Komunikaty PR

Maczfit: przede wszystkim jakość i restauracyjny smak!

2021-11-30  |  15:00
Biuro prasowe

Każdego dnia z siedziby firmy Maczfit znajdującej się w podwarszawskim Szymanowie do klientów w całej Polsce wyjeżdża kilkanaście tysięcy pakietów, a lider cateringu dietetycznego nie zwalnia tempa, zaskakując kolejnymi udogodnieniami. Jak to się więc dzieje, że przy takiej skali zamówień marka wciąż zachowuje restauracyjny smak potraw i najwyższą jakością usług? Okazuje się, że przy odpowiedniej organizacji wszystko jest możliwe, a założyciel marki – Maciej Lubiak – zapowiada, że hala produkcyjna jest przygotowana na kolejne wzrosty zamówień!

Maczfit założył Maciej Lubiak – znany tenisista, kierowca rajdowy i przedsiębiorca, który od zawsze marzył o biznesie gastronomicznym. Marzenie to szybko stało się rzeczywistością, a w 2015 roku obecny lider cateringu dietetycznego rozpoczął swoją działalność, by zaledwie rok później dowozić swoje posiłki już do 14 największych, polskich miast. Lubiak wyszedł z założenia, że jedyne, co może wyróżnić nową firmę wśród licznej konkurencji to najwyższa jakość i restauracyjny wygląd dań. I właśnie to stanowiło i wciąż stanowi priorytet dla marki, która nawet na moment nie zwalnia tempa. 

Nad jakością w marce Maczfit czuwa sztab wykwalifikowanych kucharzy, dietetyków klinicznych i technologów żywności, którzy każdego dnia pilnują, by dostarczane produkty były świeże, a wszystkie przygotowane posiłki pełnowartościowe i zbilansowane. Jest to nie lada wyzwanie, gdyż firma oferuje aż 12 programów dietecznych, a także Wybór Menu, w ramach którego zainteresowani mogą wybierać, co następnego dnia pojawi się na ich talerzu spośród aż 25 propozycji. Co więcej każdy z kilkunastu etapów procesu produkcji poddawany jest szczegółowym kontrolom działu jakości. Pracownicy Maczfit także na bieżąco śledzą i analizują przebieg procesów zamówień oraz opinie klientów.

O oferowanej jakości świadczy także pokaźne grono uznanych certyfikatów zdobytych przez markę Maczfit. Wśród nich m.in. złote godło w Konsumenckim Liderze Jakości 2021, Kobieca Marka Roku 2021, a także Zdrowa Marka Roku 2021. Na szczególne uznanie zasługuje jednak fakt, że system HACCP Maczfit jest certyfiktowany przez niezależnych audytorów uznanej, międzynarodowej jednostki TUV. Równie ważny dla osób, które na co dzień unikają mięsa jest także certyfikat V-Label. Przez konsumentów wegańskich znak ten traktowany jest jako istotna wskazówka przy wyborze produktów pozbawionych składników pochodzenia zwierzęcego. W siedzibie marki Maczfit posiłki dla wegan są bowiem przygotowywane w osobnej sali, a tym samym nie mają kontaktu z produktami pochodzenia zwierzęcego.

Maczfit poinfomował również o niespotykanie wysokim wskaźniku badania opinii klientów NPS (Net Promotor Score mierzący skłonność polecania marki rodzinie i bliskim), który wykazał, że ponad 80% użytkowników jest w pełni zadowolonych z otrzymywanych dań i chętnie poleciłoby je swoim bliskim i znajomym. Sprawdza się więc jedno z podstwowych założeń startegicznych firmy, które stawia klienta w centrum, zapewniając mu doskonałe doświadczenia w każdym punkcie styku z produktem i marką. By jeszcze efektywniej odpowiadać na potrzeby odbiorców, Maczfit dokonuje także stałej analizy ocen poszczególnych posiłków. Klienci opiniują bowiem swoje dania poprzez innowacyjną aplikację. Na tej podstwie marka rezygnuje z tych ocenianych poniższej ustalnej normy, dążąc do tego, by oferowane menu w całości było oceniane na pięć gwiazdek. Choć reklamacje  zdażają się rzadko, nad ich rozpatrzeniem czuwa dział jakości oraz biuro obsługi klienta, które pozostaje do dyspozycji zainteresowanych niemalże każdego dnia. Z kolei wszyscy ci, którzy mają wątpliwości w kwestii doboru odpowiednio zbilansowanej diety, mogą liczyć na pomoc dietetyczek klinicznych zatrudnionych przez firmę Maczfit. 

W 2019 roku Maczfit uruchomił nowy zakład produkcyjny o powierzchni prawie 5 tysięcy m2, w którym znajduje się imponująca hala produkcyjna. Dzięki inwestycji firma może przygotować nawet 20 tysięcy 5-daniowych pakietów na dobę, wciąż zachowując wysokie standardy produkcji oraz jakości dań. Zapewnia to marce nie tylko pozycję lidera w Polsce, ale jest również osiągnięciem na skalę światową.

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz  blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.