Komunikaty PR

Catering dietetyczny, który zachęca do bycia… głodnym

2022-01-03  |  14:00
Biuro prasowe

Czy zachęcenia do bycia „głodnym” powinny pojawić się w komunikacji kampanii promującej catering dietetyczny? Jak się okazuje, zdecydowanie tak! Marka Maczfit zaprezentowała właśnie nową platformę komunikacji na rok 2022, której towarzyszy hasło przewodnie Głodni Życia. Firma nawołuje tym samym do realizacji pasji i marzeń, kolekcjonowania niezapomnianych wspomnień oraz czerpania z życia garściami.

Rok 2022 dla wielu oznacza nowe postanowienia, wyzwania i plany, a biorąc pod uwagę wydarzenia ostatnich lat, również zmiany. Pandemiczna rzeczywistość znacząco uwydatniła w ludziach potrzebę nowych doświadczeń i realizacji odłożonych w czasie marzeń. Z drugiej strony bardziej niż kiedykolwiek cenimy holistyczne podejście do zdrowia. Stawiamy na aktywność fizyczną, racjonalne nawyki żywieniowe, suplementację i dbanie o samopoczucie. Badania dowodzą, że w nowym roku wśród konsumentów uwydatnią się trzy istotne z punktu widzenia branży health & wellness trendy – fokus na zdrowie mentalne, nowe wyzwania i holistyczne podejście do zdrowia. Wszystko to nie umknęło uwadze marki Maczfit, która w obliczu pandemicznego przesilenia zachęca swoich odbiorców do pozostania… głodnymi. Nowe hasło lidera cateringu dietetycznego – Głodni Życia, choć przewrotne do oferowanego produktu, nawiązuje do zaspakajania głodu wyzwań, równowagi, spokoju, zdrowia, wyboru, a tym samym do bycia odważnym oraz czerpania radości z życia. I wcale nie chodzi tutaj o realizację „wygórowanych oczekiwań”, lecz tych zgodnych z naszymi wewnętrznymi potrzebami i marzeniami.

- Podczas pracy nad nową platformą komunikacji punktem wyjścia były dla nas obecna sytuacja oraz potrzeby naszych klientów. Zależało nam na tym, aby wesprzeć ich w codziennych wyzwaniach, niestabilnej rzeczywistości. Badając trendy, zdaliśmy sobie sprawę, jak bardzo pandemiczne przesilenie wpłynęło na społeczeństwo. Konsumenci pragną nowych doświadczeń, poszukują wyzwań i po prostu chcą żyć na własnych zasadach. Przy wsparciu marek takich jak Maczfit, które oferują im gotowe rozwiązania, dając energię do działania i zapewniając spokój oraz równowagę żywieniową, mogą realizować siebie i swoje pasje – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu i PR w marce Maczfit. 

Nowa platforma komunikacji firmy Maczfit jest realizowana poprzez kampanię multikanałową. 

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 09:30

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.