Komunikaty PR

Chodakowska i Purella przekazały ponad 66 tys. zł na rzecz Fundacji OnkoCafe

2021-11-30  |  15:00
Biuro prasowe

Ewa Chodakowska oraz Purella Superfoods już po raz drugi wspiera kobiety z zaawansowanym rakiem piersi, organizując w ramach Różowego Października akcję #ThinkPink. Dzięki sprzedaży limitowanego, różowego batona i szerokiej kampanii edukacyjnej, Purella przekazała 66 100 zł na wsparcie podopiecznych Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej.                 
 

Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór kobiecy. Celem akcji społecznej #ThinkPink było zwiększenie świadomości kobiet w zakresie metod profilaktyki raka piersi, a także – zgodnie z hasłem tegorocznej akcji - międzypokoleniową integracja kobiet. Akcja miała zwrócić uwagę na fakt, że rak dotyka kobiet w różnym wieku, dlatego profilaktyka na każdym etapie życia jest kluczowa. To ona zwiększa szanse na wczesne wykrycie nowotworu, a co za tym idzie, na jego pokonanie.

 

66 100 zł na wsparcie kobiet z zaawansowanym rakiem piersi

 

- Zdrowie kobiet to dla nas priorytet - dlatego nie tylko tworzymy produkty, które je wspierają na co dzień, ale także poruszamy tematy ważne z perspektywy każdej kobiety. Cieszymy się, że już po raz drugi dzięki zaangażowaniu naszych partnerów, pracowników, ale też Klientów, możemy wesprzeć Fundację OnkoCafe – Razem Lepiej i kobiety z zaawansowanym rakiem piersi - mówi Justyna Osińska, Brand Manager marki BeRAW & BeRAW Kids.

 

Przez cały październik prowadzone były działania edukacyjne z udziałem partnerów i ekspertów. Jednym
z nich był instruktaż samobadania piersi przygotowany przez Ewę Chodakowską. Elementem akcji było także stworzenie dedykowanego, sygnowanego różową wstążką batona BeRAW  #ThinkPink. Dzięki jego sprzedaży Purella przeznaczy 66 100 zł na działania Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej. 
 

Akcja, która zbliża

 

- Postawiliśmy na integrację kobiet niezależnie od ich wieku, by dbając o siebie mogły też dbać o swoje mamy, babcie, dając tym samym przykład innym. Chcieliśmy stworzyć akcję, w którą przez drobny gest może włączyć się każdy. Baton z symbolem różowej wstążki mogliśmy kupić sobie, ale także podarować bliskiej kobiecie – przyjaciółce, siostrze, mamie, babci z przekazem: „jesteś dla mnie ważna, zadbaj o siebie. Zrób badania”. To okazja do wzbudzenia rozmowy nie tylko o tym jak dbamy o zdrowie, ale ile dla siebie znaczymy. - mówi Ewa Chodakowska, Ambasadorka akcji #ThinkPink. 

Akcję wsparły także znane i lubiane kobiety m.in. Patricia Kazadi, Ola Nowak, Martyna Kępa, Vanessa Florczak, Wiola Wołoszyn (blogerka Matka Wariatka) i Joanna Przetakiewicz, Marta Manowska, Małgorzata Socha, a także podopieczne Fundacji OnkoCafe.

 

Cel zrealizowany - promocja badań profilaktycznych wśród kobiet

 

- Cieszymy się, że dzięki naszym wspólnym działaniom zwróciliśmy uwagę tysięcy kobiet z całej Polski na to jak ważne są badania profilaktyczne i zmotywowaliśmy je do zapisania się na nie. Dzięki #ThinkPink możemy zauważyć, że integracja kobiet to ogromna dawka motywacji do działania i silny fundament wsparcia. Dzięki istnieniu takich inicjatyw społecznych kobiety mają odwagę pokonać własne lęki, odnaleźć poczucie bezpieczeństwa w grupie i zadbać o swoje zdrowie. Badania profilaktyczne to znak troski i miłości do siebie, a co za tym idzie wybór długiego życia w zdrowiu. Jesteśmy dumni też z tego, że dzięki akcji wsparciu Purella Superfoods i Ewy Chodakowskiej będziemy w stanie zapewnić wsparcie jeszcze większej liczbie podopiecznych, a także ich bliskim. - mówi Anna Kupiecka, założycielka i Prezes Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej.           
 

Tak liczny odzew i zaangażowanie na rzecz budowania większej uważności w kontekście regularnej profilaktyki to dowód na wzrastającą świadomość kobiet dotyczącą raka piersi.

 

- Czytając setki komentarzy kobiet pod moimi postami w ramach #ThinkPink, widzę jaki korzystny wpływ mają działania prowadzone w ramach tej kampanii. Kobiety coraz częściej rozmawiają i przekazują sobie wiedzę o profilaktyce raka piersi, zapisują się na badania i zachęcają do tego innych, a co najważniejsze – wspierają się wzajemnie. - dodaje Ewa Chodakowska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie Biuro prasowe
2024-10-29 | 06:00

Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie

Udar mózgu to zdarzenie, które zabiera zdrowie, sprawność, a czasem nawet życie. Może dotknąć każdego - jest trzecią najczęstszą przyczyną śmierci i głównym
Zdrowie Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
2024-10-24 | 18:00

Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.

Badania pokazują, że kiedy dni stają się krótsze - zmniejszona ekspozycja na światło dzienne może wpływać na nasz nastrój. Okres po zmianie czasu, wraz
Zdrowie enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
2024-10-15 | 16:00

enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy

Centrum Medyczne ENEL-MED po raz kolejny wspiera rozwój zawodowy lekarzy, organizując wielodyscyplinarne projekty edukacyjne. Ostatnia konferencja „VITAzdrowie. O prewencji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.