Komunikaty PR

Medicover Stomatologia idzie po pozycję lidera

2022-01-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania IP ( 0.09 MB )

 

Już 359 foteli w całej Polsce
W 2021 roku Medicover Stomatologia zwiększył swój udział w rynku prywatnych usług dentystycznych. Sieć nie tylko postawiła na dynamiczny rozwój własnej marki, otwierając aż 9 nowych centrów, ale także na akwizycje, przejmując 5 dobrze prosperujących klinik. W sumie, dzięki poszerzeniu portfolio w 2021 roku, sieć dysponuje już 64 lokalizacjami w 20 miastach.

– W minionym roku założyliśmy sobie ambitny cel biznesowy, jakim było przekroczenie liczby 300 foteli. Rozwój sieci, a także kolejne przejęcia centrów działających na rynku sprawiły, że wynik ten osiągnęliśmy już we wrześniu, a więc szybciej niż zakładaliśmy. W efekcie, na koniec roku dysponowaliśmy dokładnie 359 fotelami, w zaledwie dwa lata podwajając tę liczbę. To najlepiej pokazuje dziś dynamikę, z jaką realizujemy nasze plany i inwestycje – mówi Wioletta Januszczyk, dyrektor zarządzająca Medicover Stomatologia.

Duża w tym zasługa ostatnich otwarć. Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy sieć wzbogaciła się aż o 9 własnych centrów stomatologicznych pod szyldem Medicover Stomatologia, powstałych w Bielsku-Białej, Gdańsku, Gdyni, Łodzi, Toruniu, a także w Warszawie, gdzie uruchomiono aż cztery lokalizacje. W sumie nowe centra wprowadziły aż 68 foteli dentystycznych i zapewniły Medicover ponad 4 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni medycznej w prestiżowych lokalizacjach.

Autorskie formaty idą w Polskę
Wraz z rozwojem sieci rozwija się także koncept „Rytuału Uśmiechu”, w którym od roku otwierane są nowe centra. To autorski format przestrzeni medycznej, wprowadzony na rynek jesienią 2020 r. wraz z otwarciem flagowego centrum na Placu Konstytucji w Warszawie. Jego fundamentem jest m.in. dostęp pacjenta do kompleksowego leczenia i technologii, nowy standard opieki oraz design miejsca, będący zaprzeczeniem tradycyjnego wizerunku dentysty, a także unikalny na rynku customer experience, budujący pozytywne doświadczenia. W ubiegłym roku 8 z 9 nowo otwartych centrów powstało właśnie w tym formacie.

Sieć w rozwoju konceptów poszła także o krok dalej. W grudniu w nowej odsłonie na rynku zadebiutował format „Medicover Stomatologia Kids”, a pod koniec miesiąca pierwsze eko centrum dentystyczne w Polsce, powstałe w oparciu o ideę „green dentistry”. W „Rytuale Uśmiechu” sieć stworzyła także pierwsze Laboratorium Protetyczne Medicover Stomatologia, które zostało otwarte w listopadzie w Centrum Praskim Koneser. Również zaplanowane na 2022 rok inwestycje realizowane będą w podobny sposób, zapowiada Medicover Stomatologia.

– Rozwijając sieć świadomie podążamy za trendami. Uważnie śledzimy to, jak rozwija się rynek stomatologiczny w Polsce i na świecie, a także jakie oczekiwania dziś ma pacjent-konsument, zarówno względem kompleksowości, komfortu i bezpieczeństwa leczenia, technologii, standardu opieki, jak i customer experience. Wprowadzony przez nas pionierski na polskim rynku koncept jest odpowiedzią na te zmiany, ale także – co równie istotne – współczesne wyzwania, wynikające chociażby z nieuchronnej konsolidacji rynku usług dentystycznych – mówi Wioletta Januszczyk.

Medicover przejmuje liderów
Odpowiedzią na to ostatnie jest także realizowana od kilku lat przez Medicover Stomatologia strategia przejmowania klinik, głównie lokalnych liderów w określonych dziedzinach dentystyki. Już dziś w portfolio znaleźć można aż 16 takich akwizycji. W 2021 sieć weszła w partnerstwo z kolejnymi. Pula akwizycji poszerzyła się o 2 lokalizacje należące do Polikliniki z Bielska-Białej, a także 2 lokalizacje należące do Impladent w Warszawie. Do portfolio sieci dołączyła też Ortho-Esthetica z Warszawy.

– Rozwój modelu biznesowego w oparciu o akwizycje, zakłada pozyskiwanie do współpracy najlepszych graczy rynkowych, którzy nie tylko są lokalnymi lub regionalnymi liderami, ale przede wszystkim liderami w określonej dziedzinie, ważnej dla rozwoju całej sieci. 2021 rok pod tym względem był niezwykle owocny. Do portfolio dołączyły zarówno dwa topowe centra z woj. śląskiego wyspecjalizowane w nowoczesnej ortodoncji, jak również trzy z Warszawy będące z kolei liderami w dziedzinie implantologii i ortodoncji. Ich pozyskanie zapewni nam przepływ wiedzy i doświadczenia – dodaje.

To oparcie się na wiedzy i doświadczeniu widać było w 2021 roku w jeszcze jednym - w połowie roku sieć pozyskała do współpracy dr Paulo Malo, światowego lidera w dziedzinie implantologii, twórcę metody All-on-4. – To pierwsza w historii naszej marki tak znacząca współpraca z wybitnym ekspertem, wnosząca wiele w rozwój zwłaszcza formatu „Rytuału Uśmiechu”. Dzięki obecności dr. Malo nie tylko nasi pacjenci zyskują dostęp do leczenia pod okiem tego eksperta, ale także dentyści Medicover Stomatologia mogą rozwijać swoje kompetencje, ucząc się nowoczesnej implantoprotetyki od wybitnego mentora – mówi dyrektor zarządzająca.

Plany na 2022 rok
Nowe otwarcia, akwizycje, współpraca – 2021 rok był dla Medicover Stomatologia intensywny. W 2022 sieć nie planuje zwalniać tempa. – Przed nami kilka ambitnych celów biznesowych do zrealizowania, które mają za zadanie jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję na polskim rynku, a także zmienić dentystykę i to, jak postrzegana jest przez pacjentów. Przede wszystkim od wiosny rusza nowy „sezon” otwarć. W planach mamy uruchomienie kilku nowych lokalizacji m.in. w Warszawie, Krakowie oraz Lublinie. Prowadzimy też zaawansowane rozmowy z nowymi akwizycjami. Przed nami proces dostosowania istniejących centrów sieci do nowych standardów. Do tego planujemy konferencję dla lekarzy, a także kilka ciekawych projektów z nowymi partnerami – wylicza.

To jednak nie koniec. – Jednym z naszych priorytetowych celów jest dalsze umacnianie swojej pozycji w segmentach implantologii, protetyki i ortodoncji, zapewniając pacjentom możliwość przejścia kompleksowej metamorfozy uśmiechu w naszych centrach. W tym celu m.in. kontynuować będziemy proces certyfikacji Invisalign naszych lekarzy, aby zwiększyć możliwość leczenia ortodontycznego, poszerzając tym samym usługi w tej kategorii. Jednym z ważniejszych celów na 2022 jest też dalszy rozwój customer experience, a także dalsze inwestowanie w rozwój kompetencji lekarzy i asysty – zapowiada Wioletta Januszczyk.


***

Medicover Stomatologia – to innowator zmieniający i kształtujący rynek stomatologiczny w Polsce. Obecnie Medicover posiada 64 nowoczesne centra, które oferują kompleksowy zakres usług dentystycznych. Opiekę nad pacjentami zapewnia profesjonalny zespół specjalistów – stomatologów, higienistek, asystentów stomatologicznych i recepcjonistów.

Oferta Medicover Stomatologia odpowiada na potrzeby całych rodzin, obejmując usługi z zakresu m.in. stomatologii zachowawczej, implantologii, protetyki, ortodoncji czy stomatologii dziecięcej. Stomatologia w Medicover dostępna dla pacjentów zarówno w ramach abonamentów medycznych, jak i na zasadzie płatności za pojedyncze usługi. Gabinety zlokalizowane są w największych miastach na terenie całej Polski. Więcej informacji na stronie: https://www.medicover.pl/stomatologia/.

Medicover Stomatologia jest częścią Medicover – międzynarodowej firmy świadczącej usługi medyczne i diagnostyczne, założonej w 1995 roku. Medicover prowadzi centra medyczne, szerokoprofilowe szpitale, apteki, kliniki leczenia niepłodności, centra stomatologiczne, salony optyczne i posiada 70 klubów fitness i siłowni w całej Polsce. Ponadto oferuje pakiety sportowo-rekreacyjne oraz programy kafeteryjne dla klientów korporacyjnych. Firma Medicover Polska jest obecna we wszystkich regionach Polski. Więcej informacji na stronie: www.medicover.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Maczfit podsumowuje 7 lat na rynku Biuro prasowe
2022-05-18 | 14:00

Maczfit podsumowuje 7 lat na rynku

Maczfit, lider cateringów dietetycznych w Polsce, właśnie obchodzi 7. urodziny. Czym dzisiaj może pochwalić się firma? Jakie kroki poczyniła w ciągu ostatnich kilku lat? 350 000
Zdrowie Kompetencje miękkie a zmiany w polskiej służbie zdrowia
2022-05-18 | 13:00

Kompetencje miękkie a zmiany w polskiej służbie zdrowia

Nie od dziś mówi się, że zarówno publiczna, jak i prywatna służba zdrowia w Polsce posiada wiele mankamentów, które wpływają na jej ogólną ocenę
Zdrowie BRAK ZDJĘCIA
2022-05-16 | 11:45

Teleperformance Poland partners with Helping Hand

Teleperformance, a top global provider of contact centre services, is expanding its range of non-wage benefits for employees in Poland. Starting cooperation with Helping Hand will enable the company to provide holistic mental health support to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Firma

Przepisy naprawiające Polski Ład trafią pod obrady Senatu. Zmiany dla podatników będą mieć wpływ na całą gospodarkę

Sejm przyjął w ubiegły czwartek nowelizację ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i niektórych innych ustaw, która od 1 lipca br. wprowadzi poważne zmiany w Polskim Ładzie. Najważniejsze z nich to m.in. obniżka stawki PIT z 17 do 12 proc. i likwidacja skomplikowanej ulgi dla klasy średniej. Chociaż naprawianie błędów reformy idzie, zdaniem ekspertów, w dobrym kierunku, to moment na taką zmianę jest niefortunny. Po pierwsze, podnosi i tak już wysoką niepewność funkcjonowania biznesu, a po drugie, obniżka podatków, która pewnie nakręci jeszcze mocniej popyt, może się przyczynić do większej dynamiki wzrostu cen. 

 

Super woda Alcalia

Handel

Białoruska gospodarka płaci za wspieranie Rosji w konflikcie z Ukrainą. Recesja może w tym roku sięgnąć 15 proc.

Udostępnienie terytorium kraju wojskom rosyjskim do dodatkowego ataku na Ukrainę spowodowało wprowadzenie kolejnych sankcji na reżim Alaksandra Łukaszenki, co znacząco uderza w białoruski eksport. Rosja i kraje Azji nie są w stanie zapewnić popytu na zablokowane towary, zwłaszcza paliwa i nawozy. Skutkiem jest inflacja szybsza niż w Polsce, wysokie bezrobocie i coraz większe niezadowolenie społeczne, z czym Mińsk stara się walczyć administracyjnymi posunięciami. Rozwój sytuacji zależy od dalszych decyzji Łukaszenki w sprawie wojny w Ukrainie. Aktywne włączenie się Białorusi w walki po stronie Rosji nie jest najbardziej prawdopodobnym scenariuszem.

Ubezpieczenia

Polacy coraz bardziej obawiają się gwałtownych zjawisk pogodowych. To skłania ich do ubezpieczenia swojego majątku

Zjawiska pogodowe mogą wyrządzić spore szkody w mieszkaniach, domach czy na posesjach. Burze, gwałtowne ulewy, huragany – których szczyt przypada zwykle na wiosnę i lato – nawiedzają Polskę coraz częściej, co oznacza także większe szkody katastroficzne, często liczone w setkach tysięcy złotych. – W ubiegłym roku największa szkoda katastroficzna wynosiła blisko milion złotych – mówi Andrzej Paduszyński z Compensy. Nic dziwnego, że nieruchomości w Polsce są coraz częściej ubezpieczane. Odpowiednio dobrana polisa i suma ubezpieczenia pozwoli naprawić szkody, ale zadziała także w przypadku np. kradzieży mienia czy zalania sąsiada z dołu.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.