Medical Inventi jedną z trzech polskich firm na Medical Philippines EXPO 2022
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Medical Inventi, spółka biotechnologiczna zajmująca się komercjalizacją badań naukowych w profilaktyce oraz ochronie zdrowia, została zaproszona przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH) do udziału w Medical Philippines EXPO 2022. Lubelska spółka jest jednym z trzech polskich przedsiębiorstw medycznych, które zakwalifikowały się do obecności na polskim stoisku narodowym. Targi, w trakcie których Medical Inventi zaprezentuje swój flagowy produkt – FlexiOss®, odbędą się w dniach 24-26 sierpnia.
- Ekspansja naszego produktu na rynki azjatyckie jest jednym z głównych elementów strategii naszej firmy. Dzięki udziałowi w Medical Philippines EXPO 2022 mamy okazję pokazać „sztuczną kość” nowym odbiorcom. Zaproszenie od zagranicznego biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu utwierdza nas w przekonaniu, że flagowy produkt Medical Inventi zyskuje globalne uznanie. Co ważne, na tych targach zaprezentujemy nie tylko, FlexiOss®, ale również FlexiOss®Dent oraz FlexiOss®Vet, które są dedykowane odpowiednio – stomatologii oraz weterynarii - mówi Maciej Maniecki, prezes zarządu Medical Inventi.
FlexiOss® to kompozyt kościozastępczy stosowany w ortopedii i traumatologii narządu ruchu, który po wszczepieniu korzystnie integruje się z kością pacjenta wspierając proces odbudowy naturalnej tkanki kostnej. Eliminuje to konieczność powtórnej operacji w celu usunięcia implantu. Aktualnie Medical Inventi pracuje nad wprowadzeniem produktu na globalne rynki. Produkt chroni prawnie m.in. europejski patent Bioactive composite and process for the production of the bioactive composite, który gwarantuje aktywną ochronę na terenie Austrii, Hiszpanii, Włoch, Szwajcarii, Niemiec, Francji, Anglii i Irlandii. W czerwcu br. spółka otrzymała dopuszczenie do dystrybucji w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, a także na etapie pre-submission złożyła dokumentację do Agencji Żywności i Leków w USA (FDA), aby uzyskać możliwość sprzedaży w Stanach Zjednoczonych.
Medical Philippines EXPO 2022 to jedyne specjalistyczne targi medyczne, stomatologiczne, farmaceutyczne na Filipinach. W trakcie wydarzenia prezentowane są najnowsze osiągnięcia techniczne w m. in. branży medycznej, dentystycznej, farmaceutycznej czy sprzętu laboratoryjnego. Medical Inventi będzie jedyną polską spółką, która w trakcie trwania targów zaprezentuje preparat implantacyjny.
W 2023 roku spółka rozważa pozyskanie kapitału od inwestorów na dalszy dynamiczny rozwój, a także debiut na rynku NewConnect.
***
Medical Inventi S.A. to spółka biotechnologiczna założona w 2015 jako inicjatywa środowiska akademickiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz prywatnego kapitału, w celu komercjalizacji badań naukowych wdrażanych na potrzeby profilaktyki i ochrony zdrowia ludzkiego. Portfolio produktowe Spółki obejmuje biomateriał kościozastępczy stosowany w ortopedii pod marką FlexiOss® i stomatologii pod marką FlexiOss®Dent. Wyrób dostępny jest również jako FlexiOss®Vet do zastosowań weterynaryjnych.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.