może zawierać stwierdzenia odnoszące się do przyszłości w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa dotyczących papierów wartościowych, w tym przepisów dotyczących „bezpiecznej przystani" amerykańskiej ustawy o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. Stwierdzenia odnoszące się do przyszłości zazwyczaj zawierają słowa typu „nastąpi", „oczekiwać", „mieć nadzieję", „spodziewać się", „zamierzać", „planować", „należy", „może", „można by", „uważać, że...", „przy założeniu, że…" oraz ich odmiany bądź podobne określenia. Stwierdzenia te nie są faktami historycznymi ani nie gwarantują przyszłych wyników; są one oparte na aktualnych przewidywaniach i przekonaniach zarządu i podlegają pewnym czynnikom ryzyka i niepewności, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą znacznie różnić się od opisanych. Rzeczywiste wyniki podlegają również innym czynnikom ryzyka i niepewności, które w szerszym ujęciu odnoszą się do całokształtu działalności Bausch Health, w tym bardziej szczegółowo opisanym w najnowszych rocznych i kwartalnych sprawozdaniach Bausch Health oraz wyszczególnione w innej dokumentacji Bausch Health składanej okresowo w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd Stanów Zjednoczonych oraz kanadyjskim organie ds. papierów wartościowych; czynniki te są tu uwzględnione przez odwołanie. Odbiorców przestrzega się przed nadmiernym opieraniem się na tego typu stwierdzeniach odnoszących się do przyszłości. Odnoszą się one bowiem jedynie do stanu na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej. Spółka nie zobowiązuje się do aktualizacji któregokolwiek z tych stwierdzeń odnoszących się do przyszłości w celu odzwierciedlenia zdarzeń, informacji lub okoliczności zaistniałych po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej lub w celu odzwierciedlenia rzeczywistych wyników, chyba że wymaga tego prawo.

Dane kontaktowe dla inwestorów:

Garen Sarafian

e-mail: ir|bauschhealth.com| |ir|bauschhealth.com

tel. +1 (877) 281-6642 (nr bezpłatny)

Dane kontaktowe dla mediów:

Katie Savastano

e-mail: corporate.communications|bauschhealth.com| |corporate.communications|bauschhealth.com

tel. +1 (908) 569-3692

Źródło informacji: Bausch Health Companies Inc

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych Biuro prasowe
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.