Highway to Lidl, czyli zrób zakupy w sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock
Już 1 sierpnia startuje długo wyczekiwany Pol'and'Rock Festival – święto muzyki, wolności i nieskrępowanej zabawy! To tutaj rockowe riffy będą rozbrzmiewać na najwyższych obrotach, a tłumy fanów bawić się do największych hitów, tworząc niezapomniane wspomnienia pod gołym niebem. Lidl Polska również wkracza na festiwalową scenę! Już od wtorku, 30 lipca, na terenie wydarzenia będzie otwarty jedyny w swoim rodzaju, całodobowy sklep sieci! Niezależnie od tego, czy będziesz potrzebować jedzenia, picia lub festiwalowych niezbędników, Lidl ma wszystko, aby bawić się na całego. Od przekąsek, przez napoje, po gadżety – idealne do biwakowania i niezapomnianych przygód!
Pol’and’Rock Festival startuje w czwartek, 1 sierpnia i potrwa do soboty, 3 sierpnia. Jednak Rockowa Wyspa Lidla będzie gotowa na przyjęcie festiwalowiczów już we wtorek, 30 lipca od godz. 12.00. Dzięki temu ci, którzy przyjadą na festiwal z wyprzedzeniem, będą mogli zrobić najpotrzebniejsze zakupy na miejscu. Sklep będzie czynny całodobowo aż do niedzieli, 4 sierpnia do godz. 12.00, czyli nieprzerwanie przez 120 godzin!
Podobnie jak w ubiegłym roku, sklep stanie tuż obok pola namiotowego, Małej Sceny i Akademii Sztuk Przepięknych, a festiwalowy pop-up będzie liczył 1400 mkw! Rockowa Wyspa Lidla będzie widoczna z daleka, a na wszystkich uczestników czekać będą dwie strefy chilloutu, wyjątkowe gadżety, konkursy i rockowo-lidlowe tatuaże tymczasowe!
Co w Rockowej Wyspie Lidla piszczy?
W rockowym sklepie Lidla każdy uczestnik festiwalu znajdzie wszystko, czego potrzebuje podczas wydarzenia, a sieć na tę okazję przygotowała specjalne kupony w aplikacji Lidl Plus. Podczas upałów i nieprzerwanej zabawy, pragnienie będzie gasić woda źródlana Saguaro, którą dostaniemy w promocji 3+3 gratis. Jak na biwakowanie przystało, na lidlowych półkach nie zabraknie zupek instant Vifon 2+2 gratis, dań instant w kubku 1+1 gratis czy sałatkowych lunchboxów! W asortymencie sklepu pojawią się także świeże owoce i warzywa z Ryneczku Lidla – banany premium będzie można kupić aż 50% taniej, w cenie 3,49 zł[1]/1 kg. Na ochłodę festiwalowej atmosfery, sieć proponuje lody w rożku Ballino w promocji 1+1 gratis!
Oprócz artykułów spożywczych rockowy sklep Lidla oferuje festiwalowe must-have, czyli akcesoria biwakowe! Uczestnicy mogą więc na miejscu zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze rzeczy i nie martwić się o przeładowane bagaże. W asortymencie znajdą się m.in.: apteczka z najpotrzebniejszymi akcesoriami pierwszej pomocy (19,99 zł/zestaw), ręczniki plażowe (15 zł/1 szt.), specjalne koce piknikowe (44,99 zł/1 szt.) czy kempingowy zestaw kuchenny (49,99 zł/1 zestaw).
Wśród festiwalowego gwaru warto znaleźć chwilę na odpoczynek, by nabrać sił na kontynuację zabawy przy energetycznych gitarowych riffach. Dlatego na lidlowych półkach pojawią się również: materace z poduszką lub maty samopompujące (79,99 zł/1 szt.), śpiwory mumie czy śpiwory kołdry (99 zł/1 szt.), a dla tych, którzy będą chcieli zaznać relaksu w innym wymiarze, sieć proponuje hamak w supercenie, za 49,99 zł/1 szt.!
W festiwalowym sklepie Lidl będzie możliwość skorzystania ze wszystkich form płatności, tak jak w regularnych sklepach – zarówno gotówką, jak i kartą. Na miejscu oprócz standardowych kas do dyspozycji będą także kasy samoobsługowe.
Gazetka, w której zawarte są szczegółowe informacje na temat dostępnych produktów, znajduje się pod linkiem: https://www.lidl.pl/l/pl/gazetki/oferta-wazna-od-30-07-do-04-08-gazetka-festiwalowa/view/flyer/page/1.
Przygotuj się na festiwalowe szaleństwo i zrób zakupy w rockowym sklepie Lidl Polska już od 30 lipca!
[1] 6,99 zł – cena przed obniżką

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.