Innowacyjny klips chirurgiczny firmy z polskimi korzeniami wyróżniony prestiżową
Innowacyjny klips chirurgiczny międzynarodowej firmy Grena, założonej i prowadzonej przez Polaków, otrzymał prestiżową nagrodę Red Dot Desing Award. Unikalny design produktu doceniło międzynarodowe jury konkursu. Narzędzie jest flagowym produktem Greny, docenianym przez chirurgów na całym świecie. Rodzinna firma obecna na rynku od 35 lat, bardzo szybko zyskała globalny zasięg i stworzyła międzynarodową strukturę. Pracując nad klipsem postawiono na innowacyjność i ulepszono klipsy obecne dotychczas na rynku. Jury doceniło ergonomię narzędzia, jego design, a także łatwość i bezpieczeństwo użycia. Doceniono istotne zmniejszenie ilości generowanych odpadów przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów ponoszonych przez szpitale w związku z licznie wykonywanymi procedurami medycznymi.
Red Dot Design Award, jedna z bardziej prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa przemysłowego, przyznawana jest od 1955 roku przez niemieckie Design Zentrum. Współcześnie wyróżnienie otrzymać można w trzech kategoriach: projektowanie produktu, projektowanie komunikacji (od 1993) i projekt koncepcyjny (od 2005). Złożone
z międzynarodowych ekspertów jury bierze pod uwagę nie tylko walory estetyczne, ale także funkcjonalność, jakość, ergonomię, innowacyjność, trwałość i ekologiczną kompatybilność.
Grena z sukcesem opracowuje i produkuje narzędzia medyczne, które poprawiają komfort pracy chirurga i maksymalnie zwiększają bezpieczeństwo pacjenta. Nagrodzony “oscarem designu” klips chirurgiczny XXL SIZE CLICK’AV PLUS® to przede wszystkim jakość, funkcjonalność i bezpieczeństwo. Wyróżniają go innowacyjne mikroząbki, które gwarantują stabilność klipsa w trakcie zabiegu nawet przy wysokim ciśnieniu krwi oraz największy dostępny na rynku rozmiar, który pozwala na zamknięcie dużych struktur tkankowych
w trakcie zabiegu operacyjnego. Opatentowana konstrukcja umożliwia użycie klipsa zarówno w przypadku chirurgii otwartej, jak i endoskopowej.
Tworząc narzędzia medyczne patrzymy nie tylko na produkt, ale przede wszystkim na człowieka – lekarza i pacjenta. Stawiamy na innowacyjność, dbamy o proces legislacyjny
i patentowy, na każdym z etapów pilnujemy najwyższej jakości. Sprawnie łączymy ergonomię z designem, który zagwarantuje komfort pracy chirurgowi i bezpieczeństwo pacjentowi. Stale też poszukujemy maksymalnie przyjaznych środowisku rozwiązań. - mówi Konrad Brodaczewski, wiceprezes Grena Ltd. – W codziennej pracy stawiamy na ewolucję, nie rewolucję, wsłuchujemy się w potrzeby specjalistów i konsekwentnie ulepszamy sprzęt, który pomaga ratować ludzkie życie. Nagroda to dla nas potwierdzenie, że to, co robimy, działa
i zostało dostrzeżone nie tylko przez lekarzy, ale i przez ekspertów od designu. - dodaje.
Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że design nie gra roli, jeśli chodzi o sprzęt medyczny... Ma on jednak ogromne znaczenie, bo ludzie otoczeni pięknymi produktami czują się lepiej. Dotyczy to także personelu medycznego i pacjentów. Umieszczenie ich w środowisku pełnym dobrze zaprojektowanych przedmiotów pomaga poprawić ich samopoczucie - mówi Andrzej Decewicz, lekarz, współtwórca flagowych produktów Greny. - Dobry design oznacza świetną ergonomię. Narzędzia używane przez personel medyczny muszą wspierać leczenie pacjentów i gwarantować maksymalny komfort i wygodę medykom. Im lepsza ergonomia urządzeń medycznych, tym płynniejsze i bezpieczniejsze będą procedury medyczne - dodaje.
___________________________
Grena Ltd. to producent innowacyjnych rozwiązań i produktów medycznych dla specjalistów i personelu szpitalnego. Firma istnieje od 35 lat i z powodzeniem wspiera w codziennej pracy chirurgów na całym świecie.
Z siedzibą w Wielkiej Brytanii i zakładami produkcyjnymi w Polsce, Zjednoczonym Królestwie i Chinach, Grena prężnie działa w międzynarodowej strukturze - na rynku polskim, włoskim czy niemieckim. Oprócz klipsów chirurgicznych marka oferuje także wszystkie narzędzia potrzebne do przeprowadzenia operacji chirurgicznych – m.in. dreny, innowacyjne i opatentowane narzędzia laparoskopowe, klej chirurgiczny.
Kontakt dla mediów:
Donata Urban
donata.urban@38pr.pl
+48 798 291 709
38 Content Communication
Weronika Lewandowska
weronika.lewandowska@38pr.pl
+48 571 947 907
38 Content Communication

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.