Komunikaty PR

Chodakowska i Purella przekazały ponad 66 tys. zł na rzecz Fundacji OnkoCafe

2021-11-30  |  15:00
Biuro prasowe

Ewa Chodakowska oraz Purella Superfoods już po raz drugi wspiera kobiety z zaawansowanym rakiem piersi, organizując w ramach Różowego Października akcję #ThinkPink. Dzięki sprzedaży limitowanego, różowego batona i szerokiej kampanii edukacyjnej, Purella przekazała 66 100 zł na wsparcie podopiecznych Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej.                 
 

Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór kobiecy. Celem akcji społecznej #ThinkPink było zwiększenie świadomości kobiet w zakresie metod profilaktyki raka piersi, a także – zgodnie z hasłem tegorocznej akcji - międzypokoleniową integracja kobiet. Akcja miała zwrócić uwagę na fakt, że rak dotyka kobiet w różnym wieku, dlatego profilaktyka na każdym etapie życia jest kluczowa. To ona zwiększa szanse na wczesne wykrycie nowotworu, a co za tym idzie, na jego pokonanie.

 

66 100 zł na wsparcie kobiet z zaawansowanym rakiem piersi

 

- Zdrowie kobiet to dla nas priorytet - dlatego nie tylko tworzymy produkty, które je wspierają na co dzień, ale także poruszamy tematy ważne z perspektywy każdej kobiety. Cieszymy się, że już po raz drugi dzięki zaangażowaniu naszych partnerów, pracowników, ale też Klientów, możemy wesprzeć Fundację OnkoCafe – Razem Lepiej i kobiety z zaawansowanym rakiem piersi - mówi Justyna Osińska, Brand Manager marki BeRAW & BeRAW Kids.

 

Przez cały październik prowadzone były działania edukacyjne z udziałem partnerów i ekspertów. Jednym
z nich był instruktaż samobadania piersi przygotowany przez Ewę Chodakowską. Elementem akcji było także stworzenie dedykowanego, sygnowanego różową wstążką batona BeRAW  #ThinkPink. Dzięki jego sprzedaży Purella przeznaczy 66 100 zł na działania Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej. 
 

Akcja, która zbliża

 

- Postawiliśmy na integrację kobiet niezależnie od ich wieku, by dbając o siebie mogły też dbać o swoje mamy, babcie, dając tym samym przykład innym. Chcieliśmy stworzyć akcję, w którą przez drobny gest może włączyć się każdy. Baton z symbolem różowej wstążki mogliśmy kupić sobie, ale także podarować bliskiej kobiecie – przyjaciółce, siostrze, mamie, babci z przekazem: „jesteś dla mnie ważna, zadbaj o siebie. Zrób badania”. To okazja do wzbudzenia rozmowy nie tylko o tym jak dbamy o zdrowie, ale ile dla siebie znaczymy. - mówi Ewa Chodakowska, Ambasadorka akcji #ThinkPink. 

Akcję wsparły także znane i lubiane kobiety m.in. Patricia Kazadi, Ola Nowak, Martyna Kępa, Vanessa Florczak, Wiola Wołoszyn (blogerka Matka Wariatka) i Joanna Przetakiewicz, Marta Manowska, Małgorzata Socha, a także podopieczne Fundacji OnkoCafe.

 

Cel zrealizowany - promocja badań profilaktycznych wśród kobiet

 

- Cieszymy się, że dzięki naszym wspólnym działaniom zwróciliśmy uwagę tysięcy kobiet z całej Polski na to jak ważne są badania profilaktyczne i zmotywowaliśmy je do zapisania się na nie. Dzięki #ThinkPink możemy zauważyć, że integracja kobiet to ogromna dawka motywacji do działania i silny fundament wsparcia. Dzięki istnieniu takich inicjatyw społecznych kobiety mają odwagę pokonać własne lęki, odnaleźć poczucie bezpieczeństwa w grupie i zadbać o swoje zdrowie. Badania profilaktyczne to znak troski i miłości do siebie, a co za tym idzie wybór długiego życia w zdrowiu. Jesteśmy dumni też z tego, że dzięki akcji wsparciu Purella Superfoods i Ewy Chodakowskiej będziemy w stanie zapewnić wsparcie jeszcze większej liczbie podopiecznych, a także ich bliskim. - mówi Anna Kupiecka, założycielka i Prezes Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej.           
 

Tak liczny odzew i zaangażowanie na rzecz budowania większej uważności w kontekście regularnej profilaktyki to dowód na wzrastającą świadomość kobiet dotyczącą raka piersi.

 

- Czytając setki komentarzy kobiet pod moimi postami w ramach #ThinkPink, widzę jaki korzystny wpływ mają działania prowadzone w ramach tej kampanii. Kobiety coraz częściej rozmawiają i przekazują sobie wiedzę o profilaktyce raka piersi, zapisują się na badania i zachęcają do tego innych, a co najważniejsze – wspierają się wzajemnie. - dodaje Ewa Chodakowska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 09:30

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.