LUX MED ze Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2021
Konsumenci docenili LUX MED za najwyższą jakość usług, profesjonalizm i szybki dostęp do specjalistów. Ranking powstał na podstawie badania konsumentów, którzy wyłonili najlepsze jakościowo usługi i produkty.
Kolejny raz Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2021 w kategorii „Usługi medyczne" nagrodzony został LUX MED. Konsumenci zdecydowali o tym wyborze wskazując na profesjonalne podejście do pacjentów, wysoką jakość usług oraz szeroki dostęp do specjalistów różnych dziedzin, a także obecność placówek w wielu miastach w Polsce. Prawie 80% badanych poleciło usługi firmy i uznało markę za najlepszą.
Serdecznie dziękuję za nagrodę i docenienie naszej pracy. Niezwykle cieszy mnie każdy pozytywny sygnał płynący ze strony naszych Pacjentów, wsłuchuję się też w ich uwagi i komentarze, gdy nie są zadowoleni. W LUX MED staramy się ciągle dążyć do zapewniania jeszcze lepszej opieki medycznej. Naszą misją jest pomaganie ludziom w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynienie świata lepszym. Codziennie staramy się wypełniać ją najlepiej jak możemy – zaznaczyła Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED.
Konsumencki Lider Jakości to program, który od 10 lat wyłania najlepsze jakościowo firmy na polskim rynku. Ranking powstaje na podstawie badania tysięcy konsumentów, którzy oceniają jakość usług i produktów i tym samym decydują o wyróżnieniu firm w poszczególnych kategoriach. Nagrody przyznawane są na podstawie badań kwestionariuszowych, eksperckich, pilotażowych oraz CAWI. Konsumenci wypowiadają się na temat skojarzeń z marką, jej popularności, oceny oraz przekazują informację czy poleciliby dane usługi lub produkty.
...
Grupa LUX MED jest liderem rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce i częścią międzynarodowej grupy Bupa, która działa, jako ubezpieczyciel i świadczeniodawca usług medycznych na całym świecie. Grupa LUX MED zapewnia pełną opiekę: ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, szpitalną i długoterminową dla ponad 2 500 000 pacjentów. Do ich dyspozycji jest prawie 270 ogólnodostępnych i przyzakładowych centrów medycznych, w tym placówki ambulatoryjne, diagnostyczne i szpitale, a także ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny oraz blisko 3000 poradni partnerskich. Grupa LUX MED zatrudnia ponad 17 500 osób, w tym około 7500 lekarzy i 4000 wspierającego personelu medycznego, a w codziennej działalności, kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, podejmując liczne inicjatywy z obszarów zaangażowania społecznego i środowiska. Grupa LUX MED jest Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.
Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie
Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.