Komunikaty PR

Dynamiczny rozwój Medicover Optyk

2022-08-03  |  10:00

1 sierpnia br. Medicover Optyk otworzył w Warszawie nowy, 3-gabinetowy salon optyczny, zlokalizowany przy ul. Wołoskiej 22, gdzie mieści się centrum medyczne i stomatologiczne Medicover. To już 36 salon Medicover, który dynamicznie rozwija biznes optyczny. Równo miesiąc temu firma inaugurowała flagowy salon Medicover Optyk w warszawskiej Fabryce Norblina. Nowo otwarty salon przy Wołoskiej kontynuuje najlepsze tradycje Medicover Optyk, łącząc bogate wyposażenie, zróżnicowaną ofertę, profesjonalną obsługę z niestandardową, komfortową stylistyką wnętrz.

Od 1 sierpnia, przy ul. Wołoskiej 22 rozpoczął działalność 36. salon optyczny należący do Medicover, a 16. działający pod marką Medicover Optyk. Tak, jak ma to miejsce w innych salonach pod tym szyldem, pacjenci mogą tu liczyć na profesjonalne badania optometryczne, wykonane przez akredytowanych optometrystów, jak i na poradę w zakresie doboru szkieł korekcyjnych, opraw okularowych i soczewek kontaktowych. Portfolio produktów obejmuje szeroki wybór okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych uznanych marek m.in.: Tom Ford, Tous, Tommy Hifiger, Hugo Boss, Caroline Abram, Ana Hickmann, Max Mara, Bulget, Fila, Armani Exchange, Burberry, Ray-Ban, Emporio Armani, Dolce&Gabbana, Prada, Vogue, Michael Kors, Etnia Barcelona, Ralph Lauren.

Profesjonalna kadra świadczy swoje usługi przy użyciu nowoczesnych sprzętów, takich jak urządzenia Visioffice®, dzięki którym możliwe jest wykonanie spersonalizowanego pomiaru optycznego, który z kolei pozwala zaoferować pacjentowi soczewki okularowe dostosowane do jego indywidualnych potrzeb.

Nasza wysokiej klasy infrastruktura okulistyczna i współpraca z dyplomowanymi optometrystami, weryfikowanymi przez Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki, to gwarancja świadczeń na najwyższym poziomie. Taki standard to „wizytówka” Medicover Optyk, co przekłada się na zainteresowanie naszymi usługami – na tyle duże, że w ciągu miesiąca w samej Warszawie otwieramy dwa salony – oba 3-gabinetowe, by sprostać zapotrzebowaniu

– mówi Magdalena Lipczyńska, Dyrektor Działu Medicover Optyk.

Nowy salon Medicover Optyk, otwarty w towarzystwie centrum medycznego Medicover – Wołoska, jak i centrum stomatologicznego Medicover Stomatologia, podobnie jak otwarty 1 czerwca salon Medicover Optyk w Szczecinie (ul. Malczewskiego 26), ma przyciągać klientów nie tylko obietnicą wysokiej jakości usług i bogatej oferty produktów, ale i nieszablonowym wystrojem tworzącym przytulną atmosferę.

Jasne, przestronne wnętrza, „ocieplone” drewnianymi meblami i tkaninami dekoracyjnymi, mają dawać poczucie kameralności, wyciszenia. Pośród tego komfortowego zakątka jest też miejsce na nowe technologie. Gustownie wkomponowane ekrany multimedialne dynamizują przestrzeń i mają służyć prezentacji nie tylko treści promocyjnych, ale i edukacyjnych. Dzięki nim optometryści będą mogli obrazowo tłumaczyć pacjentom zagadnienia związane ze zdrowiem oczu. Jednak prawdziwym technologicznym novum jest innowacyjne, wirtualne lustro, które pacjentom pobliskiego centrum medycznego Medicover – Wołoska umożliwia wirtualne przymierzenie okularów.

Dążąc do tego samego wysokiego standardu dla wszystkich klientów, w każdej lokalizacji Medicover Optyk w Polsce, chcemy jednocześnie pamiętać o konkretnych potrzebach każdego z nich i odpowiadać na potrzeby w indywidualny sposób. To nastawienie odzwierciedlają personalizowane pomiary oczu, nasze doradztwo w zakresie doboru szkieł, oprawek i soczewek, a teraz – innowacyjne wirtualne lustro. Wierzymy, że każdy gość Medicover Optyk poczuje się tutaj dostrzeżony, a przy okazji zregenerowany w naszych komfortowych wnętrzach

– komentuje Magdalena Lipczyńska.  

Inaugurowany 1 sierpnia salon przy ul. Wołoskiej 22 to szósty salon działający pod marką Medicover Optyk w Warszawie, a ogólnie 15. stołeczny salon, wchodzący do portfolio Medicover (6 salonów Medicover Optyk, 9 salonów Lynx Optique).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE Biuro prasowe
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.