KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty, pomagają jednocześnie ratować morskie żółwie. Jej oś stanowi konkurs dla klientów sieci Rossmann, któremu towarzyszyć będzie akcja rabatowa oraz działania reklamowe.
Akcja ”Kup Neboa, ratuj żółwie i wygrywaj” zachęca konsumentów do wspólnej troski o morskie stworzenia, w tym szczególnie żółwie, których byt jest zagrożony przez zanieczyszczenie mórz i oceanów plastikiem. W 2023 roku marka zaadoptowała żółwicę Rocky, która dzięki specjalistycznej pomocy powróciła do swojego naturalnego środowiska. Środki finansowe z tegorocznej akcji trafią także do podopiecznych ośrodka naukowego Loggerhead Marinelife Center na Florydzie, gdzie zostaną przeznaczone na leczenie i rekonwalescencję żółwi morskich z gatunku Karetta, a także na ochronę ich gniazd lęgowych oraz kolejne adopcje.
Wakacyjny konkurs Neboa startuje 9 lipca i potrwa do 8 sierpnia. Na uczestników zabawy czeka ponad 150 nagród , w tym: bon „wakacje pod palmami” o wartości 20 000 zł, 50 bluz Respect the Nature oraz 100 ekotoreb wypełnionych kosmetykami Neboa. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy dokonać zakupu kosmetyków Neboa w sieci Rossmann, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.neboa.pl
Konkursowi towarzyszyć będzie akcja rabatowa dla kupujących – w dniach od 23 lipca do 8 sierpnia produkty Neboa będą objęte promocją MEGA. W ramach kampanii zaplanowano także działania digitalowe wraz z dodatkową ekspozycją produktów w sklepach Rossmann. Na potrzeby reklamowe powstał także film 3D, który w wyjątkowy sposób komunikuje akcję.
NEBOA to polska marka naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i skóry głowy. Jej produkty są tworzone zgodnie z filozofią Respect the Nature, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach istnienia: od wegańskich receptur, poprzez opakowania w duchu less waste, na realnych działaniach na rzecz oczyszczania mórz i oceanów kończąc. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Jako oficjalny partner Fundacji MARE, a także fundator specjalistycznego kosza PortBin, który oczyszcza Bałtyk z plastiku, Neboa dba o przyszłość polskiego morza i nieustannie poszukuje nowych możliwości ochrony jego cennych zasobów. W lipcu 2023 Neboa została oficjalnym partnerem Plastic Bank – organizacji, która wspiera ruch Social Recycling. Dzięki lokalnym społecznościom zaangażowanym w zbiórkę plastiku, odpady z tworzyw sztucznych nie trafiają do oceanu i przetwarzane są na surowiec nadający się do ponownego wykorzystania w produktach i opakowaniach. W ten sposób Plastic Bank nie tylko zatrzymuje proces powstawania plastiku oceanicznego, ale także pomaga zmniejszać ubóstwo. Portfolio marki obejmuje 24 kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry głowy, 5 produktów do stylizacji włosów oraz 6 żeli pod prysznic.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.