Dynamiczny rozwój Medicover Optyk
1 sierpnia br. Medicover Optyk otworzył w Warszawie nowy, 3-gabinetowy salon optyczny, zlokalizowany przy ul. Wołoskiej 22, gdzie mieści się centrum medyczne i stomatologiczne Medicover. To już 36 salon Medicover, który dynamicznie rozwija biznes optyczny. Równo miesiąc temu firma inaugurowała flagowy salon Medicover Optyk w warszawskiej Fabryce Norblina. Nowo otwarty salon przy Wołoskiej kontynuuje najlepsze tradycje Medicover Optyk, łącząc bogate wyposażenie, zróżnicowaną ofertę, profesjonalną obsługę z niestandardową, komfortową stylistyką wnętrz.
Od 1 sierpnia, przy ul. Wołoskiej 22 rozpoczął działalność 36. salon optyczny należący do Medicover, a 16. działający pod marką Medicover Optyk. Tak, jak ma to miejsce w innych salonach pod tym szyldem, pacjenci mogą tu liczyć na profesjonalne badania optometryczne, wykonane przez akredytowanych optometrystów, jak i na poradę w zakresie doboru szkieł korekcyjnych, opraw okularowych i soczewek kontaktowych. Portfolio produktów obejmuje szeroki wybór okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych uznanych marek m.in.: Tom Ford, Tous, Tommy Hifiger, Hugo Boss, Caroline Abram, Ana Hickmann, Max Mara, Bulget, Fila, Armani Exchange, Burberry, Ray-Ban, Emporio Armani, Dolce&Gabbana, Prada, Vogue, Michael Kors, Etnia Barcelona, Ralph Lauren.
Profesjonalna kadra świadczy swoje usługi przy użyciu nowoczesnych sprzętów, takich jak urządzenia Visioffice®, dzięki którym możliwe jest wykonanie spersonalizowanego pomiaru optycznego, który z kolei pozwala zaoferować pacjentowi soczewki okularowe dostosowane do jego indywidualnych potrzeb.
– Nasza wysokiej klasy infrastruktura okulistyczna i współpraca z dyplomowanymi optometrystami, weryfikowanymi przez Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki, to gwarancja świadczeń na najwyższym poziomie. Taki standard to „wizytówka” Medicover Optyk, co przekłada się na zainteresowanie naszymi usługami – na tyle duże, że w ciągu miesiąca w samej Warszawie otwieramy dwa salony – oba 3-gabinetowe, by sprostać zapotrzebowaniu
– mówi Magdalena Lipczyńska, Dyrektor Działu Medicover Optyk.
Nowy salon Medicover Optyk, otwarty w towarzystwie centrum medycznego Medicover – Wołoska, jak i centrum stomatologicznego Medicover Stomatologia, podobnie jak otwarty 1 czerwca salon Medicover Optyk w Szczecinie (ul. Malczewskiego 26), ma przyciągać klientów nie tylko obietnicą wysokiej jakości usług i bogatej oferty produktów, ale i nieszablonowym wystrojem tworzącym przytulną atmosferę.
Jasne, przestronne wnętrza, „ocieplone” drewnianymi meblami i tkaninami dekoracyjnymi, mają dawać poczucie kameralności, wyciszenia. Pośród tego komfortowego zakątka jest też miejsce na nowe technologie. Gustownie wkomponowane ekrany multimedialne dynamizują przestrzeń i mają służyć prezentacji nie tylko treści promocyjnych, ale i edukacyjnych. Dzięki nim optometryści będą mogli obrazowo tłumaczyć pacjentom zagadnienia związane ze zdrowiem oczu. Jednak prawdziwym technologicznym novum jest innowacyjne, wirtualne lustro, które pacjentom pobliskiego centrum medycznego Medicover – Wołoska umożliwia wirtualne przymierzenie okularów.
– Dążąc do tego samego wysokiego standardu dla wszystkich klientów, w każdej lokalizacji Medicover Optyk w Polsce, chcemy jednocześnie pamiętać o konkretnych potrzebach każdego z nich i odpowiadać na potrzeby w indywidualny sposób. To nastawienie odzwierciedlają personalizowane pomiary oczu, nasze doradztwo w zakresie doboru szkieł, oprawek i soczewek, a teraz – innowacyjne wirtualne lustro. Wierzymy, że każdy gość Medicover Optyk poczuje się tutaj dostrzeżony, a przy okazji zregenerowany w naszych komfortowych wnętrzach
– komentuje Magdalena Lipczyńska.
Inaugurowany 1 sierpnia salon przy ul. Wołoskiej 22 to szósty salon działający pod marką Medicover Optyk w Warszawie, a ogólnie 15. stołeczny salon, wchodzący do portfolio Medicover (6 salonów Medicover Optyk, 9 salonów Lynx Optique).

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.