Nestmedic: KTG Pregnabit zadba o bezpieczeństwo ciężarnych mieszkanek Wrocławia
Innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic S.A. rozpoczyna współpracę z miastem Wrocław. Ciężarne kobiety zamieszkałe w tym mieście, będą mogły bezpłatnie wypożyczyć system do zdalnego monitorowania dobrostanu płodu – KTG Pregnabit.
Program pilotażowy potrwa 4 miesiące. W ramach umowy Nestmedic udostępnia KTG Pregnabit. Urządzenie telemedyczne pozwala na przeprowadzanie badania w dowolnym miejscu i czasie, bez konieczności wizyty w szpitalu. Usługa dostępna jest 24 h/7. Zapisy KTG są na bieżąco analizowane przez specjalistów Medycznego Centrum Telemonitoringu. Wykwalifikowany personel medyczny jest w stałym kontakcie z pacjentką i w przypadku nieprawidłowości w badaniu wdraża odpowiednie procedury, z wezwaniem karetki włącznie.
- Cieszymy się, że kolejne władze samorządowe zdecydowały się zadbać o bezpieczeństwo ciężarnych kobiet w swoim mieście. Liczymy, że pilotażowy program, który przeprowadzamy obecnie z miastem Wrocław, zapoczątkuje współpracę z innym miastami i przerodzi się w projekt ogólnopolski którym zostaną objęte wszystkie kobiety - komentuje Jacek Gnich, prezes Nestmedic.
O wypożyczenie urządzenia KTG Pregnabit mogą ubiegać się kobiety w ciąży pojedynczej, po ukończeniu 32. tygodnia ciąży. Pierwszeństwo uczestnictwa w programie będą miały kobiety od 36. tygodnia ciąży.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.