Fielmann zaprasza do swojego pierwszego butiku optycznego w Opolu
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
W czwartek, 20 maja 2021 roku niemiecki lider rynku optycznego Fielmann otworzył swój pierwszy salon w Opolu. Tym samym Fielmann dołączył do najemców Centrum Handlowego Karolinka przy ulicy Wrocławskiej 152/154. To otwarcie ma szczególne znaczenie dla marki, ponieważ nowo otwarty salon jest jednocześnie 30 punktem Fielmann na mapie Polski.
Fielmann nieustannie inwestuje w rozwój sieci salonów optycznych, dążąc do obecności w najważniejszych miastach Polski i najbardziej prestiżowych przestrzeniach handlowych w kraju. Tym razem niemiecka firma postawiła na zwiększenie dostępności butików optycznych na południu Polski. Od 20 maja mieszkańcy Opola mają możliwość skorzystania z profesjonalnego doradztwa optycznego i zakupu idealnej pary okularów z gwarancją korzystnych cen.
W nowym salonie w CH Karolinka dostępny jest szeroki wybór okularów korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych najwyższej jakości. Marka Fielmann dba o stylowy i modny wygląd swoich klientów, dlatego na sezon wiosna-lato 2021, wprowadziła nową autorską kolekcję zatytułowaną: Wielka wolność. Oprawki z tej wyjątkowej linii są celebracją indywidualności, wyrażanej poprzez styl ubierania i zabawę jego elementami. Nowe modele okularów są połączeniem luźnego stylu z elegancją, swobody z gracją, tradycji z nowoczesnością, ponieważ nie ma określonych zasad, które powinny determinować nasz osobisty styl. Na tym polega wielka wolność mody. W ofercie Fielmann znajdują się nie tylko modele z własnej kolekcji, lecz także światowych projektantów, takich jak Calvin Klein, Carolina Herrera, Tom Ford, Dior, Gucci czy kultowej marki Ray Ban.
To co wyróżnia markę Fielmann na tle konkurencji, to nie tylko różnorodna kolekcja produktów, ale także wyjątkowe podejście do klienta. Każdy klient salonów Fielmann może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku. Specjaliści służą pomocą w doborze najlepszych soczewek korekcyjnych oraz zapewniają fachową konsultację na podstawie przeprowadzonego badania. Oprócz bezpłatnego badania wzroku Fielmann oferuje możliwość zakupu kompletnej pary okularów jednoogniskowych za 89 zł oraz okularów progresywnych za 279 zł.
Wszyscy odwiedzający salony marki mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Również wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt, które używane są podczas porady są regularnie dezynfekowane. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.
Bardzo cieszymy się, że możemy zaoferować nasze produkty i usługi w jednym z największych punktów handlowych na mapie województwa opolskiego – Centrum Handlowym Karolinka. Cieszę się, że mieszkańcy Opola będą mieli możliwość skorzystania z usług optycznych, jakie oferujemy w naszych butikach. To dla nas wyjątkowa okazja, ponieważ otwarcie pierwszego butiku w Opolu jest równocześnie otwarciem trzydziestego salonu w Polsce. Jestem dumny z tego, w jak szybkim tempie marka Fielmann rozwija się w naszym kraju
- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.
Pomimo pandemii ostatni rok jest niezwykle owocny dla sieci Fielmann. Nieustannie inwestując w swoją strategię rozwoju, niemiecka marka otworzyła swoje butiki w największych miastach Polski. Nowo otwarty salon w Opolu to już 30 lokalizacja marki Fielmann w Polsce. Ponadto w tym roku ruszył nowy sklep internetowy Fielmann.pl, gdzie klienci mogą kupić okulary przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe.
W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.
O firmie
Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które
z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi 850 salonów optycznych w całej Europie
i jest liderem branży w Niemczech.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.