Medicover Optyk z powrotem przy warszawskich Alejach Jerozolimskich
1 grudnia rozpoczyna swoją działalność siódmy już w Warszawie salon należący do sieci Medicover Optyk. Przy Alejach Jerozolimskich 96, gdzie mieści się aktualnie centrum medyczne Medicover i centrum Medicover Stomatologia, istniał już salon Medicover Optyk. Został jednak przekształcony w zasób centrum medycznego – w związku z pandemią koronawirusa. Teraz salon wraca do tej lokalizacji – z szerszą ofertą i know-how ogólnopolskiej sieci optycznej.
Od 1 grudnia, przy Al. Jerozolimskich 96 rozpoczyna działalność 37. salon optyczny należący do Medicover, a 17. działający pod marką Medicover Optyk. W stolicy to już siódmy salon Medicover Optyk, w którym można wykonać profesjonalne badania optometryczne przy udziale akredytowanych optometrystów, jak i umówić się na poradę w zakresie doboru szkieł korekcyjnych, opraw okularowych i soczewek kontaktowych.
Centrum oferuje szeroki wybór okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych uznanych marek premium m.in.: Ray Ban, Gucci, Dolce & Gabbana, Tom Ford, jak i wiele propozycji zoptymalizowanych cenowo.
Jak w każdym salonie Medicover Optyk, kadra weryfikowana przez Polskie Towarzystwo Optometryczne świadczy usługi za pomocą nowoczesnych urządzeń, takich jak m.in. Visioffice®, które pozwala na wykonanie spersonalizowanego pomiaru optycznego. Taka procedura umożliwia dobranie pacjentowi soczewek okularowych dostosowanych ściśle do jego potrzeb i stanu zdrowia. Do dyspozycji pacjentów jest też usługa „Spa dla okularów” – dokładne mycie w myjce ultradźwiękowej, dokręcenie śrubek i ewentualna wymiana nanośników.
– 2022 rok był dla nas czasem ekspansji. Zamykamy go kolejnym otwarciem salonu Medicover Optyk i to otwarciem symbolicznym w „starym-nowym” miejscu. Wielu naszych pacjentów chwaliło sobie nasz punkt przy Alejach Jerozolimskich, doceniało jego wygodną lokalizację i ofertę, a po wybuchu pandemii często pytali, czy kiedyś tu wrócimy. I w końcu jesteśmy!
– komentuje Magdalena Lipczyńska, Dyrektor Działu Medicover Optyk.
– Jak zawsze działamy holistycznie – oferujemy kompleksowe badania optometryczne, doradzamy oprawki i soczewki, serwisujemy. Mamy nadzieję, że Ci, którzy nas pamiętają z tego miejsca, ale i nowi klienci, będą zaskoczeni naszą ofertą i poziomem obsługi
– dodaje.
W 2022 r. Medicover dokonał akwizycji spółki Bellevue Polska, prowadzącej w Polsce salony Lynx Optique. W ramach inwestycji firma przejęła 20 punktów Lynx Optique, dzięki czemu potroiła liczbę swoich lokalizacji w Polsce. W ciągu bieżącego roku tylko w samej Warszawie otworzyły się też trzy nowe centra pod marką Medicover Optyk, w tym flagowy salon w prestiżowej Fabryce Norblina. Na chwilę obecną w sieci Medicover Optyk jest 37 salonów, zlokalizowanych w wielu dużych miastach Polski (m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie).
Salon Medicover Optyk przy. Al. Jerozolimskich 96 będzie otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-20:00 i w soboty w godzinach: 8.00-14:00.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.