Foxy i UNICEF razem na rzecz szczepień
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
ICT Poland, właściciel marki Foxy, przekaże 250 tysięcy złotych na wsparcie programów szczepień prowadzonych przez UNICEF w najuboższych krajach świata. Tym samym firma po raz kolejny pomoże w realizacji misji największej organizacji humanitarnej działającej na rzecz dzieci.
ICT Poland od lat wspiera działania UNICEF na świecie, a od 2009 r. współpracuje z UNICEF Polska. W tym roku, firma postanowiła przekazać fundusze, aby pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom oraz wesprzeć programy szczepień.
Szczepienia to najprostsza, najtańsza i najbardziej efektywna interwencja medyczna ratująca życie dzieci na całym świecie. Dzięki szczepieniom każdego roku udaje się zapobiec śmierci milionów dzieci. Najmłodsi są chronieni przed chorobami takimi jak odra, polio czy tężec.
Pandemia COVID-19 spowodowała znaczne ograniczenia w dostępie do usług medycznych. Ponad 1/3 państw na świecie zgłasza problem w realizacji kampanii rutynowych szczepień. Według najnowszych danych, w kilkudziesięciu krajach wstrzymano 60 kampanii szczepień, co naraża życie setek milionów ludzi - głównie dzieci. Ponad połowa tych państw znajduje się w Afryce.
Jednym ze sposobów na przywrócenie rutynowych szczepień, jest walka z pandemią koronawirusa poprzez zapewnienie sprawiedliwego dostępu wszystkich krajów do szczepionki. Takie działania podejmuje UNICEF. W ramach inicjatywy COVAX, organizacja współpracuje z producentami i partnerami przy zakupie szczepionek przeciwko COVID-19, a także przy ich transporcie, logistyce i przechowywaniu. ICT Poland, właściciel marki Foxy, wesprze UNICEF w tych działaniach.
Podobnie jak w ubiegłych latach nasza firma zdecydowała się wesprzeć akcję szczepień organizowanych przez UNICEF w najuboższych krajach. To działanie jest szczególnie ważne teraz, gdy świat zmaga się ze skutkami pandemii. Głęboko wierzymy, że tylko nasze wspólne działanie pozwoli zapobiegać chorobom i ratować życie dzieci w tych krajach, powiedział Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu ICT Poland.
Współpraca z firmą ICT Poland trwa od wielu lat. Cieszę się, że firma znajduje się w stale rosnącym gronie przedsiębiorstw, które w swojej działalności uwzględniają interesy społeczne. Takie działanie przyczynia się do rozwiązywania problemów występujących na świecie. Pozwala to na osiągnięcie wymiernych i trwałych rezultatów, w tym dokonanie istotnych zmian w życiu dzieci, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.
Dzięki zaangażowaniu darczyńców biznesowych takich jak ICT Poland, UNICEF jest w stanie zwiększyć skalę swoich działań w tak trudnym czasie.
O ICT Poland (marka FOXY)
ICT Poland, właściciel marki Foxy, jest międzynarodową firmą produkującą materiały higieniczne. Firma od lat wspiera działania UNICEF, a z UNICEF Polska współpracuje od 2009 roku. Pierwszą akcją, w którą włączyła się ta firma, był globalny program edukacyjny „Szkoły dla Afryki”. Od 2012 roku ICT Poland wspiera prowadzone przez UNICEF programy szczepień. Stałym elementem współpracy ICT Poland oraz UNICEF Polska jest realizacja programu „Wszystkie Kolory Świata”. Firma finansuje druk materiałów i działania związane z jego realizacją w zaangażowanych w akcję szkołach. Na opakowaniach wybranych produktów marki Foxy, w okresie cyklicznej akcji promocyjnej, umieszczana jest informacja o celu oraz wysokości wsparcia firmy na rzecz UNICEF.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.