Maczfit podsumowuje 7 lat na rynku
Maczfit, lider cateringów dietetycznych w Polsce, właśnie obchodzi 7. urodziny. Czym dzisiaj może pochwalić się firma? Jakie kroki poczyniła w ciągu ostatnich kilku lat? 350 000 zaufanych klientów, blisko 600 pracowników i dowóz do prawie 1800 miast w całym kraju – to tylko niektóre z sukcesów głównego gracza w branży diet pudełkowych. Co jeszcze powinniśmy o nim wiedzieć?
Jeszcze 7 lat temu posiłki Maczfit wyjeżdżały z jednej z warszawskich restauracji, a w kuchni, poza założycielem, pracowali kucharz, dietetyk i osoba obsługująca klientów. Firma początkowo dowoziła jedynie na terenie Warszawy. Zaś zaledwie rok później uruchomiła dostawę w 14 największych, polskich miastach – a dzisiaj dociera do konsumentów z blisko 1800 lokalizacji! I tak, po zaledwie kilku latach od rozpoczęcia działalności, może cieszyć się zaufaniem 350 000 klientów.
– Maczfit nie był pierwszym cateringiem dietetycznym w Polsce, ale już siedem lat temu wyróżniał się na tle konkurencji różnorodnością oferowanych dań, ich smakiem, sposobem podania, a przede wszystkim jakością. Rozwój firmy przyśpieszyło dodatkowo rosnące znaczenie trendu convenience, na który staramy się stale odpowiadać. Dziś nasz catering dietetyczny jest niezwykle wygodą propozycją, która pozwala jeść zdrowo i smacznie. To rozwiązanie idealne dla ludzi żyjących szybko, a jednocześnie takich, którzy w kuchni nie godzą się na kompromisy – mówi Maciej Lubiak, prezes cateringu dietetycznego Maczfit.
Obecnie Maczfit jest częścią znanej Grupy Żabka – największej sieci sklepów spożywczych typu convenience w Europie. Firma zatrudnia blisko 600 pracowników, w tym aż 55 kucharzy, a także cały pion Wsparcia Operacyjnego (a w nim dział Dietetyków, NPD, Dystrybucję, Zaopatrzenie i Biuro Obsługi Klienta). Marka nieustannie poszerza swoją działalność – obecnie posiada już cztery siedziby, w tym najnowsze biuro w Wilanowie. Co ciekawe, dysponuje także zaawansowaną technologicznie halą produkcyjną o powierzchni prawie 3000 m2. M.in. dzięki takim możliwościom, brand oferuje już nie tylko trzynaście gotowych diet, ale także dietę z wyborem dań – w ramach której klienci decydują się na 5 z 25 dostępnych dziennie posiłków.
Z okazji 7. urodzin Maczfit prowadzi kampanię promocyjną #GłodniCelebracji, w ramach której zachęca konsumentów do wspólnej celebracji.
Więcej informacji na temat marki Maczfit znajdziesz na stronie www.maczfit.pl.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.