Nestmedic partnerem kampanii „TeleSerce – Serce pod kontrolą”
Innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzenia KTG Pregnabit przyłącza się do kampanii „Tele Serce – Serce pod kontrolą”. Projekt ma na celu promocję rozwiązań telemedycznych – w jego ramach przewidziano serię webinariów, inicjatyw medialnych oraz pilotażowy program opieki telemedycznej, do którego zostaną włączone różne grupy pacjentów z całego kraju.
- Sytuacja globalna związana z pandemią koronawirusa wymusiła przyśpieszenie technologiczne
w medycynie, w której do tej pory większość procesów odbywała się w sposób analogowy, a nowoczesne, cyfrowe rozwiązania stanowiły jedynie dodatek. Akcje takie jak kampania TeleSerce to świetna okazja do edukowania i promowania rozwiązań telemedycznych, które stały się częścią naszej codzienności – komentuje Jacek Gnich, prezes spółki Nestmedic.
Kampania edukacyjna „TeleSERCE - Serce pod kontrolą” ma na celu edukowanie Polaków na temat praktycznych zastosowań telemedycznych. Kampania podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy z nich obejmuje cykl webinarów edukacyjnych na temat praktycznych zastosowań telemedyyny. Wśród prelekcji zaplanowane jest wystąpienie dr Robert Woytonia, który przedstawi możliwości związane ze zdalną opieką kobiet w ciąży. Etap drugi obejmie pilotażowy program opieki telemedycznej do którego zostaną włączone między innymi ciężarne pacjentki, celem zapewnienia im bezpiecznej, zdalnej opieki okołoporodowej. Zwieńczeniem kampanii będzie raport zawierający rekomendacje ekspertów dotyczące doskonalenia wdrożeń w zakresie rozwiązań telemedycznych.
Telemedyczne urządzenie KTG Pregnabit pozwala na przeprowadzanie badania w dowolnym miejscu i czasie, bez konieczności wizyty w szpitalu. Zapisy KTG są na bieżąco analizowane przez specjalistów Medycznego Centrum Telemonitoringu. Wykwalifikowany personel medyczny jest w stałym kontakcie z pacjentką i w przypadku nieprawidłowości w badaniu wdraża odpowiednie procedury, z wezwaniem karetki włącznie.
BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu
Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.