Medicover z flagowym salonem optycznym w warszawskiej Fabryce Norblina

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Medicover dołączył do grona najemców warszawskiej Fabryki Norblina po raz pierwszy w maju 2022 roku ze swoim designerskim centrum stomatologicznym pod szyldem Medicover Stomatologia. Tymczasem od 1 lipca w stylowym obiekcie rozpoczął swoją działalność również salon optyczny Medicover Optyk, który – podobnie, jak w przypadku stomatologii – stawia na wyjątkowe customer experience, czyli budowanie pozytywnego doświadczenia klienta. Jest to już 15. salon działający pod marką Medicover Optyk, a 35. w sieci salonów optycznych prowadzonych przez Medicover. W marcu tego roku firma przejęła 20 salonów sieci Lynx Optique.
To, co wyróżnia salon Medicover Optyk w Fabryce Norblina, to aranżacja wnętrz, która jest ściśle związana z koncepcją obsługi klienta przyjętą przez Medicover – ma wzmacniać poczucie komfortu, sprzyjać regeneracji, tworzyć warunki do niespiesznego, wygodnego procesu zakupowego lub profilaktycznych badań. Design salonu zaprojektowali architekci Piotrowscy Design, odpowiedzialni m.in. za zaprojektowanie reprezentatywnych centrów stomatologicznych Medicover Stomatologia (m.in. na Placu Konstytucji czy w Centrum Praskim Koneser w Warszawie).
Projekt wnętrz Medicover Optyk w naturalny sposób nawiązuje do estetyki i klimatu Fabryki Norblina. Naturalne materiały, takie jak drewno, skóra, tkaniny o różnych fakturach, sprawiają, że wnętrze jest ponadczasowe, eleganckie i przytulne. Czytelne są także nawiązania do stylu art déco, takie jak betonowe, czarno-białe płytki, które układają się w „dywan”, mocno akcentując strefę pacjenta w centralnej części salonu. Zachwyt u klientów mogą wzbudzić także ręcznie robione, stylizowane drewniane meble. Głównym punktem wyposażenia salonu pozostaje przestronny przeszklony gabinet, zasłaniany tylko podczas badania elektryczną kotarą.
– Wysoka estetyka wnętrz, połączona z innowacyjnością rozwiązań diagnostycznych i ekspercką obsługą, sprawiają, że wizyta w naszym salonie staje się ekskluzywnym i unikalnym na rynku usług optycznych doświadczeniem – na płaszczyźnie estetycznej, psychologicznej i w wymiarze medycznym – komentuje Magdalena Lipczyńska, Dyrektor Działu Medicover Optyk.
Prestiżowa lokalizacja nowo powstałego salonu Medicover Optyk determinuje też kształt oferty produktowej salonu. W trzygabinetowym salonie o łącznej powierzchni 174 m kw. Medicover Optyk będzie oferował profesjonalne badania optometryczne. Klienci mogą liczyć na profesjonalne doradztwo w zakresie doboru szkieł korekcyjnych, opraw okularowych i soczewek kontaktowych.
Do wyboru mają także bogatą ofertę okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych i soczewek wiodących światowych producentów. Niektóre z tych produktów są dostępne tylko w tej lokalizacji. W salonie w Fabryce Norblina spotkamy takie marki jak Philipp Plein, Balenciaga, Chloé, GUCCI, Saint Laurent, Tom Ford, Escada, David Beckham, Isabel Marant, Marc Jacobs, Burberry, Oliver Peoples, Prada czy Caroline Abram. Podobnie, jak w innych filiach Medicover Optyk, badania optometryczne w Fabryce Norblina wykonywane są przez dyplomowanych optometrystów, a spersonalizowane pomiary optyczne zapewniają nowatorskie urządzenia Visioffice®.
– Salon Medicover Optyk w Fabryce Norblina jest naszym flagowym salonem, który odzwierciedla nasze ambicje w zakresie podnoszenia, czy wręcz tworzenia nowego standardu usług optycznych w Polsce. Myśl, która towarzyszyła nam przy projektowaniu tego szczególnego miejsca, znajdzie swoją kontynuację w tym, co w dalszej kolejności będziemy chcieli prezentować i jak funkcjonować na lokalnych rynkach – zapowiada Magdalena Lipczyńska.
Salon Medicover Optyk funkcjonuje od 1 lipca na 1. piętrze Fabryki Norblina (ul. Żelazna 51, Warszawa).
Źródło: Medicover, Medicover Optyk

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.