FRoSTA i Matteo Brunetti zaserwują Mexican Chicken pod Galerią Młociny!
Już w środę, 23 października, w godzinach 16:00-19:00, przed Galerią Młociny w Warszawie pojawi się food truck FRoSTY! Gościem wydarzenia będzie Matteo Brunetti, finalista 6. edycji programu „MasterChef Polska”. Wspólnie z FRoSTĄ będzie serwował jedno z jej flagowych dań – Mexican Chicken.
FRoSTA, kojarzona głównie jako producent Złotych paluszków rybnych, posiada w swojej ofercie także szeroki wybór gotowych dań – idealnych na co dzień, prostych i szybkich w przygotowaniu. Mieszkańcy Warszawy będą mogli spróbować jednego z nich zupełnie za darmo. Przy ul. Zgrupowania AK Kampinos 15 pojawi się food truck FRoSTY, w którym czekać będzie specjalny gość i animator wydarzenia – Matteo Brunetti.
Matteo wspólnie z FRoSTĄ będzie zachęcał do testowania Mexican Chicken – gotowego dania, które łączy soczyste kawałki kurczaka z ryżem i kolorowymi warzywami w meksykańskim stylu. To propozycja, która w kilka minut przeniesie smak Meksyku do domowej kuchni – idealna na szybki i smaczny obiad, niewymagający długiego przygotowania.
Matteo Brunetti zyskał popularność jako finalista „MasterChef Polska” i od tamtej pory konsekwentnie dzieli się swoją pasją do gotowania, m.in. na Instagramie, gdzie inspiruje autorskimi przepisami. Kucharz docenia dania FRoSTY i ich prosty skład, dlatego chętnie rekomenduje ich produkty.
Wydarzenie to niepowtarzalna okazja, by bezpłatnie spróbować pysznego dania FRoSTY oraz spotkać Matteo Brunetti, który z przyjemnością opowie o swojej miłości do gotowania i podzieli się kulinarnymi inspiracjami. Dla fanów dobrego jedzenia i wygodnych rozwiązań w kuchni – to spotkanie, którego nie można przegapić!
Serdecznie zapraszamy smakoszy i miłośników kuchni na spotkanie z FRoSTĄ i Matteo Brunetti już 23 października przed Galerią Młociny.
FRoSTA to marka najwyższej jakości dań mrożonych, które smakują jak przygotowane w domu. Od lat FRoSTA udowadnia, że produkowanie smacznego jedzenia bez dodatków do żywności jest możliwe. 100% naturalnego smaku.
Bestsellerem FRoSTY od lat pozostają uwielbiane przez Polaków Złote paluszki rybne. W ofercie marki są też inne łatwe w przygotowaniu produkty rybne, warzywa na patelnię, gotowe dania z ryżem czy makaronem. Firma posiada certyfikaty IFS, BRC i MSC.
W swojej fabryce w Bydgoszczy zatrudnia około 700 pracowników. FRoSTA należy do międzynarodowej grupy FRoSTA AG z siedzibą w Niemczech, której produkty trafiają do konsumentów w wielu europejskich krajów, m.in. do Niemiec, Włoch, Austrii czy Węgier.
FRoSTA. Smaczna i prosta.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.