Komunikaty PR

Maczfit: przede wszystkim jakość i restauracyjny smak!

2021-11-30  |  15:00
Biuro prasowe

Każdego dnia z siedziby firmy Maczfit znajdującej się w podwarszawskim Szymanowie do klientów w całej Polsce wyjeżdża kilkanaście tysięcy pakietów, a lider cateringu dietetycznego nie zwalnia tempa, zaskakując kolejnymi udogodnieniami. Jak to się więc dzieje, że przy takiej skali zamówień marka wciąż zachowuje restauracyjny smak potraw i najwyższą jakością usług? Okazuje się, że przy odpowiedniej organizacji wszystko jest możliwe, a założyciel marki – Maciej Lubiak – zapowiada, że hala produkcyjna jest przygotowana na kolejne wzrosty zamówień!

Maczfit założył Maciej Lubiak – znany tenisista, kierowca rajdowy i przedsiębiorca, który od zawsze marzył o biznesie gastronomicznym. Marzenie to szybko stało się rzeczywistością, a w 2015 roku obecny lider cateringu dietetycznego rozpoczął swoją działalność, by zaledwie rok później dowozić swoje posiłki już do 14 największych, polskich miast. Lubiak wyszedł z założenia, że jedyne, co może wyróżnić nową firmę wśród licznej konkurencji to najwyższa jakość i restauracyjny wygląd dań. I właśnie to stanowiło i wciąż stanowi priorytet dla marki, która nawet na moment nie zwalnia tempa. 

Nad jakością w marce Maczfit czuwa sztab wykwalifikowanych kucharzy, dietetyków klinicznych i technologów żywności, którzy każdego dnia pilnują, by dostarczane produkty były świeże, a wszystkie przygotowane posiłki pełnowartościowe i zbilansowane. Jest to nie lada wyzwanie, gdyż firma oferuje aż 12 programów dietecznych, a także Wybór Menu, w ramach którego zainteresowani mogą wybierać, co następnego dnia pojawi się na ich talerzu spośród aż 25 propozycji. Co więcej każdy z kilkunastu etapów procesu produkcji poddawany jest szczegółowym kontrolom działu jakości. Pracownicy Maczfit także na bieżąco śledzą i analizują przebieg procesów zamówień oraz opinie klientów.

O oferowanej jakości świadczy także pokaźne grono uznanych certyfikatów zdobytych przez markę Maczfit. Wśród nich m.in. złote godło w Konsumenckim Liderze Jakości 2021, Kobieca Marka Roku 2021, a także Zdrowa Marka Roku 2021. Na szczególne uznanie zasługuje jednak fakt, że system HACCP Maczfit jest certyfiktowany przez niezależnych audytorów uznanej, międzynarodowej jednostki TUV. Równie ważny dla osób, które na co dzień unikają mięsa jest także certyfikat V-Label. Przez konsumentów wegańskich znak ten traktowany jest jako istotna wskazówka przy wyborze produktów pozbawionych składników pochodzenia zwierzęcego. W siedzibie marki Maczfit posiłki dla wegan są bowiem przygotowywane w osobnej sali, a tym samym nie mają kontaktu z produktami pochodzenia zwierzęcego.

Maczfit poinfomował również o niespotykanie wysokim wskaźniku badania opinii klientów NPS (Net Promotor Score mierzący skłonność polecania marki rodzinie i bliskim), który wykazał, że ponad 80% użytkowników jest w pełni zadowolonych z otrzymywanych dań i chętnie poleciłoby je swoim bliskim i znajomym. Sprawdza się więc jedno z podstwowych założeń startegicznych firmy, które stawia klienta w centrum, zapewniając mu doskonałe doświadczenia w każdym punkcie styku z produktem i marką. By jeszcze efektywniej odpowiadać na potrzeby odbiorców, Maczfit dokonuje także stałej analizy ocen poszczególnych posiłków. Klienci opiniują bowiem swoje dania poprzez innowacyjną aplikację. Na tej podstwie marka rezygnuje z tych ocenianych poniższej ustalnej normy, dążąc do tego, by oferowane menu w całości było oceniane na pięć gwiazdek. Choć reklamacje  zdażają się rzadko, nad ich rozpatrzeniem czuwa dział jakości oraz biuro obsługi klienta, które pozostaje do dyspozycji zainteresowanych niemalże każdego dnia. Z kolei wszyscy ci, którzy mają wątpliwości w kwestii doboru odpowiednio zbilansowanej diety, mogą liczyć na pomoc dietetyczek klinicznych zatrudnionych przez firmę Maczfit. 

W 2019 roku Maczfit uruchomił nowy zakład produkcyjny o powierzchni prawie 5 tysięcy m2, w którym znajduje się imponująca hala produkcyjna. Dzięki inwestycji firma może przygotować nawet 20 tysięcy 5-daniowych pakietów na dobę, wciąż zachowując wysokie standardy produkcji oraz jakości dań. Zapewnia to marce nie tylko pozycję lidera w Polsce, ale jest również osiągnięciem na skalę światową.

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz  blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Medicover Stomatologia idzie po pozycję lidera Biuro prasowe
2022-01-20 | 10:00

Medicover Stomatologia idzie po pozycję lidera

  Już 359 foteli w całej Polsce W 2021 roku Medicover Stomatologia zwiększył swój udział w rynku prywatnych usług dentystycznych. Sieć nie tylko postawiła na dynamiczny
Zdrowie Pionierskie na skalę światową operacje arytmii w Szpitalu Medicover
2022-01-20 | 10:00

Pionierskie na skalę światową operacje arytmii w Szpitalu Medicover

Można oczekiwać, że ta nowatorska technika pozwoli na poprawę wyników leczenia i skrócenie czasu ablacji migotania przedsionków. Pacjentami byli dwaj mężczyźni w wieku
Zdrowie Jak za 35 złotych utrzymać cały szpital? Lekcja z Wenezueli.
2022-01-14 | 06:00

Jak za 35 złotych utrzymać cały szpital? Lekcja z Wenezueli.

Rubio, zachodnia Wenezuela. Na obrzeżach ponad 70-tysięcznego miasta stoi niepozorny budynek – klinika Benedykta XVI. Jedyny taki ośrodek w mieście. Popękane ściany i migające

Więcej ważnych informacji

Prawo

Finanse

Część mikro- i małych firm może nie przetrwać podwyżek cen gazu. Kiepskie nastroje przedsiębiorców

370 proc. – o tyle zgodnie z cennikiem PGNiG wzrosły stawki za gaz dla przedsiębiorstw w ciągu ostatniego półrocza. Taki wzrost kosztów z pewnością przełoży się na ceny produktów i usług, o czym mówią pesymistyczne prognozy dotyczące inflacji, ale nie wszystkim firmom uda się w ten sposób zrekompensować podwyżki. To z kolei może wpłynąć na większą skalę upadłości, szczególnie wśród mniejszych podmiotów. Doraźne krótkoterminowe inicjatywy rządu mogą nie poprawić sytuacji – ocenia Konfederacja Lewiatan.

Telekomunikacja

Polskie firmy mogą uczestniczyć w wyścigu na rozwiązania 5G. Model otwarty może zrewolucjonizować budowę tej sieci

Open RAN, czyli tzw. model otwarty, polega na dopuszczeniu wielu dostawców do dostarczania elementów sieciowych 5G, pozwalając im ze sobą konkurować. To odwrotność obecnego status quo, w którym dominującą pozycję w budowie sieci ma kilku dostawców i operatorów telekomunikacyjnych. – Open RAN te monopole rozbija – mówi dr Sławomir Pietrzyk, prezes polskiej spółki IS-Wireless, która dostarcza rozwiązania sieciowe 5G oparte na własnej technologii właśnie w otwartym modelu. Jak podkreśla, globalne trendy w budowie sieci nowej generacji będą coraz bardziej podążać w tym kierunku. Potwierdzają to chociażby deklaracje europejskich operatorów, np. Orange, który planuje, że od roku 2025 każdy nowy, wdrożony przez firmę element sieci będzie kompatybilny z modelem Open RAN.

IT i technologie

Polska technologia rewolucjonizuje obrazowanie diagnostyczne. W czasie rzeczywistym tworzy trójwymiarowe hologramy narządów

Nawet o jedną trzecią można skrócić czas zabiegu operacyjnego, posiłkując się przed nim i w jego trakcie trójwymiarowym hologramem operowanego narządu. Takie możliwości stwarza system opracowany przez polski start-up medyczny MedApp. Narzędzie współpracujące z goglami VR może także pomóc lekarzom w wyjaśnianiu diagnozy i proponowanego leczenia pacjentowi. Rozwiązanie jest już stosowane w kardiologii, onkologii, ortopedii czy laryngologii w Polsce i kilku innych krajach europejskich oraz w Brazylii. Twórcy chcą je rozwijać z myślą o kolejnych specjalizacjach i nowych rynkach. Według analityków branża medycznej holografii do 2026 roku zwiększy przychody niemal czterokrotnie.