Komunikaty PR

Foxy i UNICEF razem na rzecz szczepień

2021-12-10  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

ICT Poland, właściciel marki Foxy, przekaże 250 tysięcy złotych na wsparcie programów szczepień prowadzonych przez UNICEF w najuboższych krajach świata. Tym samym firma po raz kolejny pomoże w realizacji misji największej organizacji humanitarnej działającej na rzecz dzieci.

ICT Poland od lat wspiera działania UNICEF na świecie, a od 2009 r. współpracuje z UNICEF Polska. W tym roku, firma postanowiła przekazać fundusze, aby pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom oraz wesprzeć programy szczepień.

Szczepienia to najprostsza, najtańsza i najbardziej efektywna interwencja medyczna ratująca życie dzieci na całym świecie. Dzięki szczepieniom każdego roku udaje się zapobiec śmierci milionów dzieci. Najmłodsi są chronieni przed chorobami takimi jak odra, polio czy tężec.

Pandemia COVID-19 spowodowała znaczne ograniczenia w dostępie do usług medycznych. Ponad 1/3 państw na świecie zgłasza problem w realizacji kampanii rutynowych szczepień. Według najnowszych danych, w kilkudziesięciu krajach wstrzymano 60 kampanii szczepień, co naraża życie setek milionów ludzi - głównie dzieci. Ponad połowa tych państw znajduje się w Afryce.

Jednym ze sposobów na przywrócenie rutynowych szczepień, jest walka z pandemią koronawirusa poprzez zapewnienie sprawiedliwego dostępu wszystkich krajów do szczepionki. Takie działania podejmuje UNICEF. W ramach inicjatywy COVAX, organizacja współpracuje z producentami i partnerami przy zakupie szczepionek przeciwko COVID-19, a także przy ich transporcie, logistyce i przechowywaniu. ICT Poland, właściciel marki Foxy, wesprze UNICEF w tych działaniach.

Podobnie jak w ubiegłych latach nasza firma zdecydowała się wesprzeć akcję szczepień organizowanych przez UNICEF w najuboższych krajach. To działanie jest szczególnie ważne teraz, gdy świat zmaga się ze skutkami pandemii. Głęboko wierzymy, że tylko nasze wspólne działanie pozwoli zapobiegać chorobom i ratować życie dzieci w tych krajach, powiedział Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu ICT Poland.

Współpraca z firmą ICT Poland trwa od wielu lat. Cieszę się, że firma znajduje się w stale rosnącym gronie przedsiębiorstw, które w swojej działalności uwzględniają interesy społeczne. Takie działanie przyczynia się do rozwiązywania problemów występujących na świecie. Pozwala to na osiągnięcie wymiernych i trwałych rezultatów, w tym dokonanie istotnych zmian w życiu dzieci, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.

Dzięki zaangażowaniu darczyńców biznesowych takich jak ICT Poland, UNICEF jest w stanie zwiększyć skalę swoich działań w tak trudnym czasie.


O ICT Poland (marka FOXY)

ICT Poland, właściciel marki Foxy, jest międzynarodową firmą produkującą materiały higieniczne. Firma od lat wspiera działania UNICEF, a z UNICEF Polska współpracuje od 2009 roku. Pierwszą akcją, w którą włączyła się ta firma, był globalny program edukacyjny „Szkoły dla Afryki”. Od 2012 roku ICT Poland wspiera prowadzone przez UNICEF programy szczepień. Stałym elementem współpracy ICT Poland oraz UNICEF Polska jest realizacja programu „Wszystkie Kolory Świata”. Firma finansuje druk materiałów i działania związane z jego realizacją w zaangażowanych w akcję szkołach. Na opakowaniach wybranych produktów marki Foxy, w okresie cyklicznej akcji promocyjnej, umieszczana jest informacja o celu oraz wysokości wsparcia firmy na rzecz UNICEF.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Stowarzyszenie UNICEF Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.