Dynamiczny rozwój Medicover Optyk
1 sierpnia br. Medicover Optyk otworzył w Warszawie nowy, 3-gabinetowy salon optyczny, zlokalizowany przy ul. Wołoskiej 22, gdzie mieści się centrum medyczne i stomatologiczne Medicover. To już 36 salon Medicover, który dynamicznie rozwija biznes optyczny. Równo miesiąc temu firma inaugurowała flagowy salon Medicover Optyk w warszawskiej Fabryce Norblina. Nowo otwarty salon przy Wołoskiej kontynuuje najlepsze tradycje Medicover Optyk, łącząc bogate wyposażenie, zróżnicowaną ofertę, profesjonalną obsługę z niestandardową, komfortową stylistyką wnętrz.
Od 1 sierpnia, przy ul. Wołoskiej 22 rozpoczął działalność 36. salon optyczny należący do Medicover, a 16. działający pod marką Medicover Optyk. Tak, jak ma to miejsce w innych salonach pod tym szyldem, pacjenci mogą tu liczyć na profesjonalne badania optometryczne, wykonane przez akredytowanych optometrystów, jak i na poradę w zakresie doboru szkieł korekcyjnych, opraw okularowych i soczewek kontaktowych. Portfolio produktów obejmuje szeroki wybór okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych uznanych marek m.in.: Tom Ford, Tous, Tommy Hifiger, Hugo Boss, Caroline Abram, Ana Hickmann, Max Mara, Bulget, Fila, Armani Exchange, Burberry, Ray-Ban, Emporio Armani, Dolce&Gabbana, Prada, Vogue, Michael Kors, Etnia Barcelona, Ralph Lauren.
Profesjonalna kadra świadczy swoje usługi przy użyciu nowoczesnych sprzętów, takich jak urządzenia Visioffice®, dzięki którym możliwe jest wykonanie spersonalizowanego pomiaru optycznego, który z kolei pozwala zaoferować pacjentowi soczewki okularowe dostosowane do jego indywidualnych potrzeb.
– Nasza wysokiej klasy infrastruktura okulistyczna i współpraca z dyplomowanymi optometrystami, weryfikowanymi przez Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki, to gwarancja świadczeń na najwyższym poziomie. Taki standard to „wizytówka” Medicover Optyk, co przekłada się na zainteresowanie naszymi usługami – na tyle duże, że w ciągu miesiąca w samej Warszawie otwieramy dwa salony – oba 3-gabinetowe, by sprostać zapotrzebowaniu
– mówi Magdalena Lipczyńska, Dyrektor Działu Medicover Optyk.
Nowy salon Medicover Optyk, otwarty w towarzystwie centrum medycznego Medicover – Wołoska, jak i centrum stomatologicznego Medicover Stomatologia, podobnie jak otwarty 1 czerwca salon Medicover Optyk w Szczecinie (ul. Malczewskiego 26), ma przyciągać klientów nie tylko obietnicą wysokiej jakości usług i bogatej oferty produktów, ale i nieszablonowym wystrojem tworzącym przytulną atmosferę.
Jasne, przestronne wnętrza, „ocieplone” drewnianymi meblami i tkaninami dekoracyjnymi, mają dawać poczucie kameralności, wyciszenia. Pośród tego komfortowego zakątka jest też miejsce na nowe technologie. Gustownie wkomponowane ekrany multimedialne dynamizują przestrzeń i mają służyć prezentacji nie tylko treści promocyjnych, ale i edukacyjnych. Dzięki nim optometryści będą mogli obrazowo tłumaczyć pacjentom zagadnienia związane ze zdrowiem oczu. Jednak prawdziwym technologicznym novum jest innowacyjne, wirtualne lustro, które pacjentom pobliskiego centrum medycznego Medicover – Wołoska umożliwia wirtualne przymierzenie okularów.
– Dążąc do tego samego wysokiego standardu dla wszystkich klientów, w każdej lokalizacji Medicover Optyk w Polsce, chcemy jednocześnie pamiętać o konkretnych potrzebach każdego z nich i odpowiadać na potrzeby w indywidualny sposób. To nastawienie odzwierciedlają personalizowane pomiary oczu, nasze doradztwo w zakresie doboru szkieł, oprawek i soczewek, a teraz – innowacyjne wirtualne lustro. Wierzymy, że każdy gość Medicover Optyk poczuje się tutaj dostrzeżony, a przy okazji zregenerowany w naszych komfortowych wnętrzach
– komentuje Magdalena Lipczyńska.
Inaugurowany 1 sierpnia salon przy ul. Wołoskiej 22 to szósty salon działający pod marką Medicover Optyk w Warszawie, a ogólnie 15. stołeczny salon, wchodzący do portfolio Medicover (6 salonów Medicover Optyk, 9 salonów Lynx Optique).

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Biznes z misją. Diagnostyka podsumowała działania w obszarze ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.