Foxy i UNICEF razem na rzecz szczepień
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
ICT Poland, właściciel marki Foxy, przekaże 250 tysięcy złotych na wsparcie programów szczepień prowadzonych przez UNICEF w najuboższych krajach świata. Tym samym firma po raz kolejny pomoże w realizacji misji największej organizacji humanitarnej działającej na rzecz dzieci.
ICT Poland od lat wspiera działania UNICEF na świecie, a od 2009 r. współpracuje z UNICEF Polska. W tym roku, firma postanowiła przekazać fundusze, aby pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom oraz wesprzeć programy szczepień.
Szczepienia to najprostsza, najtańsza i najbardziej efektywna interwencja medyczna ratująca życie dzieci na całym świecie. Dzięki szczepieniom każdego roku udaje się zapobiec śmierci milionów dzieci. Najmłodsi są chronieni przed chorobami takimi jak odra, polio czy tężec.
Pandemia COVID-19 spowodowała znaczne ograniczenia w dostępie do usług medycznych. Ponad 1/3 państw na świecie zgłasza problem w realizacji kampanii rutynowych szczepień. Według najnowszych danych, w kilkudziesięciu krajach wstrzymano 60 kampanii szczepień, co naraża życie setek milionów ludzi - głównie dzieci. Ponad połowa tych państw znajduje się w Afryce.
Jednym ze sposobów na przywrócenie rutynowych szczepień, jest walka z pandemią koronawirusa poprzez zapewnienie sprawiedliwego dostępu wszystkich krajów do szczepionki. Takie działania podejmuje UNICEF. W ramach inicjatywy COVAX, organizacja współpracuje z producentami i partnerami przy zakupie szczepionek przeciwko COVID-19, a także przy ich transporcie, logistyce i przechowywaniu. ICT Poland, właściciel marki Foxy, wesprze UNICEF w tych działaniach.
Podobnie jak w ubiegłych latach nasza firma zdecydowała się wesprzeć akcję szczepień organizowanych przez UNICEF w najuboższych krajach. To działanie jest szczególnie ważne teraz, gdy świat zmaga się ze skutkami pandemii. Głęboko wierzymy, że tylko nasze wspólne działanie pozwoli zapobiegać chorobom i ratować życie dzieci w tych krajach, powiedział Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu ICT Poland.
Współpraca z firmą ICT Poland trwa od wielu lat. Cieszę się, że firma znajduje się w stale rosnącym gronie przedsiębiorstw, które w swojej działalności uwzględniają interesy społeczne. Takie działanie przyczynia się do rozwiązywania problemów występujących na świecie. Pozwala to na osiągnięcie wymiernych i trwałych rezultatów, w tym dokonanie istotnych zmian w życiu dzieci, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.
Dzięki zaangażowaniu darczyńców biznesowych takich jak ICT Poland, UNICEF jest w stanie zwiększyć skalę swoich działań w tak trudnym czasie.
O ICT Poland (marka FOXY)
ICT Poland, właściciel marki Foxy, jest międzynarodową firmą produkującą materiały higieniczne. Firma od lat wspiera działania UNICEF, a z UNICEF Polska współpracuje od 2009 roku. Pierwszą akcją, w którą włączyła się ta firma, był globalny program edukacyjny „Szkoły dla Afryki”. Od 2012 roku ICT Poland wspiera prowadzone przez UNICEF programy szczepień. Stałym elementem współpracy ICT Poland oraz UNICEF Polska jest realizacja programu „Wszystkie Kolory Świata”. Firma finansuje druk materiałów i działania związane z jego realizacją w zaangażowanych w akcję szkołach. Na opakowaniach wybranych produktów marki Foxy, w okresie cyklicznej akcji promocyjnej, umieszczana jest informacja o celu oraz wysokości wsparcia firmy na rzecz UNICEF.

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.