Cersanit wspiera kobiety w Miesiącu Świadomości Raka Piersi
Październik to Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Marka Cersanit dołączyła do globalnej kampanii okazując solidarność z kobietami przechodzącymi przez chorobę nowotworową – w tym celu przekazała na działania Fundacji Rak’n’Roll 50 tysięcy złotych.
To właśnie październik jest miesiącem, w którym szczególnie nagłaśnia się temat raka piersi, czyli najczęściej występującego nowotworu u kobiet, intensyfikuje działania na rzecz zwiększenia świadomości, profilaktyki, wykrywalności i leczenia. W ramach wsparcia działań prowadzonych przez Fundację Rak'n'Roll, która od lat wspiera chorych w przechodzeniu przez raka, a także pomaga żyć dobrze, godnie i szczęśliwie pomimo choroby, firma Cersanit przekazała 50 tysięcy złotych.
- „Rak piersi jest bardzo istotnym zagadnieniem i należy o nim pamiętać nie tylko w październiku, ale i każdego dnia. Cersanit to marka rodzinna, bliska i przyjazna, jako brand chcemy właśnie w tym szczególnym czasie przekazać wsparcie w zbieraniu funduszy Fundacji Rak'n'Roll. Każde działanie ma ogromne znaczenie, dlatego z prawdziwym zaangażowaniem włączamy się w pomoc, ciesząc się, że razem możemy okazać solidarność i wsparcie, a także wpłynąć na poprawę jakości życia osób chorych na raka.” – Małgorzata Krajewska-Szaruch (Brand Marketing Manager), Cersanit SA.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.