Pharmena dywersyfikuje ofertę produktową rozszerzając markę dermena® hair care
Pharmena, notowana na rynku GPW biotechnologiczna grupa zajmująca się opracowywaniem i komercjalizacją innowacyjnych produktów na bazie fizjologicznej i naturalnej substancji czynnej 1-MNA, a także działająca w segmencie produkcji dermokosmetyków i suplementów diety, rozszerza markę Dermena o nowe linie produktów w kategorii Hair Care. W marcu i kwietniu br. producent wprowadzi do swojej oferty specjalistycznych preparatów do kompleksowej pielęgnacji skóry głowy i włosów pięć nowych produktów. Wprowadzenie na rynek nowych linii produktowych ma zapewnić Pharmenie zdywersyfikowanie portfolio produktowego oraz wzrost przychodów ze sprzedaży.
W marcu bieżącego roku Spółka planuje uzupełnić portfolio marki Dermena w kategorii Hair Care, wprowadzając na rynek kolejne trzy nowe preparaty - serum dermena® SENSITIVE do wrażliwej skóry głowy, maskę dermena® REPAIR do włosów suchych i zniszczonych, a także szampon dermena® SEBOCONTROL przeznaczony do włosów przetłuszczających się.
Natomiast w kwietniu rozszerzona zostanie seria dermena® SUN PROTECT przeznaczona do pielęgnacji włosów osłabionych i narażonych na działanie słońca i innych czynników środowiskowych (wiatru, słonej i chlorowanej wody, wysokich temperatur). W ofercie linii SUN PROTECT oprócz dostępnego już szamponu chroniącego przed promieniami UV pojawią się również odżywka i mgiełka.
- Wprowadzanie nowych produktów niemal zawsze przekładało się na zwiększenie przychodów ze sprzedaży. Najlepszym przykładem jest trzeci kwartał ubiegłego roku w którym osiągnęliśmy najlepszy od 5 lat poziom sprzedaży. Była to zasługa między innymi wprowadzeniem nowych produktów na rynek. W obecnym roku liczymy na podobny efekt. - powiedział Konrad Palka, Prezes Zarządu Pharmena SA. - Dywersyfikacja kanałów sprzedaży i produktów zapewni nam stabilny strumień wpływów.- dodaje.
W styczniu b.r. w ofercie firmy pojawiły się dwa nowe produkty: szampon micelarny dermena® DETOX do włosów osłabionych, nadmiernie wypadających oraz szampon dermena® SENSITIVE do wrażliwej skóry głowy i nadmiernie wypadających włosów.
Po trzech kwartałach ubiegłego roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży przekroczyły 10 mln zł (dokładnie 10,8 mln zł), z czego w samym trzecim kwartale Grupa Pharmena wypracowała 4,0 mln zł przychodów ze sprzedaży. W tym czasie Spółka osiągnęła 9,7 mln zł sprzedaży na rynku polskim, co stanowi 89 proc. całej sprzedaży, z czego aż 83 proc. sprzedaży wpracował segment Hair Care - specjalistycznych linii dermokosmetycznych do włosów. Już 31 marca bieżącego roku Pharmena opublikuje raport roczny za 2021 r.
BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu
Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.