Komunikaty PR

Maski w płachcie – dlaczego warto po nie sięgać?

2022-12-05  |  21:00
Biuro prasowe

Silne stężenie substancji aktywnych, intensywne właściwości pielęgnacyjne i wysoka skuteczność. To cechy charakterystyczne dla wywodzących się z Korei Południowej maseczek w płachcie. Dlaczego jeszcze warto je stosować? I co sprawia, że są one w czołówce najpopularniejszych azjatyckich kosmetyków? Odpowiadamy w poniższym artykule.

Czym są maseczki w płachcie?

Maseczki w płachcie to jeden z najbardziej popularnych kosmetyków koreańskich. Zazwyczaj materiał maski wykonany jest z naturalnych składników np. celuloz, bawełny czy katechin. Nasączony zostaje on esencją będącą połączeniem składników o konkretnym działaniu. W składzie masek w płachcie znajdziemy wysokie stężenie naturalnych wyciągów roślinnych co pozwala na uzyskanie dobrego efektu w krótkim czasie. W zależności od typu skóry i jej aktualnych potrzeb możemy wybrać produkty o właściwościach silnie nawilżających, odżywczych lub regenerujących. Maseczki w płachcie warto stosować 1 lub 2 razy tygodniowo co daje najlepszy efekt długofalowy. Produkty tego typu świetnie sprawdzą się jako element wieczornego rytuału pielęgnacyjnego i chwili relaksu.

Dlaczego warto stosować maseczki w płachcie?

  1. Wysoka skuteczność

Po pierwsze maseczki w płachcie zawierają dużą ilość naturalnych substancji aktywnych, które sprawiają, że te są wyjątkowe skuteczne. Nie bez znaczenia pozostaje tu także sposób ich nakładania. Szczelne przyleganie do twarzy sprzyja bowiem lepszej wchłanialności zawartych w nich składników. Dzięki temu już po pierwszej aplikacji możemy dostrzec efekty ich działania. Istotne jest aby nie przedłużać aplikacji maski ponad czas rekomendowany na opakowaniu. W pewnym momencie kiedy materiał maski odda już składniki aktywne zaczyna je ponownie absorbować ze skóry.

  1. Szybka i prosta aplikacja

Zaletą maseczek w płachcie jest również ich szybka i prosta aplikacja. Na ten etap pielęgnacyjny z powodzeniem możemy zarezerwować jednorazowo jedynie od 15 do 20 minut. Wyjątek stanowią maski kilkuetapowe, które dostarczają nam kompletny zabieg pielęgnacyjny.

  1. Relaks dla ciała i duszy

Maseczki w płachcie nie tylko skutecznie zadbają o cerę, ale zapewnią też chwilę relaksu i wytchnienia. Wyjątkowy zapach  składników roślinnych w produkcie pomoże wyciszyć umysł i zredukować poziom stresu. Warto sięgnąć w tym celu po maski wzbogacone o działanie aromaterapeutyczne.

 

Ciekawą ofertę  maseczek w płachcie, proponuje dystrybutor kosmetyków koreańskich oraz japońśkich firma  4 Seasons Beauty. Przegląd ich produktów znajdziesz pod linkiem:

 

https://4seasonsbeauty.pl/kategoria-produktu/typ-produktu/koreanskie-maseczki-w-plachcie/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 09:30

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.