Konkurs „Smak pełen wspomnień” – aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (należąca do Lorenz) rusza z nową aktywacją o haśle „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs dla konsumentów. Akcja potrwa przez cały wrzesień. Na zwycięzców czeka 5 nagród głównych: weekendowy pobyt w agroturystyce i 30 zestawów zapasu Wiejskich Ziemniaczków.
Polska kuchnia jest niezwykle różnorodna: regionalne smaki, tradycyjne potrawy, aromatyczne przyprawy i przede wszystkim ziemniaki. Za smakiem często w parze idą wspomnienia, domowych spotkań, beztroskich chwil, jedynego w swoim rodzaju dania przygotowywanego przez ukochaną babcię. Właśnie o tych wspomnieniach chcemy rozmawiać.
W ramach konkursu „Smak pełen wspomnień” marka zachęca do podzielenia się wyjątkowymi wspomnieniami, które łączą się z polską kuchnią i domowymi potrawami.
Opowiesz o swoich wspomnieniach?
W konkursie można wygrać 5 voucherów na weekendowy pobyt w agroturystyce oraz 30 zestawów składających się z 10 opakowań Wiejskich Ziemniaczków. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić paczkę Wiejskich Ziemniaczków, zarejestrować paragon na stronie www.smakpelenwspomnien.pl i opisać, jakie polskie dania zajmują ważne miejsce w sercu uczestnika. Konkurs trwa przez cały wrzesień 2024 roku, a jeden dowód zakupu upoważnia do jednego zgłoszenia.
Komunikacja konkursu wspierana jest przez influencerów, dla których polskie smaki nie są obojętne: Michał Malinowski, Foxes in Eden, Eryka Nawrocka, Rolnik w Szpilkach oraz Hubiemat.
Ziemniaczki, naturalnie!
Wiejskie Ziemniaczki to marka, która od lat współpracuje z polskimi rolnikami i dba o wybór najlepszych ziemniaków do produkcji chipsów. Warto podkreślić, że Wiejskie Ziemniaczki to chipsy, które powstają wyłącznie z polskich ziemniaków i nie zawierają dodatku wzmacniaczy smaku.
Kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w Internecie.
Za koncept kreatywny oraz działania komunikacyjne odpowiada agencja MSL Group, zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry.
Więcej informacji o kampanii i konkursie można znaleźć na stronie www.smakpelenwspomnien.pl.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.