IPG Health rozszerza się na Europę Wschodnią
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
IPG Health poinformowało o swojej ekspansji na Europę Środkowo-Wschodnią, która będzie realizowana przez nową agencję afiliowaną, IPG Health Spark Warsaw. IPG Health Spark Warsaw skoncentruje się głównie na obsłudze klientów farmaceutycznych grupy IPG. Z biura w Warszawie sieć będzie również świadczyć usługi na terenie krajów bałtyckich.
Agencją IPG Health Spark Warsaw zarządza Mariusz Otowski, a w portfolio jej klientów znajdują się także m.in. Sandoz i Novartis. IPG Health Spark Warsaw oferuje szeroki zakres usług, m.in. kreację, strategię, branding, medical writing i konsulting medyczny, a także wsparcie digitalowe. Agencja obsługuje klientów w obszarach diabetologii, astmy, chorób krwi, onkologii, reumatyzmu i artretyzmu, immunologii, chorób układu krążenia, stwardnienia rozsianego oraz szczepionek. Specjalny zespół technologiczny w IPG Health Spark Warsaw wspiera klientów w ramach platformy Veeva (Salesforce). Jest on przy tym częścią globalnego zespołu IPG Health dla platformy Veeva.
Mariusz Otowski, na przestrzeni 25 lat swojej kariery, pełnił funkcje kierownicze w międzynarodowych agencjach sieciowych. W samych w strukturach IPG jest obecny od 12 lat. Pracował dla wielu globalnych klientów, m.in. Coca-Cola, L'Oréal, Mastercard, Orange, Renault oraz firm farmaceutycznych, m.in. Sanofi. Do sieci dołączył z CRAFT Warsaw, a obecnie poprowadzi pierwszą w ramach IPG wyspecjalizowaną agencję z obszaru healthcare.
„Jesteśmy podekscytowani nowym partnerstwem w Warszawie i perspektywą szerokiej współpracy z Sanofi. Mariusz i jego zespół wzmacniają naszą ofertę również dla wszystkich innych klientów IPG Health. Tak udane połączenie kompetencji i wiedzy eksperckiej nie ma sobie równych w całym regionie, a ekspansja sieci na Europę Wschodnią nie mogła rozpocząć się w lepszym czasie” – mówi Jörg Hempelmann, Prezes, IPG Health Europe.
„Od dwóch lat analizujemy potrzeby marketingu z obszarów healthcare i komunikacji do HCP w Europie Wschodniej, by móc dla naszych klientów stworzyć jak najatrakcyjniejszą ofertę. Klienci poszukują zaufanego partnera z szerokim zakresem kompetencji, który zrozumie potrzeby lokalnego rynku i będzie w stanie świadczyć usługi szybko, efektywnie kosztowo i na najwyższym poziomie. Efektem naszej pracy jest IPG Health Spark Warsaw – pierwsza i największa w regionie agencja sieciowa w ramach IPG, która specjalizuje się w obszarach komunikacji skierowanej do lekarzy i farmaceutów. Przynależność do globalnej sieci pozwala zapewnić naszym klientom szerokie portfolio usług, które w optymalnym zakresie odpowie na ich potrzeby biznesowe” – podkreśla Mariusz Otowski, Managing Director IPG Health Spark Warsaw.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.