Komunikaty PR

Gedeon Richter Polska stawia na rozwój zawodowy przyszłych farmaceutów w ósmej o

2022-02-01  |  10:00
Kontakt

Mateusz Konwerski
Institute for Health

gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl| |mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl
+48 883 555 368
instituteforhealth.pl

Ruszyła VIII edycja programu Recepta na sukces prowadzonego przez Gedeon Richter Polska. Tematem przewodnim tej edycji jest kariera zawodowa studentów farmacji jako zawodu przyszłości. Założeniem kampanii realizowanej pod hasłem „Ścieżki Kariery Farmaceuty” jest wspieranie przyszłych farmaceutów w rozwoju i wyborze nieoczywistych ścieżek kariery zawodowej. Autorzy kampanii zwracają uwagę na potrzebę rozwoju różnorodnych kompetencji, które są odpowiedzią na potrzeby rynku pracy i społeczeństwa.

Rola farmaceuty ewoluuje, a jej znaczenie nieustannie rośnie. W wielu krajach europejskich to farmaceuta jest pierwszym kontaktem pacjentów w przypadku dolegliwości zdrowotnych, dawkowania i dostosowywania leków. Dzięki wprowadzeniu Ustawy o zawodzie farmaceuty, na którą polscy przedstawiciele tego zawodu czekali kilkadziesiąt lat, przeżywa on rozkwit. Oprócz wydawania leków w aptece, farmaceuci mogą prowadzić konsultacje w ramach opieki farmaceutycznej, przeglądy lekowe, prowadzą szczepienia na COVID-19 oraz grypę. Nie oznacza to, że praca w aptece czy aptece szpitalnej jest jedyną ścieżką zawodową. Na absolwentów tego kierunku czekają również firmy farmaceutyczne, laboratoria badawcze oraz firmy zajmujące się innowacjami.

Farmaceuta zawodem przyszłości

Postęp naukowy znacząco poszerzył możliwości rozwoju zawodowego farmaceutów. Dziś to nie tylko osoba, która pracuje w aptece wydając leki, a taka, która udziela porad farmaceutycznych, a od niedawna prowadzi też szczepienia.

Dziś Farmaceuci, tworzą innowacje zmieniające oblicze medycyny, farmacji i wielu innych dziedzin naukowych. To również liderzy zarządzający w firmach farmaceutycznych, biotechnologicznych. Nie zapominajmy też o ich roli w ciałach doradczych wśród decydentów zmieniających system ochrony zdrowia, ale też – co stało się bardzo istotne w czasach pandemii – rosnącej roli jako liderów opinii. Równolegle z rozwojem nauki, rosną grupy podważające fakty naukowe, co uwidocznił kryzys pandemiczny. Teraz również farmaceuci stają się liderami zaufania społecznego tłumaczącymi zjawiska trudne do zrozumienia dla osoby o przeciętnej wiedzy naukowej. Robią to w różnych kanałach tj. telewizja, radio, prasa, a udział ich kanałów własnych w social media rośnie w niezwykłym tempie! Dlatego w ósmej edycji programu Recepta na sukces zajmiemy się szeroko rozumianym rozwojem zawodowym farmaceutów.­ Od lat wspieramy studentów w rozwoju, a każda kolejna edycja jest podyktowana potrzebami tej grupy mówi Aneta Grzegorzewska, Dyrektor Pionu Korporacyjnego i Relacji Zewnętrznych w Gedeon Richter Polska.

W ramach kampanii prowadzone będą szkolenia dla przyszłych farmaceutów, konsultacje z doradcami zawodowymi, ale też praktykami, którzy pełnią bardzo różne role farmaceutów w nie zawsze oczywistym dla młodych farmaceutów środowisku pracy.

Informacje na temat wydarzeń, które będą realizowane umieszczane są na bieżąco na profilu kampanii na Facebooku pod adresem www.facebook.pl/ReceptaNaSukcesMed

Za realizację kampanii po stronie agencji odpowiada LoveBrands Medical – komórka specjalistyczna wchodząca w skład grupy LoveBrands Group, specjalizująca się w komunikacji zdrowotnej.

Cieszymy się, że to już trzecia edycja Recepty na Sukces, której współrealizację powierzyła nam firma Gedeon Richter Polska. Tworzenie i realizacja kampanii w obszarze zdrowia jest dla całego zespołu niezwykle satysfakcjonująca. Wiemy, że dzięki takim projektom możemy realnie i pozytywnie wpływać na rozwój nauki i potrzebne zmiany systemowe poprzez wsparcie komunikacyjne tak ważnych kampanii mówi Mateusz Konwerski, Communications Consultant w LoveBrands Medical.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Institute for Health
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu Biuro prasowe
2024-12-28 | 13:15

BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu

  Ochrona zdrowia od wielu dekad nie jest niestety priorytetem kolejnych rządów, mimo przedwyborczych deklaracji, że takowym priorytetem będzie objęta. Na przeszkodzie stała
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.