Fielmann zaprasza do swojego pierwszego butiku optycznego w Opolu
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
W czwartek, 20 maja 2021 roku niemiecki lider rynku optycznego Fielmann otworzył swój pierwszy salon w Opolu. Tym samym Fielmann dołączył do najemców Centrum Handlowego Karolinka przy ulicy Wrocławskiej 152/154. To otwarcie ma szczególne znaczenie dla marki, ponieważ nowo otwarty salon jest jednocześnie 30 punktem Fielmann na mapie Polski.
Fielmann nieustannie inwestuje w rozwój sieci salonów optycznych, dążąc do obecności w najważniejszych miastach Polski i najbardziej prestiżowych przestrzeniach handlowych w kraju. Tym razem niemiecka firma postawiła na zwiększenie dostępności butików optycznych na południu Polski. Od 20 maja mieszkańcy Opola mają możliwość skorzystania z profesjonalnego doradztwa optycznego i zakupu idealnej pary okularów z gwarancją korzystnych cen.
W nowym salonie w CH Karolinka dostępny jest szeroki wybór okularów korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych najwyższej jakości. Marka Fielmann dba o stylowy i modny wygląd swoich klientów, dlatego na sezon wiosna-lato 2021, wprowadziła nową autorską kolekcję zatytułowaną: Wielka wolność. Oprawki z tej wyjątkowej linii są celebracją indywidualności, wyrażanej poprzez styl ubierania i zabawę jego elementami. Nowe modele okularów są połączeniem luźnego stylu z elegancją, swobody z gracją, tradycji z nowoczesnością, ponieważ nie ma określonych zasad, które powinny determinować nasz osobisty styl. Na tym polega wielka wolność mody. W ofercie Fielmann znajdują się nie tylko modele z własnej kolekcji, lecz także światowych projektantów, takich jak Calvin Klein, Carolina Herrera, Tom Ford, Dior, Gucci czy kultowej marki Ray Ban.
To co wyróżnia markę Fielmann na tle konkurencji, to nie tylko różnorodna kolekcja produktów, ale także wyjątkowe podejście do klienta. Każdy klient salonów Fielmann może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku. Specjaliści służą pomocą w doborze najlepszych soczewek korekcyjnych oraz zapewniają fachową konsultację na podstawie przeprowadzonego badania. Oprócz bezpłatnego badania wzroku Fielmann oferuje możliwość zakupu kompletnej pary okularów jednoogniskowych za 89 zł oraz okularów progresywnych za 279 zł.
Wszyscy odwiedzający salony marki mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Również wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt, które używane są podczas porady są regularnie dezynfekowane. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.
Bardzo cieszymy się, że możemy zaoferować nasze produkty i usługi w jednym z największych punktów handlowych na mapie województwa opolskiego – Centrum Handlowym Karolinka. Cieszę się, że mieszkańcy Opola będą mieli możliwość skorzystania z usług optycznych, jakie oferujemy w naszych butikach. To dla nas wyjątkowa okazja, ponieważ otwarcie pierwszego butiku w Opolu jest równocześnie otwarciem trzydziestego salonu w Polsce. Jestem dumny z tego, w jak szybkim tempie marka Fielmann rozwija się w naszym kraju
- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.
Pomimo pandemii ostatni rok jest niezwykle owocny dla sieci Fielmann. Nieustannie inwestując w swoją strategię rozwoju, niemiecka marka otworzyła swoje butiki w największych miastach Polski. Nowo otwarty salon w Opolu to już 30 lokalizacja marki Fielmann w Polsce. Ponadto w tym roku ruszył nowy sklep internetowy Fielmann.pl, gdzie klienci mogą kupić okulary przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe.
W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.
O firmie
Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które
z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi 850 salonów optycznych w całej Europie
i jest liderem branży w Niemczech.

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.