Komunikaty PR

Maczfit podsumowuje 7 lat na rynku

2022-05-18  |  14:00
Biuro prasowe

Maczfit, lider cateringów dietetycznych w Polsce, właśnie obchodzi 7. urodziny. Czym dzisiaj może pochwalić się firma? Jakie kroki poczyniła w ciągu ostatnich kilku lat? 350 000 zaufanych klientów, blisko 600 pracowników i dowóz do prawie 1800 miast w całym kraju – to tylko niektóre z sukcesów głównego gracza w branży diet pudełkowych. Co jeszcze powinniśmy o nim wiedzieć?

 

Jeszcze 7 lat temu posiłki Maczfit wyjeżdżały z jednej z warszawskich restauracji, a w kuchni, poza założycielem, pracowali kucharz, dietetyk i osoba obsługująca klientów. Firma początkowo dowoziła jedynie na terenie Warszawy. Zaś zaledwie rok później uruchomiła dostawę w 14 największych, polskich miastach – a dzisiaj dociera do konsumentów z blisko 1800 lokalizacji! I tak, po zaledwie kilku latach od rozpoczęcia działalności, może cieszyć się zaufaniem 350 000 klientów.

Maczfit nie był pierwszym cateringiem dietetycznym w Polsce, ale już siedem lat temu wyróżniał się na tle konkurencji różnorodnością oferowanych dań, ich smakiem, sposobem podania, a przede wszystkim jakością. Rozwój firmy przyśpieszyło dodatkowo rosnące znaczenie trendu convenience, na który staramy się stale odpowiadać. Dziś nasz catering dietetyczny jest niezwykle wygodą propozycją, która pozwala jeść zdrowo i smacznie. To rozwiązanie idealne dla ludzi żyjących szybko, a jednocześnie takich, którzy w kuchni nie godzą się na kompromisy mówi Maciej Lubiak, prezes cateringu dietetycznego Maczfit.

Obecnie Maczfit jest częścią znanej Grupy Żabka – największej sieci sklepów spożywczych typu convenience w Europie. Firma zatrudnia blisko 600 pracowników, w tym aż 55 kucharzy, a także cały pion Wsparcia Operacyjnego (a w nim dział Dietetyków, NPD, Dystrybucję, Zaopatrzenie i Biuro Obsługi Klienta). Marka nieustannie poszerza swoją działalność – obecnie posiada już cztery siedziby, w tym najnowsze biuro w Wilanowie. Co ciekawe, dysponuje także zaawansowaną technologicznie halą produkcyjną o powierzchni prawie 3000 m2. M.in. dzięki takim możliwościom, brand oferuje już nie tylko trzynaście gotowych diet, ale także dietę z wyborem dań – w ramach której klienci decydują się na 5 z 25 dostępnych dziennie posiłków.

Z okazji 7. urodzin Maczfit prowadzi kampanię promocyjną #GłodniCelebracji, w ramach której zachęca konsumentów do wspólnej celebracji.

Więcej informacji na temat marki Maczfit znajdziesz na stronie www.maczfit.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE Biuro prasowe
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.