Komunikaty PR

Dobre perspektywy sprzedaży dermokosmetyków online

2021-05-26  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Marketing
PMR

Mogilska 65
31-545 Kraków
marketing|pmrcorporate.com| |marketing|pmrcorporate.com
12 340 51 00
www.pmrmarketexperts.com

Dystrybucja internetowa dermokosmetyków na polskim rynku prowadzona jest przez apteki internetowe, e-sklepy, w tym internetowe drogerie oraz perfumerie (rossmann.pl, hebe.pl, superpharm.pl, notino.pl) czy platformy handlowe. Prognozujemy, że w 2021 r. rynek dermokosmetyków w e-sklepach wzrośnie w tempie dwucyfrowym.

 

Ostatnie lata przyniosły wiele zmian na e-rynku kosmetyków. Otworzyły się e-sklepy należące do największych sieci na rynku. Wraz z uruchomieniem w lipcu 2019 r. drogerii internetowej Hebe, wszystkie większe sieci kosmetyczne obecne na polskim rynku są już obecne w kanale internetowym.

Z kolei w 2020 r. wpływ na wysoki wzrost rynku handlu internetowego artykułami kosmetycznymi miała epidemia wirusa COVID-19, który od marca do maja 2020 r. sparaliżował polską branżę handlową. Co więcej, należy się spodziewać, że koronawirus okaże się czynnikiem pozytywnie wspierającym rozwój sprzedaży internetowej artykułów kosmetycznych także w dłuższym okresie czasu. Część konsumentów może przekonać się do zakupów online i przy nich pozostać.

 

Rynek dermokosmetyków online

Dystrybucja internetowa dermokosmetyków na polskim rynku prowadzona jest przez apteki internetowe. W styczniu 2021 w oficjalnym Rejestrze Aptek znajdowało się 251 aktywnych aptek prowadzących sprzedaż wysyłkową. Niemniej jednak, jak wynika z analizy przeprowadzonej przez PMR, unikalnych (liczba z rejestru uwzględnia również tą samą aptekę internetową przypisaną do kilku aptek stacjonarnych) i działających e-aptek było 141. Dodatkowo, e-sklepy posiadają producenci dermokosmetyków m.in. L’Oreal (mydermacenter.pl), Oceanic/L’biotica (estore.oceanic.com.pl), internetowe drogerie oraz perfumerie (rossmann.pl, hebe.pl, superpharm.pl, notino.pl) czy platformy handlowe (m.in. allegro.pl) również oferują dermokosmetyki.

Kanał internetowej sprzedaży dermokosmetyków ma bardzo dobre perspektywy, a prognozy pokazują dwucyfrową dynamikę wzrostu jego wartości w latach 2021-2024. W horyzoncie prognozy do 2026 r. spodziewane jest lekkie wyhamowanie dodatniej dynamiki tego kanału, co będzie wynikało m.in. z coraz większego nasycenia rynku.

 

Więcej informacji na temat rynku dermokosmetyków w Polsce można znaleźć w raporcie PMR: „Rynek dermokosmetyków w Polsce 2021 ► https://bit.ly/2RcR8LR

Najnowsze materiały prasowe firmy PMR można znaleźć na naszej stronie  https://www.pmrmarketexperts.com/press-room/

 

KONTAKT DLA MEDIÓW
marketing@pmrcorporate.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Prywatna opieka zdrowotna odrobi straty już w 2021 r. Biuro prasowe
2021-08-04 | 09:00

Prywatna opieka zdrowotna odrobi straty już w 2021 r.

Wybuch pandemii koronawirusa znacząco wpłynął na funkcjonowanie niemal wszystkich sektorów gospodarki. W efekcie, jak wynika z najnowszego raportu PMR, rynek prywatnej opieki medycznej
Zdrowie Ponad 48% Polek zmieniło swoje podejście do badań profilaktycznych
2021-07-30 | 17:20

Ponad 48% Polek zmieniło swoje podejście do badań profilaktycznych

Według badania zrealizowanego w ramach kampanii #wKobiecejGłowie[1] ponad 48% Polek zmieniło swoje podejście do profilaktycznych badań lekarskich w czasie pandemii. Problemem były nie tylko
Zdrowie 1000 e-stetoskopów StethoMe trafi do pacjentów!
2021-07-30 | 12:00

1000 e-stetoskopów StethoMe trafi do pacjentów!

Pacjenci chorzy na przewlekłe choroby płuc po przebytym COVID-19 będą pod stałą kontrolą lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (POZ). Dzięki pilotażowemu programowi Ministerstwa Zdrowia,

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Handel

Najemcy centrów handlowych wycofują się z przedłużanych umów najmu. Mają na to czas do 6 sierpnia

Najemcy sklepów w centrach handlowych, którzy w zamian za brak opłat czynszowych w okresie lockdownów decydowali się na przedłużanie umów najmu o pół roku, mogą się z tych zobowiązań wycofać. Tę możliwość wprowadziła ustawa covidowa, która weszła w życie 23 lipca br. i która dała najemcom dwa tygodnie na skorzystanie z tego rozwiązania. Zdaniem prawników dla większości najemców jest to zapis korzystny, bo wygasza dotychczasowe roszczenia wynajmujących. Jednocześnie zastrzegają oni, że uchylenie anuluje wszystkie zapisy aneksów covidowych, a z prawnego punktu widzenia jest to kontrowersyjna zmiana, bo zostawia „na lodzie” zarządców centrów handlowych.

Sport

Coraz więcej nieruchomości w Polsce jest smart. Polacy najczęściej inwestują w inteligentne systemy zarządzania oświetleniem i ogrzewaniem

Średnio co czwarte spośród blisko 14 mln gospodarstw domowych w Polsce posiada subskrypcję streamingu treści. Skandynawska NENT Group prognozuje, że ten rynek czeka dynamiczny wzrost, dlatego właśnie uruchomiła w Polsce swoją platformę streamingową Viaplay. Widzów chce przyciągnąć m.in. lokalnymi produkcjami własnymi i transmisjami najważniejszych wydarzeń sportowych na żywo. – Długoterminowo chcemy stać się wiodącą platformą streamingową w Polsce – zapowiada prezes NENT Group, Anders Jensen.

Nauka

Polscy naukowcy szukają nowych zastosowań światłowodów. Skonstruowali już unikatowy w skali świata sejsmograf rotacyjny i pracują nad liniami odpornymi na podsłuchy

Coraz popularniejszy w Polsce światłowód w klasycznym zastosowaniu pozwala przesyłać dane z ogromną prędkością i zapewnia superszybki dostęp do internetu. Naukowcy z Wojskowej Akademii Technicznej szukają jednak innych, nietelekomunikacyjnych zastosowań włókien optycznych. Efektem ich prac jest już jeden z dwóch istniejących na świecie światłowodowych sejsmografów rotacyjnych, który pozwala badać zjawiska sejsmiczne towarzyszące trzęsieniom ziemi, rejestrować ruchy rotacyjne wysokich budowli i przewidywać tąpnięcia w kopalniach. Z myślą o administracji rządowej badacze rozwijają też metody kodowania binarnego, które pozwolą zabezpieczyć światłowody przed podsłuchami z zewnątrz.

Edukacja

Największy producent energii w Polsce chce podnosić świadomość historyczną młodych Polaków. Ruszył konkurs fotograficzny upamiętniający postać Krzysztofa Kamila Baczyńskiego

– Edukacja historyczna jest ważnym elementem naszej działalności, chociaż kojarzymy się głównie z produkcją energii elektrycznej – mówi prezes PGE Polskiej Grupy Energetycznej, Wojciech Dąbrowski. Ostatnią inicjatywą jest upamiętnienie poety Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, który zginął w pierwszych dniach powstania warszawskiego w wieku 23 lat. Służyć temu ma ogłoszony właśnie konkurs fotograficzny „Baczyński bez filtra”, skierowany do młodzieży szkolnej i licealnej, której zadaniem będzie współczesna interpretacja jego twórczości. Wspólnie z Fundacją na rzecz Wielkich Historii PGE pracuje też nad projektem Wirtualnego Muzeum Polskiego Państwa Podziemnego, które ma rozpocząć działalność w przyszłym roku.