Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!
Muzyczną ucztę sopockiego festiwalu uświetni w tym roku kultowa, wybitna i jedyna w swoim rodzaju Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające Sopot Festiwal Top of the Top pojawią się na antenie TVN aż 144 razy, a całe widowisko będzie wspierane mocnym brandingiem z charakterystycznym kapslem w roli głównej. Oranżada Hellena pojawi się na backstage’u, w przestrzeni zielonej, a także na kamerze KISS CAM.
Sopocki festiwal skupia uwagę wielomilionowej publiczności zasiadającej każdego dnia przed ekranami telewizorów, by móc celebrować jedno z największych muzycznych wydarzeń w Polsce. W tym roku, przez cztery wieczory pełne artystycznej uczty, słuchacze będą mieli możliwość obserwowania debiutu wybitnej Oranżady Hellena, która pojawi się nie tylko na backstage’u w postaci specjalnie przygotowanej na tę okazję oranżadowej strefy, ale też w zielonej przestrzeni otaczającej teren festiwalu, gdzie obecne będą wygodne leżaki, poduchy i namioty. Ciekawą formą promocji marki będzie również kamera KISS CAM, która bawić będzie publiczność obecną na widowni. Dodatkowo każdy, kto przybędzie do Opery Leśnej, będzie mógł skosztować Oranżady Hellena w puszce. Napoje będą rozdawane przy wejściu. Lokowanie produktu w telewizji zaplanowano na dwa dni, na miejscu marka będzie przez cały czas trwania wydarzenia.
Obecność Oranżady Hellena na sopockim festiwalu to doskonały przykład na to, jak marka może w kreatywny sposób stać się integralną częścią wydarzenia o tak dużym zasięgu. Nasze działania nie ograniczają się jednak do standardowej komunikacji – staramy się dostarczać widzom wyjątkowych doświadczeń, które nie tylko podnoszą rozpoznawalność brandu, ale także budują pozytywne skojarzenia. Dzięki takim inicjatywom umacniamy więzi z konsumentami i podkreślamy nasze zaangażowanie w promowanie wartości kulturowych i rozrywkowych w Polsce – zaznacza Magdalena Koszela, Marketing Manager marki Oranżada Hellena.
Tegoroczny Sopot Festival Top of the Top odbędzie się w dniach 19-22 sierpnia w malowniczej scenerii Opery Leśnej w Sopocie. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo na antenie TVN, dając milionom widzów możliwość przeżywania wyjątkowych muzycznych emocji z tego legendarnego festiwalu.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.