Piątnica Roślinna nominowana w plebiscycie RoślinnieJemy!
Marka Piątnica Roślinna została nominowana w plebiscycie RoślinnieJemy w kategorii Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022 r. Celem plebiscytu jest wyłonienie najciekawszych roślinnych nowości ubiegłego roku. Głosowanie trwa do 31 stycznia br. na stronie www. roslinniejemy.org/roslinny-produkt-roku-2022.
Gorąco zachęcamy do oddania głosu na Piątnicę Roślinną!
Marka Piątnica Roślinna zadebiutowała na rynku na początku 2022 r. Wprowadzenie napojów roślinnych na rynek to odpowiedź Piątnicy na duże zainteresowanie żywnością pochodzenia roślinnego widoczne już nie tylko wśród wegan czy wegetarian, ale także wśród osób, które poszukują różnorodności, podążają za smakiem i naturalnością.
Napoje Piątnicy Roślinnej szybko zyskały rozpoznawalność oraz uznanie konsumentów. Cechuje je najwyższa jakość, naturalny skład oraz delikatny smak. Napoje roślinne z Piątnicy dostępne są w wygodnych butelkach z rączką, a znaleźć można je tam, gdzie króluje świeżość – w lodówce.
Napoje Piątnicy Roślinnej można stosować wszędzie tam, gdzie tradycyjne mleko, mając pewność kulinarnego sukcesu. Używaj ich tak, jak lubisz – do płatków, kawy, owsianki, naleśników, czy gofrów. Z fantazją, z ciekawością, ze smakiem i świeżością. Bez ograniczeń!
Zagłosuj na Piątnicę Roślinną w kategorii: Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022!
Piątnica Roślinna została nominowana w kategorii Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022 roku. Głosować można do 31 stycznia br. na stronie: https://roslinniejemy.org/roslinny-produkt-roku-2022
Za każdy głos serdecznie dziękujemy!
Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?
Polskie Trendy Grillowe 2024: Steki Premium na Topie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
W przyszłym roku spodziewana jest fala inwestycji ze środków UE. Prawo zamówień publicznych wymaga pewnych korekt
W 2025 roku spodziewany jest w Polsce początek boomu inwestycyjnego, związanego głównie z większym niż dotychczas napływem funduszy z KPO i regularnych środków unijnych. Skorzysta na tym przede wszystkim budownictwo, ale pewne obawy budzi przewidywana kumulacja inwestycji, również w kontekście systemu zamówień publicznych. – O ile może prawo zamówień publicznych wymagać pewnych punktowych korekt, o tyle chyba nie ma potrzeby jego gruntownego przemeblowania – ocenia Mariusz Haładyj, prezes Prokuratorii Generalnej RP. Jak wskazuje, niektóre elementy zamówień publicznych wymagają raczej wypracowania praktycznych rozwiązań niż zmian legislacyjnych.
Prawo
Polska prezydencja w Radzie UE będzie szansą na kształtowanie polityki gospodarczej Unii. Przedsiębiorcy mają swoje oczekiwania
Poprawa otoczenia prawnego, uproszczenie regulacji, likwidacja protekcjonizmu w poszczególnych krajach członkowskich wobec innych rynków UE, ale też budowanie otoczenia sprzyjającego rozwojowi innowacji i nowoczesnego rynku technologicznego – to główne postulaty Federacji Przedsiębiorców Polskich wobec nadchodzącej polskiej prezydencji w Radzie UE. Wszystkie te elementy mają wzmocnić konkurencyjność unijnych firm i przemysłu na arenie międzynarodowej, gdzie dziś przegrywają wyścig z USA i Azją.
Transport
Sejm pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych pasażera. Linie lotnicze liczą na uniknięcie miliardowych kar
Parlament pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych dotyczących przelotu pasażera. Wymaga tego orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości UE, który orzekł, że niektóre wprowadzone dyrektywą i wdrożone w krajach członkowskich regulacje są zbyt restrykcyjne. Chodzi m.in. o obowiązek przekazywania danych pasażerów na wszystkich lotach wewnątrz UE. Poprawy w polskiej ustawie wymaga także mechanizm nakładania kar na przewoźników za niewywiązanie się z obowiązków. Na razie nad liniami lotniczymi wisi widmo 4 mld zł kar, ale projekt ustawy zawiera propozycję abolicji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.