Komunikaty PR

Pharmena dywersyfikuje ofertę produktową rozszerzając markę dermena® hair care

2022-03-17  |  11:20

Pharmena, notowana na rynku GPW biotechnologiczna grupa zajmująca się opracowywaniem i komercjalizacją innowacyjnych produktów na bazie fizjologicznej i naturalnej substancji czynnej 1-MNA, a także działająca w segmencie produkcji dermokosmetyków i suplementów diety, rozszerza markę Dermena o nowe linie produktów w kategorii Hair Care. W marcu i kwietniu br. producent wprowadzi do swojej oferty specjalistycznych preparatów do kompleksowej pielęgnacji skóry głowy i włosów pięć nowych produktów. Wprowadzenie na rynek nowych linii produktowych ma zapewnić Pharmenie zdywersyfikowanie portfolio produktowego oraz wzrost przychodów ze sprzedaży.

W marcu bieżącego roku Spółka planuje uzupełnić portfolio marki Dermena w kategorii Hair Care, wprowadzając na rynek kolejne trzy nowe preparaty - serum dermena® SENSITIVE do wrażliwej skóry głowy, maskę dermena® REPAIR do włosów suchych i zniszczonych, a także szampon dermena® SEBOCONTROL przeznaczony do włosów przetłuszczających się.

Natomiast w kwietniu rozszerzona zostanie seria dermena® SUN PROTECT przeznaczona do pielęgnacji włosów osłabionych i narażonych na działanie słońca i innych czynników środowiskowych (wiatru, słonej i chlorowanej wody, wysokich temperatur). W ofercie linii SUN PROTECT oprócz dostępnego już szamponu chroniącego przed promieniami UV pojawią się również odżywka i mgiełka.

- Wprowadzanie nowych produktów niemal zawsze przekładało się na zwiększenie przychodów ze sprzedaży. Najlepszym przykładem jest  trzeci kwartał ubiegłego roku w którym osiągnęliśmy najlepszy od 5 lat poziom sprzedaży. Była to zasługa między innymi wprowadzeniem nowych produktów na rynek. W obecnym roku liczymy na podobny efekt. - powiedział Konrad Palka, Prezes Zarządu Pharmena SA. - Dywersyfikacja kanałów sprzedaży i produktów zapewni nam stabilny strumień wpływów.- dodaje.

W styczniu b.r. w ofercie firmy pojawiły się dwa nowe produkty: szampon micelarny dermena® DETOX do włosów osłabionych, nadmiernie wypadających oraz szampon dermena® SENSITIVE do wrażliwej skóry głowy i nadmiernie wypadających włosów.

Po trzech kwartałach ubiegłego roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży przekroczyły 10 mln zł (dokładnie 10,8 mln zł), z czego w samym trzecim kwartale Grupa Pharmena wypracowała 4,0 mln zł przychodów ze sprzedaży. W tym czasie Spółka osiągnęła 9,7 mln zł sprzedaży na rynku polskim, co stanowi 89 proc. całej sprzedaży, z czego aż 83 proc. sprzedaży wpracował segment Hair Care - specjalistycznych linii dermokosmetycznych do włosów. Już 31 marca bieżącego roku Pharmena opublikuje raport roczny za 2021 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.