FIRMA UPS PRZEKROCZYŁA PRÓG MILIARDA DORĘCZONYCH SZCZEPIONEK PRZECIWKO COVID-19
Solski Communications Sp. z o.o.
pl. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
nnaworska|solskipr.pl| |nnaworska|solskipr.pl
692740668
https://solskipr.pl/
Firma UPS (NYSE: UPS) ogłosiła , że przekroczyła próg miliarda dostarczonych dawek szczepionki przeciwko COVID-19 z niemal perfekcyjną terminowością. Osiągnięcie tego kamienia milowego zaledwie rok po tym, jak pierwsza szczepionka została dostarczona przez firmę UPS, było możliwe dzięki innowacyjnemu podejściu firmy. Jedyne w swoim rodzaju technologie monitorowania UPS Premier, wiodące w branży rozwiązania w zakresie łańcucha chłodniczego oraz rozbudowana, zaawansowana, globalna sieć UPS Healthcare umożliwiła wsparcie klientów i społeczności na całym świecie.
„Pracownicy UPS odegrali kluczową rolę w walce z COVID-19, umożliwiając równy dostęp do kluczowych usług opieki medycznej – czyli szczepień” – powiedziała Kate Gutmann, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwiązań oraz Wiceprezes Wykonawcza UPS Global Healthcare. „Osiągnięcie tego sukcesu nie byłoby możliwe bez zaangażowania każdego pracownika naszej globalnej sieci. Razem z naszymi partnerami i klientami ciężko pracowaliśmy, aby przyspieszyć dystrybucję szczepionek i pomóc wzmocnić bezpieczeństwo społeczności, w których żyjemy”.
Firma UPS jest zaangażowana w walkę z COVID-19 również w Polsce - od momentu pierwszego transportu szczepionek przeciw COVID-19 pod koniec 2020 roku, aż po niedawną dystrybucję szczepionek dla najmłodszej grupy wiekowej 5-11 lat. UPS od wielu lat inwestuje w logistykę w sektorach medycznym i farmaceutycznym, między innymi poprzez przejęcie w 2014 roku polskiej firmy Poltraf. By móc odpowiadać na coraz to większe zapotrzebowanie ze strony sektora, UPS Healthcare w Polsce otworzy wkrótce swój nowy obiekt w Błoniu.
Globalna sieć UPS i oddani pracownicy nie tylko wspierali klientów z sektora medycznego i organizacje globalne, ale też dołączyli do partnerstw publiczno-prywatnych w celu dostarczenia szczepionek. Dzieliliśmy się także specjalistyczną wiedzą z zakresu zarządzania łańcuchem chłodniczym przy wysyłkach do krajów o trudnodostępnej populacji, umożliwiając dostęp do szczepionek jak największej liczbie osób. W tym celu UPS Healthcare zmapowała około 500 tras, aby umożliwić bezproblemowe dostarczanie szczepionek na całym świecie, a także wykorzystała ponad 1 300 ton suchego lodu, aby zapewnić ich bezpieczny transport.
„UPS Healthcare ustanowiło globalny standard szybkości dostarczania szczepionek przeciwko COVID-19, dzięki zaangażowaniu pracowników UPS oraz globalnym możliwościom logistycznym i doświadczeniu firmy” – powiedział Prezes UPS Healthcare Wes Wheeler. „Leki biologiczne dostarczane za pośrednictwem najnowocześniejszych sieci łańcucha chłodniczego stanowią przyszłość sektora medycznego, a firma UPS Healthcare wiedzie prym w tej dziedzinie.”
Przykłady globalnych działań:
- Udostępnianie zamrażarek ultraniskotemperaturowych i nieodpłatne dostawy szczepionek dla równej dystrybucji na odległych i wiejskich obszarach w Afryce, Ameryce Południowej, Azji, Ameryce Północnej i Europie, możliwe dzięki Fundacji UPS.
- Trzy regionalne, całodobowe centra dowodzenia UPS Healthcare, zajmowały się przewidywaniem globalnego ruchu szczepionek i zarządzały nim w celu zapewnienia doręczeń w wyznaczonych terminach. Stworzono szereg planów awaryjnych i rozwiązań zmniejszających ryzyko związane z ekstremalnymi warunkami pogodowymi i innymi przeszkodami.
- Partnerstwo z Gavi i innymi organizacjami w celu szkolenia i zarządzania dostawami szczepionek w ultra-niskiej temperaturze w krajach objętych programem na rzecz globalnego dostępu do szczepionki przeciwko COVID-19 (COVAX), wspierając infrastrukturę sektora pomocy humanitarnej i sektora medycznego w zakresie COVID.
- Zapewnienie ekspertów logistycznych UPS w krajach takich jak Indonezja i Malawi w celu pełnego i bezpiecznego zarządzania logistyką dystrybucji szczepionek.
- Wsparcie w zakresie dostaw szczepionek za pośrednictwem autonomicznego drona do klinik w Afryce w ramach partnerstwa z Zipline i Gavi.
- Możliwość monitorowania lokalizacji szczepionek w czasie rzeczywistym dzięki usłudze UPS Premier, która zapewnia precyzyjny wgląd w każdą pojedynczą paczkę ze szczepionką – z dokładnością do 3 metrów - w dowolnym miejscu globalnej sieci UPS.
- Wsparcie ponad 130 badań klinicznych nad szczepionkami przeprowadzonych do tej pory przez spółkę zależną UPS Healthcare Marken, która jest zaangażowana w prace nad prawie wszystkimi szczepionkami i terapiami będącymi obecnie w fazie rozwoju.
„Mamy to w naszym DNA. Dlatego będziemy stale dostarczać ratujące życie materiały, szczepionki i inne elementy terapii leczniczych, mając na uwadze równomierną dystrybucję w każdym kraju, w którym działamy" – powiedziała Laura Lane, Dyrektor ds. Korporacyjnych, która jest również odpowiedzialna za zrównoważony rozwój.
Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie
Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.