IPG Health rozszerza się na Europę Wschodnią
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
IPG Health poinformowało o swojej ekspansji na Europę Środkowo-Wschodnią, która będzie realizowana przez nową agencję afiliowaną, IPG Health Spark Warsaw. IPG Health Spark Warsaw skoncentruje się głównie na obsłudze klientów farmaceutycznych grupy IPG. Z biura w Warszawie sieć będzie również świadczyć usługi na terenie krajów bałtyckich.
Agencją IPG Health Spark Warsaw zarządza Mariusz Otowski, a w portfolio jej klientów znajdują się także m.in. Sandoz i Novartis. IPG Health Spark Warsaw oferuje szeroki zakres usług, m.in. kreację, strategię, branding, medical writing i konsulting medyczny, a także wsparcie digitalowe. Agencja obsługuje klientów w obszarach diabetologii, astmy, chorób krwi, onkologii, reumatyzmu i artretyzmu, immunologii, chorób układu krążenia, stwardnienia rozsianego oraz szczepionek. Specjalny zespół technologiczny w IPG Health Spark Warsaw wspiera klientów w ramach platformy Veeva (Salesforce). Jest on przy tym częścią globalnego zespołu IPG Health dla platformy Veeva.
Mariusz Otowski, na przestrzeni 25 lat swojej kariery, pełnił funkcje kierownicze w międzynarodowych agencjach sieciowych. W samych w strukturach IPG jest obecny od 12 lat. Pracował dla wielu globalnych klientów, m.in. Coca-Cola, L'Oréal, Mastercard, Orange, Renault oraz firm farmaceutycznych, m.in. Sanofi. Do sieci dołączył z CRAFT Warsaw, a obecnie poprowadzi pierwszą w ramach IPG wyspecjalizowaną agencję z obszaru healthcare.
„Jesteśmy podekscytowani nowym partnerstwem w Warszawie i perspektywą szerokiej współpracy z Sanofi. Mariusz i jego zespół wzmacniają naszą ofertę również dla wszystkich innych klientów IPG Health. Tak udane połączenie kompetencji i wiedzy eksperckiej nie ma sobie równych w całym regionie, a ekspansja sieci na Europę Wschodnią nie mogła rozpocząć się w lepszym czasie” – mówi Jörg Hempelmann, Prezes, IPG Health Europe.
„Od dwóch lat analizujemy potrzeby marketingu z obszarów healthcare i komunikacji do HCP w Europie Wschodniej, by móc dla naszych klientów stworzyć jak najatrakcyjniejszą ofertę. Klienci poszukują zaufanego partnera z szerokim zakresem kompetencji, który zrozumie potrzeby lokalnego rynku i będzie w stanie świadczyć usługi szybko, efektywnie kosztowo i na najwyższym poziomie. Efektem naszej pracy jest IPG Health Spark Warsaw – pierwsza i największa w regionie agencja sieciowa w ramach IPG, która specjalizuje się w obszarach komunikacji skierowanej do lekarzy i farmaceutów. Przynależność do globalnej sieci pozwala zapewnić naszym klientom szerokie portfolio usług, które w optymalnym zakresie odpowie na ich potrzeby biznesowe” – podkreśla Mariusz Otowski, Managing Director IPG Health Spark Warsaw.
BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu
Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.