Komunikaty PR

Maski w płachcie – dlaczego warto po nie sięgać?

2022-12-05  |  21:00
Biuro prasowe

Silne stężenie substancji aktywnych, intensywne właściwości pielęgnacyjne i wysoka skuteczność. To cechy charakterystyczne dla wywodzących się z Korei Południowej maseczek w płachcie. Dlaczego jeszcze warto je stosować? I co sprawia, że są one w czołówce najpopularniejszych azjatyckich kosmetyków? Odpowiadamy w poniższym artykule.

Czym są maseczki w płachcie?

Maseczki w płachcie to jeden z najbardziej popularnych kosmetyków koreańskich. Zazwyczaj materiał maski wykonany jest z naturalnych składników np. celuloz, bawełny czy katechin. Nasączony zostaje on esencją będącą połączeniem składników o konkretnym działaniu. W składzie masek w płachcie znajdziemy wysokie stężenie naturalnych wyciągów roślinnych co pozwala na uzyskanie dobrego efektu w krótkim czasie. W zależności od typu skóry i jej aktualnych potrzeb możemy wybrać produkty o właściwościach silnie nawilżających, odżywczych lub regenerujących. Maseczki w płachcie warto stosować 1 lub 2 razy tygodniowo co daje najlepszy efekt długofalowy. Produkty tego typu świetnie sprawdzą się jako element wieczornego rytuału pielęgnacyjnego i chwili relaksu.

Dlaczego warto stosować maseczki w płachcie?

  1. Wysoka skuteczność

Po pierwsze maseczki w płachcie zawierają dużą ilość naturalnych substancji aktywnych, które sprawiają, że te są wyjątkowe skuteczne. Nie bez znaczenia pozostaje tu także sposób ich nakładania. Szczelne przyleganie do twarzy sprzyja bowiem lepszej wchłanialności zawartych w nich składników. Dzięki temu już po pierwszej aplikacji możemy dostrzec efekty ich działania. Istotne jest aby nie przedłużać aplikacji maski ponad czas rekomendowany na opakowaniu. W pewnym momencie kiedy materiał maski odda już składniki aktywne zaczyna je ponownie absorbować ze skóry.

  1. Szybka i prosta aplikacja

Zaletą maseczek w płachcie jest również ich szybka i prosta aplikacja. Na ten etap pielęgnacyjny z powodzeniem możemy zarezerwować jednorazowo jedynie od 15 do 20 minut. Wyjątek stanowią maski kilkuetapowe, które dostarczają nam kompletny zabieg pielęgnacyjny.

  1. Relaks dla ciała i duszy

Maseczki w płachcie nie tylko skutecznie zadbają o cerę, ale zapewnią też chwilę relaksu i wytchnienia. Wyjątkowy zapach  składników roślinnych w produkcie pomoże wyciszyć umysł i zredukować poziom stresu. Warto sięgnąć w tym celu po maski wzbogacone o działanie aromaterapeutyczne.

 

Ciekawą ofertę  maseczek w płachcie, proponuje dystrybutor kosmetyków koreańskich oraz japońśkich firma  4 Seasons Beauty. Przegląd ich produktów znajdziesz pod linkiem:

 

https://4seasonsbeauty.pl/kategoria-produktu/typ-produktu/koreanskie-maseczki-w-plachcie/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE Biuro prasowe
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.