Komunikaty PR

Maczfit: przede wszystkim jakość i restauracyjny smak!

2021-11-30  |  15:00
Biuro prasowe

Każdego dnia z siedziby firmy Maczfit znajdującej się w podwarszawskim Szymanowie do klientów w całej Polsce wyjeżdża kilkanaście tysięcy pakietów, a lider cateringu dietetycznego nie zwalnia tempa, zaskakując kolejnymi udogodnieniami. Jak to się więc dzieje, że przy takiej skali zamówień marka wciąż zachowuje restauracyjny smak potraw i najwyższą jakością usług? Okazuje się, że przy odpowiedniej organizacji wszystko jest możliwe, a założyciel marki – Maciej Lubiak – zapowiada, że hala produkcyjna jest przygotowana na kolejne wzrosty zamówień!

Maczfit założył Maciej Lubiak – znany tenisista, kierowca rajdowy i przedsiębiorca, który od zawsze marzył o biznesie gastronomicznym. Marzenie to szybko stało się rzeczywistością, a w 2015 roku obecny lider cateringu dietetycznego rozpoczął swoją działalność, by zaledwie rok później dowozić swoje posiłki już do 14 największych, polskich miast. Lubiak wyszedł z założenia, że jedyne, co może wyróżnić nową firmę wśród licznej konkurencji to najwyższa jakość i restauracyjny wygląd dań. I właśnie to stanowiło i wciąż stanowi priorytet dla marki, która nawet na moment nie zwalnia tempa. 

Nad jakością w marce Maczfit czuwa sztab wykwalifikowanych kucharzy, dietetyków klinicznych i technologów żywności, którzy każdego dnia pilnują, by dostarczane produkty były świeże, a wszystkie przygotowane posiłki pełnowartościowe i zbilansowane. Jest to nie lada wyzwanie, gdyż firma oferuje aż 12 programów dietecznych, a także Wybór Menu, w ramach którego zainteresowani mogą wybierać, co następnego dnia pojawi się na ich talerzu spośród aż 25 propozycji. Co więcej każdy z kilkunastu etapów procesu produkcji poddawany jest szczegółowym kontrolom działu jakości. Pracownicy Maczfit także na bieżąco śledzą i analizują przebieg procesów zamówień oraz opinie klientów.

O oferowanej jakości świadczy także pokaźne grono uznanych certyfikatów zdobytych przez markę Maczfit. Wśród nich m.in. złote godło w Konsumenckim Liderze Jakości 2021, Kobieca Marka Roku 2021, a także Zdrowa Marka Roku 2021. Na szczególne uznanie zasługuje jednak fakt, że system HACCP Maczfit jest certyfiktowany przez niezależnych audytorów uznanej, międzynarodowej jednostki TUV. Równie ważny dla osób, które na co dzień unikają mięsa jest także certyfikat V-Label. Przez konsumentów wegańskich znak ten traktowany jest jako istotna wskazówka przy wyborze produktów pozbawionych składników pochodzenia zwierzęcego. W siedzibie marki Maczfit posiłki dla wegan są bowiem przygotowywane w osobnej sali, a tym samym nie mają kontaktu z produktami pochodzenia zwierzęcego.

Maczfit poinfomował również o niespotykanie wysokim wskaźniku badania opinii klientów NPS (Net Promotor Score mierzący skłonność polecania marki rodzinie i bliskim), który wykazał, że ponad 80% użytkowników jest w pełni zadowolonych z otrzymywanych dań i chętnie poleciłoby je swoim bliskim i znajomym. Sprawdza się więc jedno z podstwowych założeń startegicznych firmy, które stawia klienta w centrum, zapewniając mu doskonałe doświadczenia w każdym punkcie styku z produktem i marką. By jeszcze efektywniej odpowiadać na potrzeby odbiorców, Maczfit dokonuje także stałej analizy ocen poszczególnych posiłków. Klienci opiniują bowiem swoje dania poprzez innowacyjną aplikację. Na tej podstwie marka rezygnuje z tych ocenianych poniższej ustalnej normy, dążąc do tego, by oferowane menu w całości było oceniane na pięć gwiazdek. Choć reklamacje  zdażają się rzadko, nad ich rozpatrzeniem czuwa dział jakości oraz biuro obsługi klienta, które pozostaje do dyspozycji zainteresowanych niemalże każdego dnia. Z kolei wszyscy ci, którzy mają wątpliwości w kwestii doboru odpowiednio zbilansowanej diety, mogą liczyć na pomoc dietetyczek klinicznych zatrudnionych przez firmę Maczfit. 

W 2019 roku Maczfit uruchomił nowy zakład produkcyjny o powierzchni prawie 5 tysięcy m2, w którym znajduje się imponująca hala produkcyjna. Dzięki inwestycji firma może przygotować nawet 20 tysięcy 5-daniowych pakietów na dobę, wciąż zachowując wysokie standardy produkcji oraz jakości dań. Zapewnia to marce nie tylko pozycję lidera w Polsce, ale jest również osiągnięciem na skalę światową.

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz  blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.