Maczfit: przede wszystkim jakość i restauracyjny smak!
Każdego dnia z siedziby firmy Maczfit znajdującej się w podwarszawskim Szymanowie do klientów w całej Polsce wyjeżdża kilkanaście tysięcy pakietów, a lider cateringu dietetycznego nie zwalnia tempa, zaskakując kolejnymi udogodnieniami. Jak to się więc dzieje, że przy takiej skali zamówień marka wciąż zachowuje restauracyjny smak potraw i najwyższą jakością usług? Okazuje się, że przy odpowiedniej organizacji wszystko jest możliwe, a założyciel marki – Maciej Lubiak – zapowiada, że hala produkcyjna jest przygotowana na kolejne wzrosty zamówień!
Maczfit założył Maciej Lubiak – znany tenisista, kierowca rajdowy i przedsiębiorca, który od zawsze marzył o biznesie gastronomicznym. Marzenie to szybko stało się rzeczywistością, a w 2015 roku obecny lider cateringu dietetycznego rozpoczął swoją działalność, by zaledwie rok później dowozić swoje posiłki już do 14 największych, polskich miast. Lubiak wyszedł z założenia, że jedyne, co może wyróżnić nową firmę wśród licznej konkurencji to najwyższa jakość i restauracyjny wygląd dań. I właśnie to stanowiło i wciąż stanowi priorytet dla marki, która nawet na moment nie zwalnia tempa.
Nad jakością w marce Maczfit czuwa sztab wykwalifikowanych kucharzy, dietetyków klinicznych i technologów żywności, którzy każdego dnia pilnują, by dostarczane produkty były świeże, a wszystkie przygotowane posiłki pełnowartościowe i zbilansowane. Jest to nie lada wyzwanie, gdyż firma oferuje aż 12 programów dietecznych, a także Wybór Menu, w ramach którego zainteresowani mogą wybierać, co następnego dnia pojawi się na ich talerzu spośród aż 25 propozycji. Co więcej każdy z kilkunastu etapów procesu produkcji poddawany jest szczegółowym kontrolom działu jakości. Pracownicy Maczfit także na bieżąco śledzą i analizują przebieg procesów zamówień oraz opinie klientów.
O oferowanej jakości świadczy także pokaźne grono uznanych certyfikatów zdobytych przez markę Maczfit. Wśród nich m.in. złote godło w Konsumenckim Liderze Jakości 2021, Kobieca Marka Roku 2021, a także Zdrowa Marka Roku 2021. Na szczególne uznanie zasługuje jednak fakt, że system HACCP Maczfit jest certyfiktowany przez niezależnych audytorów uznanej, międzynarodowej jednostki TUV. Równie ważny dla osób, które na co dzień unikają mięsa jest także certyfikat V-Label. Przez konsumentów wegańskich znak ten traktowany jest jako istotna wskazówka przy wyborze produktów pozbawionych składników pochodzenia zwierzęcego. W siedzibie marki Maczfit posiłki dla wegan są bowiem przygotowywane w osobnej sali, a tym samym nie mają kontaktu z produktami pochodzenia zwierzęcego.
Maczfit poinfomował również o niespotykanie wysokim wskaźniku badania opinii klientów NPS (Net Promotor Score mierzący skłonność polecania marki rodzinie i bliskim), który wykazał, że ponad 80% użytkowników jest w pełni zadowolonych z otrzymywanych dań i chętnie poleciłoby je swoim bliskim i znajomym. Sprawdza się więc jedno z podstwowych założeń startegicznych firmy, które stawia klienta w centrum, zapewniając mu doskonałe doświadczenia w każdym punkcie styku z produktem i marką. By jeszcze efektywniej odpowiadać na potrzeby odbiorców, Maczfit dokonuje także stałej analizy ocen poszczególnych posiłków. Klienci opiniują bowiem swoje dania poprzez innowacyjną aplikację. Na tej podstwie marka rezygnuje z tych ocenianych poniższej ustalnej normy, dążąc do tego, by oferowane menu w całości było oceniane na pięć gwiazdek. Choć reklamacje zdażają się rzadko, nad ich rozpatrzeniem czuwa dział jakości oraz biuro obsługi klienta, które pozostaje do dyspozycji zainteresowanych niemalże każdego dnia. Z kolei wszyscy ci, którzy mają wątpliwości w kwestii doboru odpowiednio zbilansowanej diety, mogą liczyć na pomoc dietetyczek klinicznych zatrudnionych przez firmę Maczfit.
W 2019 roku Maczfit uruchomił nowy zakład produkcyjny o powierzchni prawie 5 tysięcy m2, w którym znajduje się imponująca hala produkcyjna. Dzięki inwestycji firma może przygotować nawet 20 tysięcy 5-daniowych pakietów na dobę, wciąż zachowując wysokie standardy produkcji oraz jakości dań. Zapewnia to marce nie tylko pozycję lidera w Polsce, ale jest również osiągnięciem na skalę światową.
Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.