Komunikaty PR

Catering dietetyczny, który zachęca do bycia… głodnym

2022-01-03  |  14:00
Biuro prasowe

Czy zachęcenia do bycia „głodnym” powinny pojawić się w komunikacji kampanii promującej catering dietetyczny? Jak się okazuje, zdecydowanie tak! Marka Maczfit zaprezentowała właśnie nową platformę komunikacji na rok 2022, której towarzyszy hasło przewodnie Głodni Życia. Firma nawołuje tym samym do realizacji pasji i marzeń, kolekcjonowania niezapomnianych wspomnień oraz czerpania z życia garściami.

Rok 2022 dla wielu oznacza nowe postanowienia, wyzwania i plany, a biorąc pod uwagę wydarzenia ostatnich lat, również zmiany. Pandemiczna rzeczywistość znacząco uwydatniła w ludziach potrzebę nowych doświadczeń i realizacji odłożonych w czasie marzeń. Z drugiej strony bardziej niż kiedykolwiek cenimy holistyczne podejście do zdrowia. Stawiamy na aktywność fizyczną, racjonalne nawyki żywieniowe, suplementację i dbanie o samopoczucie. Badania dowodzą, że w nowym roku wśród konsumentów uwydatnią się trzy istotne z punktu widzenia branży health & wellness trendy – fokus na zdrowie mentalne, nowe wyzwania i holistyczne podejście do zdrowia. Wszystko to nie umknęło uwadze marki Maczfit, która w obliczu pandemicznego przesilenia zachęca swoich odbiorców do pozostania… głodnymi. Nowe hasło lidera cateringu dietetycznego – Głodni Życia, choć przewrotne do oferowanego produktu, nawiązuje do zaspakajania głodu wyzwań, równowagi, spokoju, zdrowia, wyboru, a tym samym do bycia odważnym oraz czerpania radości z życia. I wcale nie chodzi tutaj o realizację „wygórowanych oczekiwań”, lecz tych zgodnych z naszymi wewnętrznymi potrzebami i marzeniami.

- Podczas pracy nad nową platformą komunikacji punktem wyjścia były dla nas obecna sytuacja oraz potrzeby naszych klientów. Zależało nam na tym, aby wesprzeć ich w codziennych wyzwaniach, niestabilnej rzeczywistości. Badając trendy, zdaliśmy sobie sprawę, jak bardzo pandemiczne przesilenie wpłynęło na społeczeństwo. Konsumenci pragną nowych doświadczeń, poszukują wyzwań i po prostu chcą żyć na własnych zasadach. Przy wsparciu marek takich jak Maczfit, które oferują im gotowe rozwiązania, dając energię do działania i zapewniając spokój oraz równowagę żywieniową, mogą realizować siebie i swoje pasje – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu i PR w marce Maczfit. 

Nowa platforma komunikacji firmy Maczfit jest realizowana poprzez kampanię multikanałową. 

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie Biuro prasowe
2024-10-29 | 06:00

Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie

Udar mózgu to zdarzenie, które zabiera zdrowie, sprawność, a czasem nawet życie. Może dotknąć każdego - jest trzecią najczęstszą przyczyną śmierci i głównym
Zdrowie Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
2024-10-24 | 18:00

Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.

Badania pokazują, że kiedy dni stają się krótsze - zmniejszona ekspozycja na światło dzienne może wpływać na nasz nastrój. Okres po zmianie czasu, wraz
Zdrowie enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
2024-10-15 | 16:00

enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy

Centrum Medyczne ENEL-MED po raz kolejny wspiera rozwój zawodowy lekarzy, organizując wielodyscyplinarne projekty edukacyjne. Ostatnia konferencja „VITAzdrowie. O prewencji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.