Komunikaty PR

Medicover Stomatologia z liderem leczenia ortodontycznego – ORTHO ESTHETICA

2021-03-01  |  15:00
Biuro prasowe

Nowatorskie metody leczenia z zakresu ortodoncji (system Invisalign), stomatologii zachowawczej, protetyki, implantologii, nowoczesny sprzęt do diagnostyki oraz kompleksowe podejście do pacjenta to tylko nieliczne wyróżniki kliniki ORTHO ESTHETICA – jednej z wiodących na rynku podwarszawskich klinik stomatologicznych. Centrum z początkiem marca oficjalnie dołączyło do Medicover Stomatologia i jest już trzydziestą kliniką stomatologiczną, która zdecydowała się przyłączyć do znanej sieci, by wspólnie budować spójną wizję dentystyki w Polsce.

ORTHO ESTHETICA od lat oferuje skuteczne terapie ze wszystkich dziedzin dentystyki, a jej siłą jest zespół ekspertów z różnych dziedzin stomatologii. Wyróżnikiem firmy obok usług m.in. z zakresu protetyki czy stomatologii zapobiegawczej są przede wszystkim zabiegi z zakresu stomatologii estetycznej oraz certyfikowane leczenie ortodontyczne z wykorzystaniem aparatów Invisalign (prostowanie zębów za pomocą przezroczystych, zdejmowanych nakładek), w którym klinika specjalizuje się od początku swojego istnienia i jest na podwarszawskim rynku liderem w tym obszarze. Ponadto centrum specjalizuje się w kompleksowym leczeniu kanałowym, zwalczaniu chorób przyzębia czy usuwaniu zębów mądrości.

Dziś ORTHO ESTHETICA dołącza do znanej sieci Medicover Stomatologia, która konsekwentnie od kilku lat nie tylko rozwija własne centra stomatologiczne, ale również inwestuje we współpracę ze znanymi i cenionymi klinikami na terenie całej Polski budując tym samym pozycję innowatora zmieniającego rynek stomatologiczny w Polsce.

–  Mamy świadomość tego, jak ogromne znaczenie dla każdego pacjenta mają zdrowe, białe zęby. Nasza klinika od lat ma pozycję silnego gracza na rynku lokalnym. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że jesteśmy tzw. „dentystą pierwszego wyboru” na podwarszawskim rynku. To świadczy nie tylko o jakości naszych usług, ale przede wszystkim o zaufaniu jakim darzą nas pacjenci komentuje Marcin Więckiewicz,  Prezes ORTHO ESTHETICA. Dziś oficjalnie dołączamy do Medicover Stomatologia, bo wiemy, że nasza wizja, podejście do pacjenta, a przede wszystkim postrzeganie stomatologii, zarówno w obszarze leczenia, jak i opieki nad pacjentem i technologii jest spójny z wizją i ambicjami jakie dziś na polskim rynku wyznacza Medicover Stomatologia dodaje.

Zorientowani na pacjenta, otwarci na technologię – czyli wizja dentystyki Medicover Stomatologia

W ostatnich latach Medicover Stomatologia zbudowała silne fundamenty stomatologii w Polsce. Marka konsekwentnie rozwija swoją wizję postrzegania dentystyki, a w epicentrum działań stawia na pacjenta, kompleksowe podejście do diagnostyki i leczenia oraz nowoczesne technologie. Nowe centrum z Konstancina-Jeziornej jest już 30-tą kliniką, która zdecydowała się dołączyć do rozpoznawalnej sieci dentystycznej. Wszystko po to, by zwiększać dostęp do nowoczesnego, kompleksowego leczenia stomatologicznego na najwyższym poziomie.

W Medicover Stomatologia konsekwentnie wyznaczamy trendy i zwiększamy dostępność do jakościowych usług stomatologicznych w Polsce. Zgodnie z przyjętą strategią nie tylko rozwijamy centra stomatologiczne pod naszym brandem, ale i współpracujemy z silnymi graczami z rynków lokalnych – mówi Wioletta Januszczyk, Dyrektor Zarządzająca Medicover Stomatologia. – ORTHO ESTHETICA to przykład centrum, w którym szeroki zakres usług stomatologicznych idzie w parze z medyczną ekspertyzą i kompleksowym podejściem do pacjentów. Wierzę, że wspólnie możemy budować nową jakość stomatologii w Polsce i umacniać naszą pozycję – dodaje Dyrektor Zarządzająca.

ORTHO ESTHETICA istnieje na rynku od 2016 roku. Klinika została stworzona przez profesjonalistów, którzy pragną zaoferować swoim pacjentom nie tylko doświadczoną kadrę lekarską, ale i najwyższą jakość usług. Dziś zespół ORTHO ESTHETICA stanowią znakomici specjaliści, których kompetencje potwierdzają liczne krajowe i zagraniczne dyplomy oraz certyfikaty. Są to między innymi: ortodonci, którzy zajmują się wadami zgryzu oraz poprawą stanu uzębienia (ortodoncja realizowana jest przy zastosowaniu nowoczesnych technik poprawiania zgryzu), stomatolodzy zachowawczy wyspecjalizowani w leczeniu próchnicy, a także w odbudowie utraconych tkanek zębowych, protetycy przywracający pacjentom piękny uśmiech poprzez uzupełnianie braków w uzębieniu oraz endodonci zajmujący się przede wszystkim leczeniem kanałowym.

ORTHO ESTHETICA zlokalizowana jest w klimatycznych wnętrzach galerii handlowej „Stara Papiernia” w podwarszawskim Konstancinie-Jeziornej. Klinika dołączyła do Medicover Stomatologia w wyniku akwizycji.

***

Medicover Stomatologia – to innowator zmieniający i kształtujący rynek stomatologiczny w Polsce. Obecnie sieć posiada ponad 50 nowoczesnych centrów, które oferują kompleksowy zakres usług dentystycznych. Opiekę nad pacjentami zapewnia profesjonalny zespół specjalistów – stomatologów, higienistek, asystentów stomatologicznych i recepcjonistów. Oferta Medicover Stomatologia odpowiada na potrzeby całych rodzin, obejmując usługi z zakresu m.in. stomatologii zachowawczej, implantologii, protetyki, ortodoncji czy stomatologii dziecięcej. Stomatologia w Medicover dostępna dla pacjentów zarówno w ramach abonamentów medycznych, jak i na zasadzie płatności za pojedyncze usługi. Gabinety zlokalizowane są w największych miastach na terenie całej Polski. Więcej informacji na stronie: https://www.medicover.pl/stomatologia/. Medicover Stomatologia jest częścią Medicover – wiodącej międzynarodowej spółki świadczącej usługi z zakresu opieki zdrowotnej oraz diagnostycznej od 1995 r. Medicover posiada centra medyczne, szpitale, specjalistyczne placówki opiekuńcze i laboratoria. Firma najszerszą działalność realizuje w Polsce i w Niemczech. Więcej informacji na stronie www.medicover.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie Biuro prasowe
2024-10-29 | 06:00

Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie

Udar mózgu to zdarzenie, które zabiera zdrowie, sprawność, a czasem nawet życie. Może dotknąć każdego - jest trzecią najczęstszą przyczyną śmierci i głównym
Zdrowie Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
2024-10-24 | 18:00

Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.

Badania pokazują, że kiedy dni stają się krótsze - zmniejszona ekspozycja na światło dzienne może wpływać na nasz nastrój. Okres po zmianie czasu, wraz
Zdrowie enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
2024-10-15 | 16:00

enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy

Centrum Medyczne ENEL-MED po raz kolejny wspiera rozwój zawodowy lekarzy, organizując wielodyscyplinarne projekty edukacyjne. Ostatnia konferencja „VITAzdrowie. O prewencji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.