KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty, pomagają jednocześnie ratować morskie żółwie. Jej oś stanowi konkurs dla klientów sieci Rossmann, któremu towarzyszyć będzie akcja rabatowa oraz działania reklamowe.
Akcja ”Kup Neboa, ratuj żółwie i wygrywaj” zachęca konsumentów do wspólnej troski o morskie stworzenia, w tym szczególnie żółwie, których byt jest zagrożony przez zanieczyszczenie mórz i oceanów plastikiem. W 2023 roku marka zaadoptowała żółwicę Rocky, która dzięki specjalistycznej pomocy powróciła do swojego naturalnego środowiska. Środki finansowe z tegorocznej akcji trafią także do podopiecznych ośrodka naukowego Loggerhead Marinelife Center na Florydzie, gdzie zostaną przeznaczone na leczenie i rekonwalescencję żółwi morskich z gatunku Karetta, a także na ochronę ich gniazd lęgowych oraz kolejne adopcje.
Wakacyjny konkurs Neboa startuje 9 lipca i potrwa do 8 sierpnia. Na uczestników zabawy czeka ponad 150 nagród , w tym: bon „wakacje pod palmami” o wartości 20 000 zł, 50 bluz Respect the Nature oraz 100 ekotoreb wypełnionych kosmetykami Neboa. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy dokonać zakupu kosmetyków Neboa w sieci Rossmann, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.neboa.pl
Konkursowi towarzyszyć będzie akcja rabatowa dla kupujących – w dniach od 23 lipca do 8 sierpnia produkty Neboa będą objęte promocją MEGA. W ramach kampanii zaplanowano także działania digitalowe wraz z dodatkową ekspozycją produktów w sklepach Rossmann. Na potrzeby reklamowe powstał także film 3D, który w wyjątkowy sposób komunikuje akcję.
NEBOA to polska marka naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i skóry głowy. Jej produkty są tworzone zgodnie z filozofią Respect the Nature, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach istnienia: od wegańskich receptur, poprzez opakowania w duchu less waste, na realnych działaniach na rzecz oczyszczania mórz i oceanów kończąc. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Jako oficjalny partner Fundacji MARE, a także fundator specjalistycznego kosza PortBin, który oczyszcza Bałtyk z plastiku, Neboa dba o przyszłość polskiego morza i nieustannie poszukuje nowych możliwości ochrony jego cennych zasobów. W lipcu 2023 Neboa została oficjalnym partnerem Plastic Bank – organizacji, która wspiera ruch Social Recycling. Dzięki lokalnym społecznościom zaangażowanym w zbiórkę plastiku, odpady z tworzyw sztucznych nie trafiają do oceanu i przetwarzane są na surowiec nadający się do ponownego wykorzystania w produktach i opakowaniach. W ten sposób Plastic Bank nie tylko zatrzymuje proces powstawania plastiku oceanicznego, ale także pomaga zmniejszać ubóstwo. Portfolio marki obejmuje 24 kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry głowy, 5 produktów do stylizacji włosów oraz 6 żeli pod prysznic.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.